De resultaten 1 tot 15 van 15 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Line-up Sony televisies 2017 inclusief specificaties en retailprijzen

    Line-up Sony televisies 2017 inclusief specificaties en retailprijzen

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Hopelijk kunnen we 1 van de topmodellen reviewen. Wellicht de XE93 serie of misschien wel de A1 Oled serie. Ik ben in elk geval altijd wel een Sony liefhebber geweest en ik ben zeer benieuwd naar deze nieuwe schermen!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Ik ben benieuwd of Sony met deze modellen de input-lag laag heeft gekregen.De reden waarom ik laatst toch voor een Samsung ben gegaan.
    Puur voor film zou ik altijd voor Sony gaan.

  4. #4

    Standaard

    Wat opvalt, geen tv meer met 3D

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Wat opvalt, geen tv meer met 3D
    Dat krijg je er van als de massa aan de videodiensten zit.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door navarone Bekijk bericht
    Wat opvalt, geen tv meer met 3D
    Ja dat is zeker jammer! 3D is thuis soms best leuk. Bijna alle fabrikanten keren 3D de rug toe...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Dat krijg je er van als de massa aan de videodiensten zit.
    Netflix zou eigenlijk ook gewoon 3D films in de catalogus op moeten nemen. Kan makkelijk in een side by side of half over under variant.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Netflix zou eigenlijk ook gewoon 3D films in de catalogus op moeten nemen. Kan makkelijk in een side by side of half over under variant.
    Het ding is denk ook dat de Netflix gebruiker er niet op zit te wachten.

    Persoonlijk ben ik thuis al lang met 3D klaar maar voor de mensen die wel fan zijn en ook nog eens alles op 3D Blu-ray hebben is het gewoon jammer.
    3D komt toch het beste tot zijn recht in de bios vind ik.
    Laatst aangepast door jeroeni : 08-03-2017 om 19:59

  9. #9

    Standaard

    LG maakt ook zijn nieuwe modellen al bekend: https://www.homecinemamagazine.nl/20...ed-lcd-led-tv/
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Het ding is denk ook dat de Netflix gebruiker er niet op zit te wachten.

    Persoonlijk ben ik thuis al lang met 3D klaar maar voor de mensen die wel fan zijn en ook nog eens alles op 3D Blu-ray hebben is het gewoon jammer.
    3D komt toch het beste tot zijn recht in de bios vind ik.
    Ben ik zelf totaal niet met je eens. 3D op mijn home cinema set ziet er veel beter uit dan in de bioscoop: scherpte, kleuren, zwartwaarden, helderheid van het beeld, ik mis het in de bioscoopvoorstelling. Ik heb vier 3D films in de bioscoop gezien (IMAX en non-IMAX), maar vond de projectie erg tegenvallen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ben ik zelf totaal niet met je eens. 3D op mijn home cinema set ziet er veel beter uit dan in de bioscoop: scherpte, kleuren, zwartwaarden, helderheid van het beeld, ik mis het in de bioscoopvoorstelling. Ik heb vier 3D films in de bioscoop gezien (IMAX en non-IMAX), maar vond de projectie erg tegenvallen.
    De dingen die jij noemt zijn thuis ook beter maar ik vind de 3D beleving daar meer tot zij recht komen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    De dingen die jij noemt zijn thuis ook beter maar ik vind de 3D beleving daar meer tot zij recht komen.
    Dat heeft waarschijnlijk met het schermformaat te maken.
    3D komt beter tot zijn recht op een groot formaat scherm.

    Op welke afstand zit jij van je 43" TV ?
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Dat heeft waarschijnlijk met het schermformaat te maken.
    3D komt beter tot zijn recht op een groot formaat scherm.

    Op welke afstand zit jij van je 43" TV ?
    Als je bij mij onderschrift kijkt dan zie je dat ik voor film een Sony/50 gebruik.Ik zit er ruim 2 meter vanaf.

    Is denk ook erg persoonlijk want Marcel Hoeve[zie in dit topic] heeft met zijn 55 wel een goede ervaring.
    Laatst aangepast door jeroeni : 12-03-2017 om 08:04

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Netflix zou eigenlijk ook gewoon 3D films in de catalogus op moeten nemen. Kan makkelijk in een side by side of half over under variant.
    Bij netflix USA (toen ik die nog had) zaten er ook 3D films in de catalogus. En die zagen er prima uit.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bij netflix USA (toen ik die nog had) zaten er ook 3D films in de catalogus. En die zagen er prima uit.
    Ja precies. Dat geloof ik meteen. Ik zou dat graag willen zien bij Netflix in Nederland. De industrie maakt echter helaas de eigen technieken dood... 3D is echter wel heel erg smaakgevoelig. Het is gewoon niet ieder zijn ding. HDR en 4K daarentegen is niets op tegen om het te gebruiken als je tv het kan. Dus de kans van slagen bij die 'nieuwere' technieken lijkt op voorhand al beslist. 4K en HDR zijn blijvertjes.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •