De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Achtergrondverhalen, analyses etc.

    Onderstaande analyse van Paul Thomas Anderson films kwam ik recent tegen op Twitter, leek mij wel leuk om een topic te starten voor dergelijke analyses/ achtergrondverhalen etc. Tegenwoordig met de toename van streamingdiensten als Netflix en veel "kale" bluray uitgaves zie je steeds minder van dit soort items die je eerder bijvoorbeeld als extra op dvd's tegen kwam. Wel even expliciet aangeven of het spoilers bevat, wat veelal waarschijnlijk het geval zal zijn.

  2. #2

    Standaard

    Bevat de nodige spoilers van Paul Thomas Anderson films.


  3. #3

    Standaard

    Leuk idee. Tip: Wellicht dan ook handig om op de eerste pagina van dit topic een overzicht bij te houden van welke films er iets te vinden is (filmnaam + de pagina nummers), mocht dit topic groter en groter worden Dan kun je makkelijker dingen terugvinden.
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BigLebowski Bekijk bericht
    Leuk idee. Tip: Wellicht dan ook handig om op de eerste pagina van dit topic een overzicht bij te houden van welke films er iets te vinden is (filmnaam + de pagina nummers), mocht dit topic groter en groter worden Dan kun je makkelijker dingen terugvinden.
    Thanks voor de tip, even afwachten hoe succesvol het topic wordt. Als het snel groeit zal ik een index bijhouden!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •