Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 131 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Ik doe ook niks meer met de app op de blu-ray speler. Had dezelfde problemen als jij. Iets op die speler conflicteert met de Netflix app.
    Laatst aangepast door Pieter Kleine : 07-01-2018 om 23:23
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel--NL Bekijk bericht
    Okay...dit is dus echt iets om met je hoofd tegen de muur te kloppen
    Internet van de player halen en de film speelt wel af.
    Reagerend op het vraag of recensenten er last van hebben, ik heb nu ook 2 a 3 keer gehad dat het beeld bleef stilstaan; gedurende afspelen loopt ie vast of na pauzeren is ie op geen enkele manier meer te starten. Stekker eruit en erin is de enige oplossing.... Bij verschillende schijfjes gehad, wel DVD of BD, geen UHD.

    Apps heb ik vooralsnog geen problemen mee.

  3. #78
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Soms helpt het legen van de persistent memory bij afspeelproblemen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #79

    Standaard

    Is het nu de bedoeling dat de recensenten, die zo'n UBP-X800 hebben gekregen, nu ook de X800 zelf gaan recenseren ????

    Als dat zo is hoop ik dat de afspeelproblemen flink genoemd gaan worden

  5. #80

    Standaard

    :O ziet er niet dadelijk een goede speler uit, dus...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #81

    Standaard

    Ik heb behalve de problemen met de Netflix app geen afspeelproblemen gehad. Speel er alleen BD mee af, geen UHD.

  7. #82

    Standaard

    Vanmiddag De UHD Da Vinci Code bekeken, met vastloper op 1 uur 24 minuten en 9 seconden, moest naar volgende chapter om film af te kunnen spelen. Na Harry Potter 1 tweede UHD waar dit gebeurd.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Vanmiddag De UHD Da Vinci Code bekeken, met vastloper op 1 uur 24 minuten en 9 seconden, moest naar volgende chapter om film af te kunnen spelen. Na Harry Potter 1 tweede UHD waar dit gebeurd.
    De ironie is dat dat een Sony titel is.

    Dus dan gaat het Warner verhaal ook niet meer op.

  9. #84

    Standaard

    Is dit nu zo'n speler die weer veel te overhaast in de markt gezet is, een beetje het Oppo UDP-203-verhaal?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Is dit nu zo'n speler die weer veel te overhaast in de markt gezet is, een beetje het Oppo UDP-203-verhaal?
    Vind ik lastig te zeggen. Ik heb 'm al een tijdje (zo'n half jaar) en ik heb er nog geen problemen mee gehad. Speel Blu-ray, UHD en DVD's af (en nu staat een CD op) en er hebben zich nog geen haperingen voorgedaan.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Vanmiddag De UHD Da Vinci Code bekeken, met vastloper op 1 uur 24 minuten en 9 seconden, moest naar volgende chapter om film af te kunnen spelen. Na Harry Potter 1 tweede UHD waar dit gebeurd.
    Ik heb deze UHD zonder problemen gekeken, maar dat is wel een aantal firmware-updates geleden.

    Ik heb laatst wel een tijd geen beeld gehad met de speler met BD en UHD. Uiteindelijk deed hij het, alleen werd elke HDR disc omgezet naar SDR. Na een tijdje van het stroom werkt alles weer zoals het hoort. Erg vreemd en ik hoop dat het systeem nog wat stabieler gemaakt kan worden dmv updates. En niet dat ze alleen maar weer hun nieuwste speler gaan ondersteunen.

  12. #87

    Standaard

    Volgens posts in deze thread, wil sony gewoon niet echt toegeven dat er uberhaupt afspeelproblemen zijn met de X800.

    Ik ben dus ook bang dat alle aandacht gaat verschuiven naar de nieuwe X700
    Laatst aangepast door TifKag : 19-01-2018 om 22:49

  13. #88

    Standaard

    Weet iemand hoe je ipv6 op deze speler uitschakelt?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  14. #89

    Standaard

    Ja..... bij Netwerkinstellingen -> Internetinstellingen.

    Als je die opnieuw handmatig instelt krijg je zelfs de vraag of je ipv6 aan wil zetten.

    Kijk anders eerst bij Netwerkverbindingstatus of hij wel aanstaat.

  15. #90

    Standaard

    Heeft Panasonic ook last van problemen?

  16. #91

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    Ja..... bij Netwerkinstellingen -> Internetinstellingen.

    Als je die opnieuw handmatig instelt krijg je zelfs de vraag of je ipv6 aan wil zetten.

    Kijk anders eerst bij Netwerkverbindingstatus of hij wel aanstaat.
    Bedankt, maar helaas werkt dit alleen bij een. bedrade verbinding. De draadloze kun je niet handmatig instellen. Foutje in de software? Ip6 werkt bij mij niet, als je het test. Mogelijk omdat ziggo het niet ondersteunt?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Soms helpt het legen van de persistent memory bij afspeelproblemen.
    Is misschien een Noob vraag, maar ik neem aan dat je hiermee een eventueel aangesloten USB apparaat bedoeld ??

  19. #94
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Kan, maar vaak zit er er klein stukje geheugen ingebouwd. Vanuit een menu moet je dat kunnen wissen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    @martwout Lees dit
    Bedankt

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Kan, maar vaak zit er er klein stukje geheugen ingebouwd. Vanuit een menu moet je dat kunnen wissen.
    Helaas...ik heb alle menu's doorgekeken en de handleiding doorgespit, maar het enige dat gewist kan worden is de USB uitbreiding,

  22. #97

    Standaard

    Toch nog even korte vraag over Warner. Hoe doet Samsung het? Ook problemen?

  23. #98

    Standaard

    @martwout: Ondanks dat dit niet het Warner topiic is.
    Het enige probleem dat ik gelezen heb over de Samsung en Warner, was een hoop herrie bij het afspelen van Batman begins, ik kan het helaas niet voor je terugvinden.

  24. #99

    Standaard

    ik heb Panasonic dmp-ub900 ik speel alles af maar nergens last van

  25. #100

    Standaard

    Ik heb de speler sinds december in gebruik. Nog geen enkele keer problemen gehad met het afspelen van Blu Rays of UHDs. Dvd’s kijk ik niet meer dus dat is niet getest. Cd’s gebruik ik ook niet meer en luister geen muziek op die set. Vind het een prima apparaat. Jammer dat er zoveel problemen mee lijken te zijn. Hopelijk komt daar een oplossing voor.

    Gezien op UHD, 0 issues gehad:

    Dunkirk
    Atomic Blonde
    Fast and Furious 8
    The Hitmans Bodyguard
    Assassins Creed
    Spiderman Homecoming
    Wonder Woman

    Gezien op Blu Ray ook 0 issues
    Concert van Sting
    Star Wars The Force Awakens
    Laatst aangepast door Kamidioblitz : 31-01-2018 om 09:13
    Weergever: JVC N5 | Scherm: Adeo Plano 21:9 120"| Versterking: Denon AVC-X8500H - Nord Acoustics triple mono NC500 - ABNB 3x NC252 | Bron: Panasonic UB9004 | Fronts: Klipsch RF82MK2 | Center: Klipsch RC62 | Surrounds: Klipsch RS62 | Rear Surrounds: Klipsch RB61 | Front Height: Klipsch RB51 | Top Middle: Klipsch RB51 | Rear Height: Klipsch RB51 | Subwoofers: Dual Klipsch R115SW | Console: Sony PS5 |

Pagina 4 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •