Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste
De resultaten 151 tot 175 van 561 worden weergegeven.
  1. #151

    Standaard

    Deze Amerikaanse UHD's hebben geen NL-se ondertitels:
    Starship Troopers
    Pitch Perfect

  2. #152

    Standaard

    Frankrijk: Spider-man Homecoming [4K Ultra HD + Blu-ray 3D + Blu-ray + Digital UltraViolet] (bron: in bezit van member) [Alle NL subs!]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #153

    Standaard

    Deze Franse UHD heeft geen NL-se subs:
    Star Wars The Last Jedi

    De Italiaanse UHD versie van:
    Across the Universe
    heeft NL-se subs.
    Laatst aangepast door rvvnr1 : 27-04-2018 om 03:10

  4. #154

    Standaard

    Franse Jumanji: Welcome to the Jungle (4K UHD, 3D en blu-ray
    Allemaal nl ondertitel in bezit

  5. #155

    Standaard

    De Engelse UHD van:
    Grease
    heeft NL-se subs.
    Dat geldt overigens hoogstwaarschijnlijk voor elke release wereldwijd want er staan 32 ondertitels op!

  6. #156

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De Engelse UHD van:
    Grease
    heeft NL-se subs.
    Dat geldt overigens hoogstwaarschijnlijk voor elke release wereldwijd want er staan 32 ondertitels op!
    In de review op Blu-ray.com stond Nederlands ook al vermeldt bij de ondertiteling. Hoe is deze UHD?

  7. #157

    Standaard

    Heb de film nooit anders gezien dan op kleine tv-tjes dus misschien was t altijd wel zo. Maar t viel me nu, op een 55 inch OLED, op dat er heel wat "out of focus" scenes inzitten. Sommigen haarscherpe beelden worden afgewisseld met scenes die geeneens of om en nabij dvd kwaliteit zijn.

  8. #158

    Standaard

    Amazon Frankrijk - War For The Planet Of The Apes 4K Ultra HD + 3D Blu Ray + Blu Ray Limited Edition Steelbook.
    Alles is nederlands ondfertiteld heb deze in bezit.

  9. #159

    Standaard

    UHDs ZONDER NL Subs

    UK: mother! (bron: in bezit member) [blu-ray wel NL subs]
    UK: Hacksaw Ridge (bron: in bezit member) [blu-ray geen NL subs]

  10. #160

    Standaard

    Frankrijk:

    King Arthur: Legend of the Sword (Le roi Arthur) (bron: in bezit member) [UHD en 3D Blu-Ray wel nl subs, Blu-Ray geen nl subs]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #161

    Standaard

    Volgende UHD's en bijhorende bluray's hebben NL ondertitels

    UK: Gladiator (bron: in bezit van member)
    UK: Grease 40th anniversary (bron: in bezit van member)

  12. #162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yello Bekijk bericht
    Volgende UHD's en bijhorende bluray's hebben NL ondertitels

    UK: Wonder Woman (bron: in bezit van member)
    UK: Sully (bron: in bezit van member)
    UK: Split (bron: in bezit van member)
    UK: Get Out (bron: in bezit van member)

    Spanje : XXX Reactivated (bron: in bezit van member)
    Bijgewerkt tot deze, volgende keer weer verder....

  13. #163

    Standaard

    Volgende UHD's en bijhorende bluray's hebben NL ondertitels

    UK: Warcraft (bron: in bezit van member)
    UK: The Purge (bron: in bezit van member)
    UK: The Purge: Anarchy (bron: in bezit van member)
    UK: The Purge: Election Year (bron: in bezit van member)
    UK: in The Heart of The Sea
    (bron: in bezit van member) [blu-ray geen NL subs]

  14. #164

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bijgewerkt tot deze, volgende keer weer verder....
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boushh Bekijk bericht
    US: Atomic Blonde heeft NL subs (in bezit)
    Deze mist in de update van de laatste keer !
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  15. #165

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boushh Bekijk bericht
    Deze mist in de update van de laatste keer !
    Die was wel meegenomen Boushh, alleen was hij nog groen i.p.v. zwart, wellicht is hij daarom over het hoofd gezien. Is nu aangepast .

    Bijgewerkt tot hier, weer bedankt voor alle bijdrages!

  16. #166

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die was wel meegenomen Boushh, alleen was hij nog groen i.p.v. zwart, wellicht is hij daarom over het hoofd gezien. Is nu aangepast .
    Het is de Amerikaanse versie (US !) die Nederlandse subs heeft, niet de Engelse (althans, dat weet ik niet want die heb ik niet). Het verbaasde mij ook. Zo zelfs dat ik gedurende de film even de Nederlandse subs heb geselecteerd, en ze zijn er echt

    En nog een toevoeging:

    DE: Thor: Ragnarok heeft GEEN NL subs (in bezit)
    DVD's: 333
    Blu-ray's: 1604

    UHD's: 414
    VHS-en: 6

    LG 55C6, Denon AVR-3808A, NAD C272, Panasonic DMP-BD50 (Regio Vrij), Pioneer UDP-LX500, B&W 604S2 (2x), B&W 602S3 (2x) en B&W LCR600S3.

  17. #167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boushh Bekijk bericht
    Het is de Amerikaanse versie (US !) die Nederlandse subs heeft, niet de Engelse (althans, dat weet ik niet want die heb ik niet). Het verbaasde mij ook. Zo zelfs dat ik gedurende de film even de Nederlandse subs heb geselecteerd, en ze zijn er echt

    En nog een toevoeging:

    DE: Thor: Ragnarok heeft GEEN NL subs (in bezit)
    Sorry, hij stond achter The Accountant op dezelfde regel, ik heb het nu aangepast . Maar ik ben blij met jullie oplettendheid hoor, zonder input geen lijst .

    Bijgewerkt tot hier!

  18. #168

    Standaard

    Italië: Dunkirk (bron: in bezit member) [blu-ray film geen NL subs] [blu-ray extra's wel NL subs]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  19. #169

    Standaard

    Italië: Nolan-box (bron: in bezit member) [UHD wel NL subs] [blu-ray's wisselend wel of geen NL subs]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #170

    Standaard

    USA: Shape of Water (bron: in bezit member) (UHD Nederland OT, blu-ray niet OT en regio A))
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 05-06-2018 om 19:25
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #171

    Standaard

    Franse 4k's van Warner hebben normaal wel Nederlandse ondertitels toch?

  22. #172

  23. #173

    Standaard

    Frankrijk: Jurassic Park Collection 25eme anniversaire: films 1 - 4 (bron: in bezit member) [volledig voorzien van NL subs]
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #174

    Standaard

    UK: Three Billboards Outside Ebbing, Missouri bron: in bezit member) [UHD en blu-ray voorzien van NL subs]

    NB Is pan-europese release, met o.a. Duitse, Franse en Italiaanse ondertiteling.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #175

    Standaard

    De Amerikaanse UHD:
    Pitch Perfect 3
    heeft geen NL-se subs.
    Wel een geweldig beeld!

Pagina 7 van 23 EersteEerste ... 3456789101117 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •