Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 55 worden weergegeven.

Discussie: Power Amp In.

  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Power Amp In.

    Om mijn rear Atmos speakers aan te sturen met mijn Marantz PM7011 om naar 11.1 setup te gaan, moet ik een 2 kanaal versterker (liefts Marantz) erbij hebben.
    Het schijnt dat deze een Power Amp In aansluiting moet hebben om vervolgens alleen de eindtrappen
    van de versterker te gebruiken. De marantz PM7003/7004 heeft dit.

    Mijn vraag is, Moet deze 2 kanaals versterker deze aansluiting hebben of kan dit ook op een andere manier?
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 01-05-2017 om 11:26
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    Aangezien je niet aangeeft welke (Marantz) apparatuur je heb, is het gissen of je aanname goed of fout is ...

    Maar toch een poging daar ik denk dat je op het verkeerde spoor zit.
    Ik denk dat je zo iets als deze nodig heb https://www.marantz.nl/nl/products/pages/productdetails.aspx?catid=hometheatre&subcatid=ava mplifier&productid=mm7025

    En als het mogelijk is om intern bij jou apparaat de versterking aan te wijzen zou ik deze op de voorkanalen zetten, want dat heb je waarschijnlijk ook een beter stereo weergaven.
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Aangezien je niet aangeeft welke (Marantz) apparatuur je heb, is het gissen of je aanname goed of fout is ...

    Maar toch een poging daar ik denk dat je op het verkeerde spoor zit.
    Ik denk dat je zo iets als deze nodig heb https://www.marantz.nl/nl/products/pages/productdetails.aspx?catid=hometheatre&subcatid=ava mplifier&productid=mm7025

    En als het mogelijk is om intern bij jou apparaat de versterking aan te wijzen zou ik deze op de voorkanalen zetten, want dat heb je waarschijnlijk ook een beter stereo weergaven.
    Bedankt voor je reactie maar kijk eens even bij mijn thuis bios over welke receiver ik het heb. Mijn topic..
    Heb het aangepast.
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 01-05-2017 om 11:27
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    Als je gebruik wilt maken van de Pre-Outs op de SR7011 voor die twee kanalen dan zal je een eindversterker moeten/willen hebben die alleen eindtrappen heeft en welke geen eigen volumeregeling of processing doet. Dit laat je namelijk aan je SR7011 over. Het kan wel maar het is gewoon niet ideaal omdat je dan met dubbele volumeregeling komt te zitten. In jouw geval zou dit de MM7025 zijn, dit is de twee kanaals eindversterker die Marantz levert op dit moment.

    Het zou op zich wel kunnen met een PM7003 als je deze op 'Source Direct' zet zonder processing maar dan blijf je alsnog zitten met dubbele volumeregeling en dat wil je eigenlijk niet want dat is lastiger af te stellen, maar het kan wel mocht een MM7025 te prijzig zijn bijvoorbeeld.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Je had gewoon je Onkyo kunnen gebruiken, maar het voordeel van een dedicated amp is dat je deze kunt triggeren, zodat je niet steeds twee versterkers aan moet zetten. Ik gebruik mijn oude Onkyo voor zone twee en drie en kan nog een paar extra kanalen gebruiken voor Atmos - als ik dat zou willen. Mijn Denon regelt nu alles.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Je had gewoon je Onkyo kunnen gebruiken, maar het voordeel van een dedicated amp is dat je deze kunt triggeren, zodat je niet steeds twee versterkers aan moet zetten. Ik gebruik mijn oude Onkyo voor zone twee en drie en kan nog een paar extra kanalen gebruiken voor Atmos - als ik dat zou willen. Mijn Denon regelt nu alles.
    Zonde om de Onkyo te gebruiken voor 2 kleine atmos speakers. Ik heb hem verkocht voor het bedrag wat ik er voor wilde hebben en zo een simpele 2 kanaals versterker van Marantz hier weer voor terug te kopen.
    Maar moet deze dan Power Amp in ingang hebben om de 2 kanaals te regelen met mijn 7011? Daar gaat het om. Ik zie namelijk weinig versterkers met deze ins.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #7
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Kan ik er bijvoorbeeld zoiets aan hangen en regelen met mijn 7011?

    https://www.marktplaats.nl/a/audio-t...Page=lr&pos=11
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  8. #8

    Standaard

    Gewoon de Power Amp Direkt schakeling op de 7003 gebruiken. Volgens mij eenmaal het volume inregelen en dan gaat het prima, ja je moet wel de power on triggeren of dubbel aanzetten. Stel anders je vraag op het Marantz forum, daar zijn verschillende forumleden aktief bezig met Atmos/Marantz.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  9. #9
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Gewoon de Power Amp Direkt schakeling op de 7003 gebruiken. Volgens mij eenmaal het volume inregelen en dan gaat het prima, ja je moet wel de power on triggeren of dubbel aanzetten. Stel anders je vraag op het Marantz forum, daar zijn verschillende forumleden aktief bezig met Atmos/Marantz.
    Thnx.
    Maar ik wil juist weten of het ook gaat met een versterker zonder de Power Amp In.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  10. #10

    Standaard

    Dit heb ik nog gevonden: http://manuals.marantz.com/SR7011/EU...DRDZMLfhtkhddn, maar dat heb jij denk ik al bestudeerd?
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  11. #11
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    Dit heb ik nog gevonden: http://manuals.marantz.com/SR7011/EU...DRDZMLfhtkhddn, maar dat heb jij denk ik al bestudeerd?
    Heb ik al bestudeerd en dat begrijp ik ook wel. Ik wil gewoon simpel weten welke ingangen ik zou moeten gebruiken als er geen Power Amp In op de extra versterker zit.
    En dan ook alles regelen laten door mijn 7011. Dus ik wil niet aan de extra amp komen..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  12. #12

    Standaard

    Zoals ik al zei als je versterker geen "Power Amp Direct", "Source Direct" "Pure Direct" o.i.d bypass instelling heeft waarbij het analoge signaal van de SR7011 direct naar de eindtrappen gaat dan heb je naast een dubbele volumeregeling ook nog eens te maken met een dubbele equalizer en of andere processing die je stereo versterker gaat uitvoeren extra.

    Dit zou ik wel echt afraden want inregelen wordt dan een nachtmerrie. Zelfs een normale versterker met zo'n bypass instelling moet je nog dubbele volumeregeling gaan doen en dat heb je eigenlijk al een dB meter nodig om dit netjes afgesteld te krijgen t.o.v. de rest van je set. Als je dan goedkoop wilt kan je beter zoiets nemen of zoiets als je iets meer wilt besteden.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  13. #13
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Zoals ik al zei als je versterker geen "Power Amp Direct", "Source Direct" "Pure Direct" o.i.d bypass instelling heeft waarbij het analoge signaal van de SR7011 direct naar de eindtrappen gaat dan heb je naast een dubbele volumeregeling ook nog eens te maken met een dubbele equalizer en of andere processing die je stereo versterker gaat uitvoeren extra.

    Dit zou ik wel echt afraden want inregelen wordt dan een nachtmerrie. Zelfs een normale versterker met zo'n bypass instelling moet je nog dubbele volumeregeling gaan doen en dat heb je eigenlijk al een dB meter nodig om dit netjes afgesteld te krijgen t.o.v. de rest van je set. Als je dan goedkoop wilt kan je beter zoiets nemen of zoiets als je iets meer wilt besteden.
    Nu begrijp ik m. Ik heb er overheen gelezen. Je vorig bericht. Ik moet dus een Amp hebben waar of "Power Amp Direct", of "Source Direct" of "Pure Direct" op zit. Helder...
    En nee.. Het hoeft heus niet heel goedkoop. Ik ga toch richting €250,-/€300,- denken..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  14. #14

    Standaard

    Toch nog even een vraag/opmerking; als je het aansluit volgens de link in mijn eerder bericht, dan kan je toch gewoon via 2 tulpkabels vanuit de pre-out 7011 naar een aux-in van een versterker prikken? Even alleen gekeken naar jouw vraag van welke aansluiting? Blijft wel het verhaal van Davidshadow13 overeind staan natuurlijk.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  15. #15
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Dus deze PM5005 kan ook? Daar zit source direct op. Ik zag ook dat PM80 ook kon.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Dus deze PM5005 kan ook? Daar zit source direct op. Ik zag ook dat PM80 ook kon.
    Ja dat kan ook met de PM5005. Gewoon aansluiten op één van de drie analoge inputs. Dan Source Direct aanzetten. Het enige wat je dan nog een keer moet inregelen in het volume op de PM5005 want die gaat niet automatisch mee met de SR7011. Als je echt alles op jouw SR7011 wil regelen dan heb je echt een eindversterker nodig zoals diegene die ik linkte of de nieuwe MM6025 van Marantz maar die is wel iets duurder.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #17
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Ja dat kan ook met de PM5005. Gewoon aansluiten op één van de drie analoge inputs. Dan Source Direct aanzetten. Het enige wat je dan nog een keer moet inregelen in het volume op de PM5005 want die gaat niet automatisch mee met de SR7011. Als je echt alles op jouw SR7011 wil regelen dan heb je echt een eindversterker nodig zoals diegene die ik linkte of de nieuwe MM6025 van Marantz maar die is wel iets duurder.
    Helder... Die Nad bv heeft geen eens een volume knop dus echt een pure versterker.. Als ik zoiets zou doen zou ik misschien nog beter mijn fronts hierop aansluiten..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #18

    Standaard

    Ja zoiets zou ik ook doen. Je fronts hebben het meeste baad bij die extra power. Een NAD bijvoorbeeld matcht erg goed bij het heldere geluid van jouw Jamo speakers. Heb zelf nu de combi Dali Speakers en NAD Versterking en dat werkt erg goed. Zijn allebei Deense speakermerken die bekend staan om hun natuurlijk helder geluid.

    Merken als Denon en Cambridge Audio passen dan iets minder omdat die een wat warmer geluid hebben. Maar het is net waar je voorkeur naaruit gaat natuurlijk.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  19. #19
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik zag deze ook van Rotel. https://www.marktplaats.nl/a/audio-t...eviousPage=VIP
    Dit kan toch ook dan?

    En stel ik doe zoiets..
    Die eindversterker zou dan in de Pre-Outs van de 7011 kunnen en dan de rest (Surround / SurroundBacks / Height 1 en 2 / Center) gewoon in de speaker ingangen van 7011 kunnen aansluiten om 11.1 te krijgen? Het is een 11.1 channel processor die 7011.
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 01-05-2017 om 22:04
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Bedankt voor je reactie maar kijk eens even bij mijn thuis bios over welke receiver ik het heb. Mijn topic..
    Heb het aangepast.
    Kan ik inderdaad doen, maar wat meer moeite van jou kant als je om hulp vraag is toch wel op z'n plaats.
    Goed dat je je topic hebt aangepast

    Ik zie dat het de SR7011 is, waar van de Marantz site duidelijk aangeeft dat als je 11 kanalen wil - 7.1.4 je extra eindkanalen nodig hebt.

    Ik zie ook dat je deze pas het en vraag me af waarom je dan niet voor de 11 kanaals Denon hebt gekozen...

    AVR-X6300H
    https://www.denon-hifi.nl/nl/product...iver/avrx6300h

    Dan was je van dit probleem gelijk verlost en had je wat ruimte en geld bespaard
    Laatst aangepast door Hombre : 01-05-2017 om 22:10
    "A man's got to know his limitations", ...

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik zag deze ook van Rotel. https://www.marktplaats.nl/a/audio-t...eviousPage=VIP
    Dit kan toch ook dan?

    En stel ik doe zoiets..
    Die eindversterker zou dan in de Pre-Outs van de 7011 kunnen en dan de rest (Surround / SurroundBacks / Height 1 en 2 / Center) gewoon in de speaker ingangen van 7011 kunnen aansluiten om 11.1 te krijgen? Het is een 11.1 channel processor die 7011.
    Ja dat kan gewoon. Dat is ook wat er op het aansluitschema in de handleiding staat. Die Rotel zou ook prima kunnen. Is ook een top merk met goede componenten die past wel goed.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  22. #22
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik kwam dit bij instellingen tegen..

    Pre-out


    Wanneer “Toewijsmodus” is ingesteld op “11.1ch”, selecteert u de PRE OUT-aansluiting voor de externe stroomversterker die wordt gebruikt in MAIN ZONE.

    De PRE OUT-aansluitingen die kunnen worden geselecteerd, verschillen afhankelijk van de combinatie van de instellingen “Vloer” - “indeling” en “Hoogte” - “indeling” die in het menu zijn geconfigureerd.

    Aansl.config.weerg.


    Dit toont u hoe u de luidsprekeraansluitingen en de PRE OUT-aansluitingen aansluit voor uw “Verst. Toewijzen”-instelling op het menuscherm.


    Dus ik kan gewoon mijn Pre-Out Fronts toewijzen naar eindversterker en de rest gewoon aan speaker aansluiting van de 7011 doen. Begrijp ik.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #23
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Kwam dit tegen. Stel ik doe er een bod op en ik zou deze eindtrap overnemen, dan zou ik deze kunnen aansluiten op de Front/Center/Surround Pre-outs van de 7011 en de Pre-outs van 7011 toewijzen naar deze eindtrap.
    Dan de SurroundBack/Height 1/Height 2 gewoon aan de betreffende speaker aansluitingen kunnen hangen van de 7011? Heb ik dit goed?
    Ik zit er namelijk serieus aan te denken om een bod te doen. Gaat om Marantz MM 500.

    https://www.marktplaats.nl/a/audio-t...sPage=lr&pos=7
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  24. #24
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Kwam dit tegen. Stel ik doe er een bod op en ik zou deze eindtrap overnemen, dan zou ik deze kunnen aansluiten op de Front/Center/Surround Pre-outs van de 7011 en de Pre-outs van 7011 toewijzen naar deze eindtrap.
    Dan de SurroundBack/Height 1/Height 2 gewoon aan de betreffende speaker aansluitingen kunnen hangen van de 7011? Heb ik dit goed?
    Ik zit er namelijk serieus aan te denken om een bod te doen. Gaat om Marantz MM 500.

    https://www.marktplaats.nl/a/audio-t...sPage=lr&pos=7
    Nee.. Deze doe ik niet. Als ik dan toch een amp erbij neem dan toch een NAD of Rotel. Deze gebruiken voor de Fronts via de 7011 en de rest van de speakers gewoon ouderwetse manier in de 7011.
    Kwam op Marantz forum tegen dat de MM500 nou niet echt een super model is.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #25
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Goed. mijn fronts zijn dus jamo concert 5. rated power 110w/music power 160w bij 6 ohm. Kan ik hier zonder problemen een bv NAD 214 op aansuiten?

    Nad 214 specs.

    Power output: 80 watts per channel into 8 (stereo), 240W into 8 (mono)

    Frequency response: 20Hz to 20kHz

    Total harmonic distortion: 0.03%

    Damping factor: 200

    Input sensitivity: 0.9V

    Signal to noise ratio: 115dB

    Speaker load impedance: 4 (minimum)

    Dimensions: 435 x 128 x 370mm

    Weight: 12.5kg
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 02-05-2017 om 08:35
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •