Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste
De resultaten 301 tot 325 van 561 worden weergegeven.
  1. #301

    Standaard

    Mortal Engines Fr. 4k en blu ray nl ondertitel
    3D geen nl ondertitel in bezit
    Laatst aangepast door eddy12 : 20-04-2019 om 22:31

  2. #302

    Standaard

    USA: The Darkest Minds (UHD nl-ot, blu-ray geen nl-ot)
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #303

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Bij deze menu BumbleBee USA 4K UHD om alle twijfel weg te nemen, zou die er nog zijn..

    Bijlage 10450

    Dus gewoon met NL ondertiteling!
    Mag ik uit deze discussie afleiden dat deze 4k niet in België en Nederland uitkomt ?

  4. #304

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Mag ik uit deze discussie afleiden dat deze 4k niet in België en Nederland uitkomt ?
    https://allesoverfilm.nl/forum/showt...D-Blu-ray-en-4

  5. #305

    Standaard

    BumbleBee fr. 4k + blu ray nl ondertitel in bezit

  6. #306

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    Is zeker de usa versie zit zelfs een Comic bij besteld via eBay
    Lijkt me leuk, maar dan heb je weer die verdomde douane kosten, pffffff

  7. #307

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door elazz Bekijk bericht
    Weet je zeker dat het om de USA versie gaat? De afbeeldingen die ik op de case bij de Seibertron description had gezien heeft geen melding van Dutch? Wil deze ook nog aankopen.
    Ik heb dit ook gemerkt op Ebay, bij alle afbeeldingen die ik heb gezien staat er enkel "Subtitles : English, English SDH, French, Spanish, Portuguese

    Dus blijkbaar heb je wel een hele specifieke Amerikaanse release nodig.
    De juiste EAN code zou wel nuttig zijn dan.

  8. #308

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Ik heb dit ook gemerkt op Ebay, bij alle afbeeldingen die ik heb gezien staat er enkel "Subtitles : English, English SDH, French, Spanish, Portuguese

    Dus blijkbaar heb je wel een hele specifieke Amerikaanse release nodig.
    De juiste EAN code zou wel nuttig zijn dan.
    Bumblebee USA heeft gewoon NL subs, ondanks dat het niet op de cover staat. Ik heb deze zelf in bezit, wat betreft douane kosten is dat alleen bij een bepaald bedrag. Ik heb nooit last van douane kosten gehad bij bestelling via eBay of wowhd, check ook de website blu-ray.com deze is vaaks zeer betrouwbaar als het gaat om ondertiteling..

  9. #309

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Bumblebee USA heeft gewoon NL subs, ondanks dat het niet op de cover staat. Ik heb deze zelf in bezit,
    Ok, bedankt voor de info.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    wat betreft douane kosten is dat alleen bij een bepaald bedrag. Ik heb nooit last van douane kosten gehad bij bestelling via eBay of wowhd, check ook de website blu-ray.com deze is vaaks zeer betrouwbaar als het gaat om ondertiteling..
    Inderdaad vanaf 22 euro, dus daar zit je altijd boven dus altijd douane kosten.

    Onlangs 2 comics besteld via ebay vanuit Amerika totaalprijs 31 dollar, douane kosten 25,24 euro

  10. #310

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Ok, bedankt voor de info.




    Inderdaad vanaf 22 euro, dus daar zit je altijd boven dus altijd douane kosten.

    Onlangs 2 comics besteld via ebay vanuit Amerika totaalprijs 31 dollar, douane kosten 25,24 euro
    Bumblebee 4K kan je op eBay kopen Inc comic voor 22,34 euro dus denk dat je dan geen douaneposten zal krijgen, deze prijs is Inc. Verzendk.

  11. #311

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Bumblebee 4K kan je op eBay kopen Inc comic voor 22,34 euro dus denk dat je dan geen douaneposten zal krijgen, deze prijs is Inc. Verzendk.
    Ik heb die gekocht op ebay en had geen extra kosten.

  12. #312

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Ok, bedankt voor de info.




    Inderdaad vanaf 22 euro, dus daar zit je altijd boven dus altijd douane kosten.

    Onlangs 2 comics besteld via ebay vanuit Amerika totaalprijs 31 dollar, douane kosten 25,24 euro
    Das dan 100% douanekosten??? Da kan toch ni. Is normaal 21% btw en 10% kosten.

  13. #313

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Bumblebee 4K kan je op eBay kopen Inc comic voor 22,34 euro dus denk dat je dan geen douaneposten zal krijgen, deze prijs is Inc. Verzendk.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Ik heb die gekocht op ebay en had geen extra kosten.
    Het zou me allerminst verbazen als ze hier in België douanekosten voor aanrekenen omdat het 34 eurocent boven de 22 euro is.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Das dan 100% douanekosten??? Da kan toch ni. Is normaal 21% btw en 10% kosten.
    In België profiteren ze graag.

  14. #314

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Ik heb die gekocht op ebay en had geen extra kosten.
    Ik neem aan dat de Blu Ray, regio 1 is ?
    Of is die toevallig regiovrij ?

  15. #315

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Ik neem aan dat de Blu Ray, regio 1 is ?
    Of is die toevallig regiovrij ?
    Ik had het op voorhand opgezocht en hji zou regiovrij zijn, maar had alleen de 4k nog in de player gehad dus heb net even de Blu-Ray er ingedaan om het te testen voor je en die is inderdaad regiovrij.

  16. #316

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Ik had het op voorhand opgezocht en hji zou regiovrij zijn, maar had alleen de 4k nog in de player gehad dus heb net even de Blu-Ray er ingedaan om het te testen voor je en die is inderdaad regiovrij.
    Bedankt voor hem te testen.
    In de listing op Ebay stond namelijk Region A voor de Blu Ray
    Staat op de Blu Ray ook nederlandse ondertiteling of is dat enkel op de 4k schijf ?
    Laatst aangepast door Soxbro : 11-05-2019 om 18:51

  17. #317

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Soxbro Bekijk bericht
    Bedankt voor hem te testen.
    In de listing op Ebay stond namelijk Region A voor de Blu Ray
    Staat op de Blu Ray ook nederlandse ondertiteling of is dat enkel op de 4k schijf ?
    Wist niet eens dat de 4k dat had, heb zelf voor Engels nooit subs aan, maar zo te zien heeft de Blu-Ray NL subs en menu's.

    Die gozer op Ebay zit er met de regio wel vaker naast, volgens mij doet hij in geval van twijfel gewoon zetten dat het niet regio vrij is zodat er geen gedoe van kan komen. Ik heb al meerdere film bij hem gekocht waar regio A stond maar die wel regio vrij zijn.

  18. #318

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door activ Bekijk bericht
    Wist niet eens dat de 4k dat had, heb zelf voor Engels nooit subs aan, maar zo te zien heeft de Blu-Ray NL subs en menu's.
    Bedankt wederom voor de info.
    Ondanks dat dit niet vermeld is op de achterkant, staan er wel degelijk nederlandse subs op de 4k.
    Maar of dit ook voor de Blu Ray zo was, wist ik dus niet,
    waarvoor dank.

    Update : blijkbaar stond het antwoord al op de vorige pagina, niet goed gelezen

    Citaat Oorspronkelijk gepost door defour Bekijk bericht
    Usa
    Bumblebee UHD 4K en blu ray ned subs in bezit
    Laatst aangepast door Soxbro : 12-05-2019 om 11:11

  19. #319

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Frankrijk: Mamma Mia! - Here we go again (bron: in bezit member) [UHD en blu-ray NL subs]
    Bijgewerkt tot deze....ik doe mijn best.

  20. #320

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bijgewerkt tot deze....ik doe mijn best.
    En dat wordt heel gewaardeerd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #321

    Standaard

    Duitsland:
    Drachenzähmen leicht leicht gemacht (How to train your dragon) (UHD nl-ot, blu-ray geen nl-ot)
    Drachenzähmen leicht gemacht 2 (How to train your dragon 2) (UHD nl-ot, blu-ray nl-ot)
    Operation: Overlord(UHD nl-ot, blu-ray nl-ot)
    Bohemian Rhapsody (UHD nl-ot, blu-ray nl-ot)
    Predator - Upgrade (The Predator) (UHD nl-ot, blu-ray nl-ot)
    Venom (UHD nl-ot, blu-ray nl-ot)
    MEG (UHD nl-ot, blu-ray nl-ot)

    Allen in bezit.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 26-05-2019 om 16:38
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  22. #322

    Standaard

    Usa
    captain marvel 4K ned subs blu ray niet
    in bezit

  23. #323

    Standaard

    Usa
    The natural (1984) 35th anniversary edition 4k uhd
    ned. Ondertiteld de blu ray niet
    In bezit

  24. #324

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Pet Semetary: 30th Anniversary 4K UHD ( UK zal waarschijnlijk ook NL subs hebben, bron Zavvi) ik heb deze zelf ook besteld en zal het nogeens bevestigen als ik deze heb getest.
    Van welk land is dit Wim?

  25. #325

    Standaard

    Voor het eerst sinds tijden ben ik helemaal bij....allen weer bedankt voor de bijdragen!

Pagina 13 van 23 EersteEerste ... 391011121314151617 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •