Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 131 worden weergegeven.
  1. #101

    Standaard

    De Sony UBP-X800 is een fijne speler, heeft veel pluspunten maar net als alle spelers op de
    markt ook zo zijn minpuntjes, de perfecte speler is helaas nog niet uitgevonden.

    Het is een goede muziek speler, CD's en SACD's klinken heel erg goed, komt aardig in de
    buurt van mijn Denon 3313 met Denon Link. Hij geeft op dat gebied mijn Oppo en Sammy
    duidelijk het nakijken.

    Het beeld van de speler is zeker niet slechter dan van mijn andere spelers, maar ik heb geen
    dingen gezien waarin hij zou uitblinken, gewoon goed. Hij beschikt over HDR maar schijnt
    helaas niet geupdate te kunnen worden voor Dolby Vision, iets dat sommigen als een
    serieus nadeel kunnen ervaren.

    Fijne AB, hij had iets groter gemogen en verlicht was ook leuk geweest maar verder geen
    echte klachten erover, hij is makkelijk te bedienen en de speler luistert er vlotjes naar.
    De AB is iig stukken beter dan het lor dat ik bij de Sammy kreeg. Als je het info knopje
    indrukt, dan krijg je ook info, bitrate van audio en video en verstreken tijd etc etc, je
    krijgt bij de Sony duidelijke en meer info dan dat ik gewend ben van mijn andere spelers,
    een fijn pluspunt, op dat gebied mag Denon zeker even op bezoek gaan bij Sony, want
    de info van de Denon is armzalig en je moet met de pijltjes toetsen in de weer om info
    over de tijd te krijgen.

    De machine zelf lijkt degelijk gebouwd, is zwaar en laat zich, als hij op een glasplaat staat,
    niet makkelijk even aan de kant schuiven, ook tijdens gebruik is hij muisstil, je hoort enkel
    iets als je het laatje open of dicht doet, iets dat je zelfs bij de Denon niet kan horen, want
    die doet ook dat in alle stilte. Overigens zijn al mijn spelers stil, dat is ook de reden dat ik
    geen gebruik maak van herrie makende gameconsoles die op het gebied van geluidsproduktie
    je het leven zuur maken.

    De Apps, wel Netflix en op de AB een knopje ervoor is natuurlijk prima, maar geen Amazon
    en dat is dan weer jammer, verder geen klachten daarover er valt nog wel het eea te kiezen
    al gebruik ik die niet echt veel op Netflix na dan......

    Mindere zaken.... ja geen schermpje en dat is bij het spelen van CD's en SACD's toch wel
    iets minder, ook al gaat dat op "goed geluk" ook wel. Je moet ook je AB niet zoek maken,
    want Sony was nog te zuinig om er een play, pauze of stop knopje op te zetten, errug karig.

    Netflix App:

    Hij werkt, hij ziet er ook hetzelfde uit als op mijn Sammy en werkt ook hetzelfde..... alleen
    heeft de De Sony UBP-X800 een heel groot nadeel op het gebied van de audio van Netflix,
    de stereo signalen worden goed verwerkt, maar helaas met het 5.1 signaal laat de speler
    een steekje vallen. Het geluid van Netflix is, afhankelijk van de serie/film, heel erg goed
    en in Dolby Digital Plus. Helaas komt de UBP-X800 niet verder dan gewone Dolby Digital en
    dat klinkt toch iets minder dynamisch dan met de Plus, hier scoort de Sammy aanmerkelijk
    beter, wel Dolby Plus en ook Amazon met Dolby Plus. Ben op het WerelWijdeWeb aan het
    zoeken geweest naar de reden van dit ongemak, kwam diverse smoezen en goedpraterij
    tegen, het zou aan de App liggen(onzin in mijn ogen) of aan een gebrek in de hardware
    (lijkt mij het meest waarschijnlijk), Sony mag het zeggen, maar dit toch nog steeds wel een
    beetje arrogante bedrijf met z'n daarbij horende streken(CD;s met virussen in het verleden,
    tijden geen MP3 ondersteuning, nu weer geen Blu rays met ATMOS, moet je de UHD schijf
    aanschaffen) denk dat we niet echt op een duidelijk antwoord hoeven wachten.

    Vastlopers:

    Maak je geen zorgen, dat doen ze allemaal, het zou fijn zijn als de heren fabrikanten er
    eindelijk eens een knopje voor op de apparaten zou zetten, een knopje dat de stroomtoevoer
    naar de apparaten onderbreekt, dan hoef je niet net als ik in het oerwoud van stekkers op zoek
    naar de boosdoener......
    De Sony loopt net als al mijn andere spelers ook wel eens vast, de laatste keer was bij een
    blu ray schijfje van True Blood seizoen 1 disc 4, hij stopte spontaan met afspelen en stond zo
    vast als een huis, stekker eruit/in en gaan weer. Het wordt pas vervelend als het redelijk vaak
    gebeurt. Mijn Denon had het in de begin fase regelmatig dat hij na gebruik van de pauze toets
    niet meer in beweging wilde komen, na een update is dat zo goed als verdwenen. De Sammy
    heeft hetzelde euvel, maar het gebeurt maar heel weinig, de Oppo is tot nu toe mijn meest
    stabiele speler gebleken, een zeldzaamheid als hij eens vastliep, maar ook hij ontkwam er niet
    aan. Hoop dat het gewoon niet al te vaak gebeurt, dan is er mee te leven, het is gewoon irritant
    als het gebeurt, heb er wel eens aan gedacht on een schakelaar in de snoeren te zetten ,
    laten we hopen dat het niet zo erg wordt, dat ik dat ook daadwerkelijk moet gaan doen.

    Conclusie:

    Voor ca. €250,-- is het een zeer fijne machine, niet perfect, maar wel goed op de punten waar het
    er toe doet. Mijn Sammy was ca. €200,-- en doet het ook niet slecht, als je de Apps van Netflix
    en Amazon regelmatig gebruikt en niet over een superaudio installatie beschikt, dan kun je
    je je 25% besparen. Ga je echter voor prima geluid en ook SACD's en heb je de iets minder
    van kwaliteit Netflix app en de ontbrekende Amazon app niet nodig, dan is de Sony een prima
    keus.

    Nog andere apparaten op het oog? Ik persoonlijk niet echt, ik denk dat Oppo zichzelf vreselijk
    uit de markt heeft geprijsd, je koopt er 5 Sammy's voor en 4 Sony's en mijn eigen ervaring
    is helaas dat het met de levensduur van de Oppo's ook niet bijster goed is gesteld, Oppo zou
    in mijn ogen minstens 4 jaar garantie moeten geven om zijn extreem hoge prijzen nog enigzins
    verklaarbaar te maken, een schermpje, een mooie AB(waar ze ook nog eens slecht naar luisteren)
    en een hoop aansluitingen die je toch niet gebruikt/nodig hebt, maken mij de gemiddeld €750,-- die
    zij er meer voor vragen niet echt waard, maar dat is enkel mijn persoonlijke mening. Nog een ander
    apparaat dan? Zou het niet zo snel weten, de LG zit ook in de prijsklasse van de Sammy en de Sony,
    heb er nog geen ervaring mee, een Denon/Marantz? ja.... waar blijven zij eigenlijk met een UHD speler?

    Hoop dat m'n Sony spelertje nog lang heel blijft, dan mag hij gewoon blijven staan
    Have fun and enjoy your collection

  2. #102

    Standaard

    En de Panasonic UB-900? Wel een mooi verslag trouwens.
    Laatst aangepast door RHK : 02-02-2018 om 14:26
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  3. #103

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RHK Bekijk bericht
    En de Panasonic UB-900? Wel een mooi verslag trouwens.
    Dank voor het compliment

    Ja, waarom niet de Pana? in arrogantie doet het bedrijf niet onder voor Sony

    Misschien het prijskaartje?

    De DMP-UB900 was niet 1 van de goedkoopste spelers, wel 1 van de hoogst geprezen spelers

    Ik ben zelf een tijdje "verliefd" geweest op deze mooi vormgegeven speler en al zijn mogelijkheden,eigenlijk
    wel een beetje dom dat ik deze speler vergeten was te noemen, toch denk ik dat hij uiteindelijk onder de
    heden ten dage verkrijgbare spelers niet als aanrader de strijd kan aangaan, het prijskaartje is iets te hoog
    om hem daar bij te plaatsen.

    Het is en blijft voor de liefhebbers overigens wel een mooi object om aan te schaffen, zelf zou ik hem
    voor de gevraagde prijzen van rond de €575,-- laten staan, of het moet zijn dat Pana dit apparaat nog
    een tijd blijft steunen, het model is immers nu reeds al een tijd op de markt, zou voorzichtig zijn, de Sony
    doet het voor veel minder dan de helft van het geld ook al heel goed.
    Have fun and enjoy your collection

  4. #104

    Standaard

    Prijskaartje?, ja met je eens. Strijd aangaan zeker wel met andere spelers, wat prestaties betreft. Althans vind ik. Audiotechnisch ook prima. Dus naar mijn idee hoort deze speler toch nog wel bij de Top 3.
    *LG OLED 65G1RLA* Panasonic DMP-UB900* Marantz AV7706* Rotel RMB-1575* Parasound ZampV3* B&W 702S3* Klipsch R115-SW* Klipsch RP-504C* Hepta Spring* Hepta Bariton sub* Atmos Dali Alteco* RU Connected* Next box* Antimode 8033 SII.

  5. #105

    Standaard

    De opvolger lijkt qua naamgeving, de UB824, zijn kleinere broertje dus wie weet is die straks onder de 500 te krijgen.
    Zou mooi zijn voor een speler met Dolby Vision en HDR10+ !

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De opvolger lijkt qua naamgeving, de UB824, zijn kleinere broertje dus wie weet is die straks onder de 500 te krijgen.
    Zou mooi zijn voor een speler met Dolby Vision en HDR10+ !
    Dolby Vision support lijkt mij niet waarschijnlijk. Op de productpagina van de DP-UB824 zie ik geen DV logo.

    Zelf zoek ik ook een speler die zowel HDR als DV ondersteund, maar dat kunnen tot nu toe alleen de Oppo spelers. En die zijn mij veel te duur.
    Er is een speler van LG, maar die lijkt de update maar niet te krijgen (nadat deze eerder was ingetrokken).
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  7. #107

    Standaard

    LG UP970 heeft (althans in de VS) sinds 2 dagen de update voor DV. De Sony X700 krijgt deze als het goed is over een paar maanden.

  8. #108

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nyarlathotep Bekijk bericht
    Dolby Vision support lijkt mij niet waarschijnlijk. Op de productpagina van de DP-UB824 zie ik geen DV logo.

    Zelf zoek ik ook een speler die zowel HDR als DV ondersteund, maar dat kunnen tot nu toe alleen de Oppo spelers. En die zijn mij veel te duur.
    Er is een speler van LG, maar die lijkt de update maar niet te krijgen (nadat deze eerder was ingetrokken).
    De productpagina is nog niet eens af/volledig. Volgens tal van nieuwssites waaronder deze heeft deze speler wel degelijk Dolby Vision ondersteuning, voor wie dat belangrijk vindt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  9. #109

    Standaard

    Vraagje: ik heb sinds vorige week de UBP-X800 (i.c.m. een 55XE9305) en zit nog middenin het experimenteren met (beeld)instellingen. Zijn er dingen in de standaardinstellingen van deze speler waarvan jullie zeggen dat deze belangrijk zijn om aan te passen, of zijn de auto instellingen grotendeels ok?
    (Het valt me op dat de files die ik via USB stick afspeel nogal van kleur en contrast verschillen ivm mijn vorige speler, een Pana).

  10. #110

    Standaard

    Zou de UBP-X80 (x800) werken op 220v (i.p.v. de 110volt)? Ik meen tijd terug ergens gelezen te hebben dat het kon. Euro stekker eraan maken en je hebt theoretisch een regio A/1 speler toch?.
    Aan de andere kant zou die dan weer geen B/2 regio afspelen.En het lijkt me lastig met een koop op deze manier als de speler niet naar je zin zou zijn of technisch een probleem zou hebben. En wie weet wat er gebeurt zodra je m daadwerkelijk op 220 volt aansluit.
    Mij het risico niet waard maar ik vroeg me af of het in principe zou werken.
    Laatst aangepast door vista-vision : 16-05-2018 om 13:54

  11. #111
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Zou de UBP-X80 (x800) werken op 220v (i.p.v. de 110volt)? Ik meen tijd terug ergens gelezen te hebben dat het kon. Euro stekker eraan maken en je hebt theoretisch een regio A/1 speler toch?.
    Aan de andere kant zou die dan weer geen B/2 regio afspelen.En het lijkt me lastig met een koop op deze manier als de speler niet naar je zin zou zijn of technisch een probleem zou hebben. En wie weet wat er gebeurt zodra je m daadwerkelijk op 220 volt aansluit.
    Mij het risico niet waard maar ik vroeg me af of het in principe zou werken.

    onder de 200euro geloof ik

    https://www.ebay.nl/itm/Sony-UBP-X80...MAAOSwokJaU~j4
    Schijnt te werken ja.


    http://forum.blu-ray.com/showpost.ph...postcount=3287

  12. #112

    Standaard

    Ik had voor de lol een paar weken geleden toch een ebay UBPux80 uit de USA laten overkomen.De prijs van 130 (170 totaal inclusief de auto ebay inklarings en verzendkosten) was toen de moeite/risico waard.
    Vind het altijd wel prettig als een speler ook mijn standaard regio 1 dvds kan afspelen.
    Heb bij het uitpakken heel precies gekeken naar het minste spoor van een refurbished model (tweedehands stikt het er namelijk ook van op ebay) maar ik ben ervan overtuigd dat dit een fabrieks vers exemplaar is (als ze 20 exemplaren te koop hebben is het al iets betrouwbaarder). stroom stekker eraan gemaakt en de UX80 werkt tot dusver prima op 220volt. Staat achterop 120v/60hz logo BD A en dvd region 1


    maar toevallig net met de enigste A blu ray disc die ik heb (The Robe) slikte die toch niet geen regio melding van de speler of zo maar iets van check of problem disc of zo.Zowel met de originele out of box firmware als met de laatste firmware.178

    Het kan zijn dat die region A disc van the robe net toevallig een issue heeft gekregen want ik lees net wat meer problemen van die titel Hoewel the robe nog wel gewoon afspeelt op mijn lg drive in de computer maar misschien leest die de data beter ik las wel ergens dat die sony 4k spelers wat meer kritisch lijken te zijn met vuile discs e.d.

    Dus kan regio A nog niet garanderen regio 1 dvds wel prima en normale standaard blu rays zien er beter uit dan op mijn oudere normale sony blu ray spelers.Enigste bezwaar is nog dat het tegenwoordig normaal is elektronica te verzenden in de originele doos met zwarte plastic shrink wrap erom in plaats dat ze zoiets dubbel boxed verzenden (beetje link met transportschade risico).(Amazonde heeft die neiging trouwens ook)

    2012 is alweer een eind terug ik heb die the Robe disc al veel langer in de kast liggen dan ik dacht
    http://www.avsforum.com/forum/150-bl...-go-bad-4.html



    my copy of THe Robe has developed obvious disc rot at the periphery of the disc and the centre Spindle

    My other Fox Disc from the Elia Kazan Collection "a tree grows in brooklyn " looks perfect but stutters on every blu player i try . Im pretty sure FOX uses CINRAM to press their discs and there were some problems with CINRAM pressed HD-DVD's.

    Laatst aangepast door vista-vision : 23-05-2018 om 15:09

  13. #113

    Standaard

    Heb je dan nu 2 spelers? Voor €100 had je ook een u800 regiovrij kunnen laten maken?

  14. #114

    Standaard

    Het is een extra backup speler.Ik had inderdaad al een Euro model ubp-x800 waar ik tevreden over ben o.a. de standard blu ray is ook erg goed op de x800 (zelf niet ook getest op een daadwerkelijk 4k scherm maar in reviews noemen ze het wel als plus ).
    Wilde er al nog 1 nemen maar de prijs blijft hier maar op de 280euro hangen.Ben benieuwd of ze die prijs tot het einde volhouden. Bizar want de x700 is al 199 euro dus de x800 had onderhand al lang naar de 200 gemoeten (aangezien deze geen dolby vision heeft zou je denken dat de prijs keldert zoals in de US). Freezing/vastloop problemen nog niet gemerkt (veel genoemde klacht op internet)



    (trouwens wat wel jammer is Sony was al die jaren altijd voorstander van de optische uitgang het zat op al hun spul en de laatste tijd is het alleen coaxiaal dat is een veel kritischer kabel verbinding dan optisch)
    Dit verklaart het wel een beetje:
    https://www.cnet.com/news/is-the-optical-cable-dying/

    Geloof dat de UX80 een aparte model partij was voor de Cosco us supermarkt en volgens mij identiek aan de X800 versie het heeft ook dezelfde firmware nummers Ironisch genoeg er zit bij de goedkopere ux80 versie nog een simpel hdmi kabeltje in de box (Cosco gewoonte las ik).
    Op dit USA ux80 model (in ieder geval op mijn ontvangen exemplaar) spelen dus verder alle Europese standard blu rays die ik erin gestopt heb en ook enkele blu rays die ik had uit USA waarschijnlijk zolang het maar dubbel region of all region blu ray discs zijn Alleen ben ik er nog niet helemaal zeker van of die ook harde regio A locked discs slikt(zijn er toch niet zo veel van).

    Speelt natuurlijk gewone regio1 dvds en als je een gewone regio2 dvd in deze x80 stopt krijg je zoals verwacht de melding check juiste kleursysteem verder niets.
    4k blu rays zijn altijd vrij

    Inmiddels is natuurlijk al een tijdje de opvolger x700 te koop maar hoewel zelfde goede beeld reviews en de belofte van dolby vision update voor de x700 lijkt het me toch beetje een minder mooi en slap model met zijn externe voeding en licht gewicht 1.4kg/3.8kg niet dat er veel meer elektonica in de 800 zit behalve het stroomblok .En ik lees over de x700 toch ook over het vast lopen verschijnsel dus dat lijkt nog steeds een probleem.

    binnenkant x700: http://www.dvdcritiques.com/Actus/4137
    binnenkant x800/x1000 https://www.youtube.com/watch?v=cs9x3eyHd8Q&t=40s

  15. #115

    Standaard

    Er is een nieuwe firmware-update uitgebracht.

  16. #116

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Er is een nieuwe firmware-update uitgebracht.
    klopt, ik heb ‘m ook al geïnstalleerd, wat er nou echt veranderd is weet ik niet. Ik heb trouwens nooit geen problemen met de speler gehad qua vastlopers en/of dergelijke. Hij is regiovrij en via de kleurknoppen op je afstandsbediening kan je regio selecteren!

  17. #117

    Standaard

    Heb via ebay een X700 uit de US laten komen, dadelijk maar eens de stroom er op. Nu nog een 4K TV of projector
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    klopt, ik heb ‘m ook al geïnstalleerd, wat er nou echt veranderd is weet ik niet. Ik heb trouwens nooit geen problemen met de speler gehad qua vastlopers en/of dergelijke. Hij is regiovrij en via de kleurknoppen op je afstandsbediening kan je regio selecteren!
    Regiovrij voor bluray? Hoe werkt dat dan met die kleurknoppen?

  19. #119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Regiovrij voor bluray? Hoe werkt dat dan met die kleurknoppen?
    Ik neem aan dat hij 'm dan bij Stegen regiovrij heeft laten maken, die doet dat truukje met de regio kiezen met de kleurknoppen.

  20. #120

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Heb via ebay een X700 uit de US laten komen, dadelijk maar eens de stroom er op. Nu nog een 4K TV of projector
    Ook deze werkt prima met de bijgeleverde adapter, ondanks dat er 110V op staat. Zeer tevreden over het beeld en het geluid. Speler is ook lekker snel en er zijn ook een aantal app's beschikbaar waaronder Netflix, Spotify, NOS en KIJK. Wat ik zo snel zag is dat de NOS app wel aardig uitgekleed is. Irritante bij Netflix is bij het veranderen van geluidsformaat dat dan de handshake even opnieuw gemaakt wordt en dus het geluid en beeld even wegvallen. Dat scrolt niet lekker door de app heen.

    Vind het wel een lelijk klein en licht ding en zou liever een 10tje meer betalen en een display hebben. Ik heb iig weer een nieuwe regio A speler, kan Sony UHD's spelen met het beste geluid en kan hem met de NEEO bedienen(met 2 Pioneer's en zonder IP bediening gaat dat helaas (nog) niet).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Regiovrij voor bluray? Hoe werkt dat dan met die kleurknoppen?
    Ik heb ‘m idd gekocht bij Stegen alweer tijdje geleden, op deze foto kan je zien hoe het werkt. Uiteraard moet je speler dan wel zijn aangepast met mod of software ofzo, daar weet ik het fijne niet van!

    6653E61F-8C56-462D-89E7-63772EE41EE6.jpg
    Laatst aangepast door Wim S. : 22-07-2018 om 23:53

  22. #122

    Standaard

    Na de X700 zit inmiddels de X500 eraan te komen: Sony introduceert relatief compacte, goedkope uhd-blu-ray-speler

    Klinkt als de X700 maar dan zonder Dolby Vision. Beetje vreemd gepositioneerd model wat dat betreft, want voor een tientje meer heb je al een X700. Zou het kunnen betekenen dat ze nog met een echte opvolger van de X800 gaan komen?

  23. #123

    Standaard

    Een echte opvolger is aangekondigd tijdens de CES: de UBP-X800M2. Hij zou voorzien moeten zijn van Dolby Vision en ook van Hybrid Log Gamma (HLG). In mei moet ie uitkomen voor een prijs van ongeveer 350 euro.

  24. #124

    Question

    Ik heb de Sony UPD-X800 en wilde laatst weer eens een DVD bekijken, waarna ik erachter kwam dat deze regio 1 was. Mijn eerste (Sony) DVD-spelers heb ik altijd regiovrij gemaakt met remote hacks, wilde dat met deze UHD-speler ook doen, maar kwam er toen achter dat dat met die regio hacks voor DVD niet meer zo gemakkelijk gaat. Blijkbaar heb ik dat bij mijn vorige blurayspeler ook niet eens meer de moeite genomen om dit uit te zoeken. Iemand een tip? Heb gegoogled, maar daar kom ik alleen informatie tegen van mensen die de algemene Sony hack hebben geprobeerd, maar dat dit niet werkt.

    Voor alle duidelijkheid, het gaat dus om regiovrij voor DVD, niet voor bluray, ik weet dat dat laatste alleen hardwarematig kan en vindt dit ook niet interessant (heb geen regio A blurays). Maar het zou wel aardig zijn als ik de (muziek-)DVD's die ik nog heb die regio 1 zijn kan kijken.

    Dank alvast!
    Laatst aangepast door Oakey : 28-01-2019 om 21:03

  25. #125

    Standaard

    Mischien kan je de regio 1 dvd’s overzetten naar een dvd-r of op een usb stick zetten, ik heb dat ooit in een ver verleden ook gedaan. Je kan bv anydvd & makemkv of dvdshrink gebruiken, zolang je het orgineel behoudt kan je het zien als een back-up. Je zou ook een goedkope dvd-speler op de kop kunnen tikken via marktplaats die al regiovrij is of gemakkelijk regiovrij is te maken via een site als videohelp.com, volgens mij is er geen software hack mogelijk voor de Sony UPD-X800?

Pagina 5 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •