De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: Denon AVR 1907

  1. #1

    Standaard Denon AVR 1907

    Beste mede forum leden,

    ik heb jullie hulp nodig. Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een nieuwe 4K blu ray speler. De Samsung UBD K8500. Echter bij het afspelen van de films merk ik dat he geluid op mijn Denon alleen nog maar stereo geeft. Maakt niet uit wat ik afspeel of welke instelling ik verander. Het blijft 2.0. De apparaten zijn op elkaar aangesloten met een optische kabel aangezien de Denon geen HDMI ingang heeft.

    Hebben jullie tips? Vergeet ik iets? Doe ik iets niet goed?

    Hoor het graag.

    groet,
    wolverine
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #2

    Standaard

    Waarschijnlijk staat de uitvoer van digitale audio van de speler ingesteld als "PCM". Als deze als 'Bitstream' oid ingsteld is, zal de speler alles zonder decodering naar de AVR 1907 sturen.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  3. #3

    Standaard

    Zal eens even kijken. To be continued.....!
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  4. #4

    Standaard

    [QUOTE=Gerco Stuivenberg;2042544]Waarschijnlijk staat de uitvoer van digitale audio van de speler ingesteld als "PCM". Als deze als 'Bitstream' oid ingsteld is, zal de speler alles zonder decodering naar de AVR 1907 sturen.[/QUOTE


    Yesssss! Dank.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •