De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: donker kleur lucht.

  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard donker kleur lucht.

    Je ziet het vaak bij dvdees.. Als je naar een donkere lucht kijkt dat het onscherp is. Niet vloeiend. Ik weet even niet meer hoe dit heet en heb er ook geen foto van.
    Maar wil het graag oplossen met mijn beeld kwaliteit als ik game...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Je ziet het vaak bij dvdees.. Als je naar een donkere lucht kijkt dat het onscherp is. Niet vloeiend. Ik weet even niet meer hoe dit heet en heb er ook geen foto van.
    Maar wil het graag oplossen met mijn beeld kwaliteit als ik game...
    Kan je als voorbeeld niet iets van YouTube plukken ?

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard



    Dit bedoel ik. Als van licht naar donker gaat, gaat het niet vloeiend. Zoals op deze foto..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    Game: Dit lijkt gewoon een geval van iets dat niet dynamisch gaat.Het lijkt ook ingebakken.
    Ik vind het moeilijk je hier echt mee te helpen want veel games zijn nog niet zo ver dat alles super dynamisch is.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •