Pagina 6 van 23 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 561 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Thor: Ragnarok 4K UHD volgens Amazon.fr met NLO

    https://www.amazon.fr/Thor-Ragnarok-...9657543&sr=1-4

    Justice League ook (inclusief 3D disc)

    https://www.amazon.fr/Justice-League...9657543&sr=1-3

    en ik heb ook goede hoop op Star Wars The Last Jedi....
    Laatst aangepast door Mark van L. : 26-02-2018 om 15:11
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #127

    Standaard

    Ik zou me met Thor: Ragnarok niet rijk rekenen. Op blu-ray.com staat bij de Britse uitgave een scan van de achterkant. Met Dolby Digital Plus 7.1 geluid voor zowel Duits als Frans, lijkt me dat de editie gelijk is als degene in die landen. En volgens de scan dus geen Nederlandse ondertiteling. Ook heb ik juist geen goede hoop voor Star Wars: The Last Jedi. Disney kennende slaan ze Nederland gewoon (???) weer over met de 4K-versie.

    Justice League ga ik wel van uit. De laatste Warner uitgaven hadden inderdaad Nederlandse ondertiteling bij de 4K en 3D-versie. Niet op de 2D disc (Wonder Woman, King Arthur).

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Ook heb ik juist geen goede hoop voor Star Wars: The Last Jedi. Disney kennende slaan ze Nederland gewoon (???) weer over met de 4K-versie.
    Ik wel, volgens die scan heeft de 4K uitsluitend Engels en Italiaans Atmos,en geen frans.
    Voor frankrijk komt er dus een andere 4k disc.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik wel, volgens die scan heeft de 4K uitsluitend Engels en Italiaans Atmos,en geen frans.
    Voor frankrijk komt er dus een andere 4k disc.
    Toch zou ik nog voorzichtig zijn, voor hetzelfde geld bedoelen ze dat de blu-ray Nederlands ondertiteld is (wat het geval is voor de UK).

  5. #130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Toch zou ik nog voorzichtig zijn, voor hetzelfde geld bedoelen ze dat de blu-ray Nederlands ondertiteld is (wat het geval is voor de UK).
    Had dit ook met de Italiaanse uhd King Kong. Heb dit gemeld bij amazon en kreeg direct geld retour gestort. Prima service.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  6. #131

    Standaard

    Had de 4k steelbook van Thor Ragnarok besteld bij zavvi, gewone Blu-ray heeft nl subs maar 4k dus niet...

  7. #132

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Thor: Ragnarok 4K UHD volgens Amazon.fr met NLO

    https://www.amazon.fr/Thor-Ragnarok-...9657543&sr=1-4

    Justice League ook (inclusief 3D disc)

    https://www.amazon.fr/Justice-League...9657543&sr=1-3

    en ik heb ook goede hoop op Star Wars The Last Jedi....
    Volgens amazon.fr geen Nederlandse ondertitels bij the last jedi

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gouden Bekijk bericht
    Volgens amazon.fr geen Nederlandse ondertitels bij the last jedi
    Dat zegt nog niet veel. Wachten is op release van de 4k. Amazon moet nu nog uitgaan van de info van de uitgever.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  9. #134

  10. #135

    Standaard

    Bij zavvi the last jedi 4k steelbook, nl subs enkel op de gewone Blu-ray niet op de 4k

  11. #136

    Standaard

    Italie: The Amazing Spider-man (The) (bron: in bezit member) [blu-ray geen NL subs]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #137

    Standaard

    Men In Black Trilogy: 4k Ultra HD (Includes 2D version) - Zavvi Exclusive Limited Edition Steelbook Blu-ray alles is nederlands ondertiteld heb hem in bezit.


  13. #138

    Standaard

    WEL NL subs:

    UK: Labyrinth (bron: in bezit member) [blu-ray geen NL subs]
    UK: Close Encounters of the Third Kind (bron: in bezit member) [Feature blu-ray geen NL subs, Extra's blu-ray wèl NL subs]

    GEEN NL subs:

    UK: Sicario (bron: in bezit member)
    UK: La La Land (bron: in bezit member)

  14. #139

    Standaard

    Amazon.fr

    Justice League steelbook: 4K, 3D en gewone blu-ray allemaal NL subs (heb in bezit)

  15. #140

    Standaard

    En we zijn weer helemaal bij....bijgewerkt tot hier! Weer allemaal bedankt voor het doorgeven !

    @Mark van L: ik heb de Franse Thor Ragnarok niet toegevoegd, nu staan er ook geen Nederlandse subs bij.

    In het algemeen geldt: ik zal geen toevoegingen doen o.b.v. specs die op één van de amazon sites staan, die blijken helaas te onbetrouwbaar te zijn. Uitzondering is als er een scan van de hoes staat waarop het vermeld is.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    En we zijn weer helemaal bij....bijgewerkt tot hier! Weer allemaal bedankt voor het doorgeven !

    @Mark van L: ik heb de Franse Thor Ragnarok niet toegevoegd, nu staan er ook geen Nederlandse subs bij.

    In het algemeen geldt: ik zal geen toevoegingen doen o.b.v. specs die op één van de amazon sites staan, die blijken helaas te onbetrouwbaar te zijn. Uitzondering is als er een scan van de hoes staat waarop het vermeld is.
    klopt, na klacht van mij verwijderd.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  17. #142

    Standaard

    @rogue

    Op de lijst onder UK staat: Thor: Ragnarok(bron: in bezit van member)
    Als ik op amazon.co.uk naar de hoes ga kijken heeft enkel de bluray NL ondertiels.
    Wat met de UHD, betreft het een drukfout op de hoes of heeft iemand zich vergist.

    Peter

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yello Bekijk bericht
    @rogue

    Op de lijst onder UK staat: Thor: Ragnarok(bron: in bezit van member)
    Als ik op amazon.co.uk naar de hoes ga kijken heeft enkel de bluray NL ondertiels.
    Wat met de UHD, betreft het een drukfout op de hoes of heeft iemand zich vergist.

    Peter
    Ik heb de zavvi steelbook en zoals je zegt enkel de Blu-ray heeft nl subs, de 4k niet

  19. #144

    Standaard

    Jullie hebben helemaal gelijk; is aangepast !

  20. #145

    Standaard

    De Japanse UHD van Blade Runner 2049 heeft Nederlandse ondertitels.

    EDIT: de bonus disc heeft ook NL-se subs, de reguliere Blu-Ray niet.
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 02-04-2018 om 18:02

  21. #146

    Standaard

    Duitsland: The LEGO Ninjago Movie heeft NL subs en audio (in bezit)
    UK: The LEGO Movie heeft NL subs en audio (in bezit)
    US: Atomic Blonde heeft NL subs (in bezit)

    UK: Valerian and the City of a thousand Planets heeft GEEN NL subs (in bezit)
    US: Cars 3 heeft GEEN NL subs (in bezit)
    US: Captain Undepants: The First Epic Movie heeft GEEN NL subs (in bezit)
    US: Logan Lucky heeft GEEN NL subs (in bezit)
    Laatst aangepast door Boushh : 23-04-2018 om 15:38
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  22. #147

    Standaard

    Frankrijk: Lara Croft Tomb Raider (bron: in bezit member) [UHD en blu-ray NL subs]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  23. #148

    Standaard

    Volgende UHD's en bijhorende bluray's hebben NL ondertitels

    UK: Wonder Woman (bron: in bezit van member)
    UK: Sully (bron: in bezit van member)
    UK: Split (bron: in bezit van member)
    UK: Get Out (bron: in bezit van member)

    Spanje : XXX Reactivated (bron: in bezit van member)

  24. #149

    Standaard

    Frankrijk allemaal in bezit

    Hancock:4k NL subs
    Salt: 4k NL subs
    The magnificent seven :4k en blu ray allemaal NL subs
    smurfen:4k en blu ray allemaal NL subs en NL audio
    billy lynn's long halftime walk :4K, 3D en gewone blu-ray allemaal NL subs

  25. #150

    Standaard

    Duitsland: Es (IT) (bron: in bezit member) [UHD wel nl-subs; blu-ray geen NL subs]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 6 van 23 EersteEerste ... 234567891016 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •