De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard welke leesbare drager op Panasonic Type DVD-S35

    Wij hebben een Panasonic Type DVD-S35 verbonden aan een infoscherm. Het probleem stelt zich nu dat deze schijnbaar geen nieuwe CD-R, CD-RW of DVD-R of DVD-RW kan lezen. Op elke drager hebben we al elk type van bestand (mp4,m4v, mov, avi, mpg, wmv, 3gp) gebrand, maar hij kan deze niet lezen. Wij weten ook niet of hij problemen heeft met de nieuwe schijf, of met het inlezen van de extensie.

    Wel kan hij oudere programmaschijfjes lezen.

    Het toestel beschikt ook niet over een usb-poort.

    Iemand die hier ervaring mee heeft, en weet welke drager / extensie wèl geschikt is?

    Alvast bedankt!

  2. #2

    Standaard

    Zie ik goed dat deze speler maar liefst 14 jaar geleden uitgekomen is ? Dan lijkt het mij niet vreemd dat het een en ander niet gelezen kan worden....
    Voor enkele tientjes heb je een nieuwe speler, is dat geen optie?

  3. #3

    Standaard

    In het slechtste geval zouden we dat - misschien - kunnen doen Maar de vraag is: wat kan ie op dit moment nog lezen?

  4. #4

    Standaard

    Dat weet jij het beste denk ik, aangezien je het een en ander getest hebt? Er staat nog het een en ander in de handleiding, maar je zou nog even kunnen zoeken op google, of firmware updates nog iets anders toegevoegd hebben.
    Maar kun je echt geen paar tientjes uitgeven voor een nieuwe? Dan ben je ook klaar.

Tags voor deze thread

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •