De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.

Discussie: verslaving

  1. #1

    Standaard verslaving

    Hebben jullie ook een DVD collectie verslaving? Ik verzamel sinds mijn 10e mijn DVD's en ik krijg altijd van mijn vriendin te horen dat ik ze moet verkopen (niet dus).

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Hoi Bastiaan,

    Welkom op ons forum.

    Er zijn hier genoeg verzamelaars die het helemaal met je eens zijn, dus wat dat betreft zit je goed hier.
    Veel plezier op ons forum en met al je lotgenoten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bastianvandergraaff Bekijk bericht
    Hebben jullie ook een DVD collectie verslaving? Ik verzamel sinds mijn 10e mijn DVD's en ik krijg altijd van mijn vriendin te horen dat ik ze moet verkopen (niet dus).
    Fijne vrienden heb jij.

    Het is alleen maar goed da je als tiener iets hebt waar je jezelf in kan verdiepen.Je bent pas verslaafd als je jezelf verwaarloost en je rekeningen niet meer betaald.

    Als het financieel kan zou ik er gewoon nog een paar bestellen als ik jou was.

  4. #4

    Standaard

    Ik noem het zelf niet echt een verslaving eerder een grote hobby. ik hou ervan om ze te bekijken, maar het staat ook gewoon prachtig in de kasten. Oog wil ook wat! Inderdaad..zolang je het geld er voor hebt...zie ik het probleem niet!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •