Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 131 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Is het nu eigenlijk al zeker dat deze speler geen Dolby Vision update krijgt? Weet dat de kans héél klein is, maar aangezien veel mensen deze speler hebben en er een online petitie een keer is gestart had ik nog een kleine hoop.

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Is het nu eigenlijk al zeker dat deze speler geen Dolby Vision update krijgt? Weet dat de kans héél klein is, maar aangezien veel mensen deze speler hebben en er een online petitie een keer is gestart had ik nog een kleine hoop.
    Het is zo goed als zeker van niet. Januari komt CES al met de nieuwe modellen en het is al een goed verkooppunt voor de nieuwe spelers dat ze wel DV hebben.

    Jammer, maar ik wist al van te voren hoe de situatie was. Dan heeft LG het veel en veel slechter gedaan met UP970; wel DV beloven maar niet leveren (was wel heel kort beschikbaar maar teruggetrokken).

  3. #53

    Standaard

    Is er een site waar je goed oudere met de huidige blurayspelers kan vergelijken? Via http://www.blu-ray.com/players/?prod...how=comparison kan ik mijn huidige Panasonic DMP-BDT700 qua mogelijkheden op b.v. geluidformaten niet goed vergelijken met de X800 van Sony (die goede reviews krijgt). Is er een betere site of kan ik beter voor ieder een lijst van de specificaties uitdraaien en naast elkaar leggen? Ik krijg als het goed is vandaag een 4K-tv van LG binnen (55SJ850V) en wil zodoende eens orienteren om de stap naar een 4K-speler te maken.

  4. #54

    Standaard

    Helemaal representatief is het niet, maar op Tweakers kun je de twee met elkaar vergelijken.
    https://tweakers.net/pricewatch/compare/401085;755053/
    Ik heb echter niet het idee dat alle gegevens helemaal up to date zijn.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Helemaal representatief is het niet, maar op Tweakers kun je de twee met elkaar vergelijken.
    https://tweakers.net/pricewatch/compare/401085;755053/
    Ik heb echter niet het idee dat alle gegevens helemaal up to date zijn.
    Klopt. Bij de Sony lijkt het net alsof hij alleen SACD en Bluray heeft maar bij Sony zelf staat in de spec gewoon wat mijn Panasonic ook kan. Bedankt voor de tip.

  6. #56

    Standaard

    Even wat anders. Ik kom aardig wat topics tegen over het problemen sinds de laatste firmware-update zoals https://community.sony.com/t5/Blu-Ra...ues/m-p/658516 ZIjn er hier ook forummers met afspeelproblemen? De reviews zijn wel goed maar dit soort verhalen zijn niet mals.

  7. #57

    Standaard

    Ik heb de update gedaan en laatst bij disc 5 van Designated Survivor kreeg ik wat vastlopers maar toen ik de disc schoon had gemaakt had ik geen last meer. Er zaten bij de randen wat vinger vlekken, denk door de geweldige verpakking.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    ZIjn er hier ook forummers met afspeelproblemen?
    Ja maar eigenlijk alleen met de UHD's van Warner

  9. #59

    Standaard

    Ik heb wel ineens een raar probleem in de Netflix app, namelijk dat bij 5.1 geluid de speaak niet wordt afgespeeld (dit zou uit de centerspeaker moeten komen). De centerspeaker doet het gewoon en de 5.1 audio deed het eerder wel. Ook Blurays worden gewoon goed afgespeeld. Bij 2.0 komt de spraak wel uit de venter. Vreemd probleem, iemand een oplossing?

  10. #60

    Standaard

    Gisteren de Nolan UHD box binnen gekregen. Dacht ga gelijk Dunkirk kijken...niet dus.
    Schijfje erin, lade weer sluiten en krijg het HDR logo te zien. Daarna een tijdje niks en schakelt de speler vanzelf uit.
    5x geprobeerd met exact hetzelfde resultaat.
    Daarna Interstaller gekeken. Na ongeveer 90 minuten bleef het beeld stilstaan. Op de afstandsbediening willekeurige toets indrukken, maar reageert nergens op. Moest naar het toilet en dacht laat hem maar even zo staan, kom ik terug, is de film weer verder gegaan, maar dan met 2x snelheid, zeker laatste knop die ik had ingedrukt.

    Dit is wel even een teleurstelling. Was zo blij met de speler en de kwaliteit

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Ik heb wel ineens een raar probleem in de Netflix app, namelijk dat bij 5.1 geluid de speaak niet wordt afgespeeld (dit zou uit de centerspeaker moeten komen). De centerspeaker doet het gewoon en de 5.1 audio deed het eerder wel. Ook Blurays worden gewoon goed afgespeeld. Bij 2.0 komt de spraak wel uit de venter. Vreemd probleem, iemand een oplossing?
    Kun je jouw audio-instellingen hier kort melden? Had dit probleem en is opgelost. Weet niet meer precies hoe?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    Ik lees net Gehele recensieteam voorzien van up-to-date 4K-speler van Sony. Ben eigenlijk wel benieuwd of het recensieteam ook deze problemen kent?

    Andere vraag over de speler. Als ik een film kijk en ik zet halverwege de film de speler uit. Is het dan mogelijk om de volgende keer bij het punt te beginnen waar ik de film heb gestopt?
    Het viel me n.l. op dat bij Interstaller de optie was om verder te gaan, maar bij the Revenant heb ik dit nooit gezien.

  13. #63

    Standaard

    De speler kan t zoals je hebt gemerkt, maar t lijkt erop dat t schijfje bepaald of t gebruikt kan worden of niet.

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel--NL Bekijk bericht
    Gisteren de Nolan UHD box binnen gekregen. Dacht ga gelijk Dunkirk kijken...niet dus.
    Schijfje erin, lade weer sluiten en krijg het HDR logo te zien. Daarna een tijdje niks en schakelt de speler vanzelf uit.
    5x geprobeerd met exact hetzelfde resultaat.
    Daarna Interstaller gekeken. Na ongeveer 90 minuten bleef het beeld stilstaan. Op de afstandsbediening willekeurige toets indrukken, maar reageert nergens op. Moest naar het toilet en dacht laat hem maar even zo staan, kom ik terug, is de film weer verder gegaan, maar dan met 2x snelheid, zeker laatste knop die ik had ingedrukt.

    Dit is wel even een teleurstelling. Was zo blij met de speler en de kwaliteit
    Ik ga er vanuit dat Sony met een firmware update komt. Neemt niet weg dat dit mooi klote is.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel--NL Bekijk bericht
    Ik lees net Gehele recensieteam voorzien van up-to-date 4K-speler van Sony. Ben eigenlijk wel benieuwd of het recensieteam ook deze problemen kent?

    Andere vraag over de speler. Als ik een film kijk en ik zet halverwege de film de speler uit. Is het dan mogelijk om de volgende keer bij het punt te beginnen waar ik de film heb gestopt?
    Het viel me n.l. op dat bij Interstaller de optie was om verder te gaan, maar bij the Revenant heb ik dit nooit gezien.
    ik heb gisteren een film eruit gehaald en er weer in gedaan en kon gewoon verder gaan waar ik was gebleven.

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Kun je jouw audio-instellingen hier kort melden? Had dit probleem en is opgelost. Weet niet meer precies hoe?
    Tja alles op auto en geen gekke dingen aanstaan. Beetje gek probleem ineens.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Tja alles op auto en geen gekke dingen aanstaan. Beetje gek probleem ineens.
    Ff keer een factory reset
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  18. #68
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Zou leuk zijn als Allesoverfilm samenwerkt met Sony om deze problemen op te lossen?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    De speler kan t zoals je hebt gemerkt, maar t lijkt erop dat t schijfje bepaald of t gebruikt kan worden of niet.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    ik heb gisteren een film eruit gehaald en er weer in gedaan en kon gewoon verder gaan waar ik was gebleven.
    Ik zal het vandaag met meerdere films eens testen.

  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    ik heb gisteren een film eruit gehaald en er weer in gedaan en kon gewoon verder gaan waar ik was gebleven.
    Dit is toch softwarematig bepaald door de schijf?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dit is toch softwarematig bepaald door de schijf?
    Ja, bij de ene film kun je direct verder en een ander start gewoon weer helemaal opnieuw op. Heeft niets met de speler te maken, maar met de schijf.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ff keer een factory reset
    Al gedaan en dat gaf geen soelaas helaas...zal ermee moeten leven helaas.

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Al gedaan en dat gaf geen soelaas helaas...zal ermee moeten leven helaas.
    Ik heb de volgende aangepaste instell8ngen in audio-instellingen:
    bd audio mix Uit
    dts neo 6 uit
    dsee hx uit
    downmix Srround
    rest is auto
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michel--NL Bekijk bericht
    Gisteren de Nolan UHD box binnen gekregen. Dacht ga gelijk Dunkirk kijken...niet dus.
    Schijfje erin, lade weer sluiten en krijg het HDR logo te zien. Daarna een tijdje niks en schakelt de speler vanzelf uit.
    5x geprobeerd met exact hetzelfde resultaat.
    Daarna Interstaller gekeken. Na ongeveer 90 minuten bleef het beeld stilstaan. Op de afstandsbediening willekeurige toets indrukken, maar reageert nergens op. Moest naar het toilet en dacht laat hem maar even zo staan, kom ik terug, is de film weer verder gegaan, maar dan met 2x snelheid, zeker laatste knop die ik had ingedrukt.

    Dit is wel even een teleurstelling. Was zo blij met de speler en de kwaliteit
    Okay...dit is dus echt iets om met je hoofd tegen de muur te kloppen
    Internet van de player halen en de film speelt wel af.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Ik heb de volgende aangepaste instell8ngen in audio-instellingen:
    bd audio mix Uit
    dts neo 6 uit
    dsee hx uit
    downmix Srround
    rest is auto
    Ik ga nog een keer kijken, maar de hele Netflix app werkt ruk. Krijg vaak de melding dat de titel niet afgespeeld kan worden terwijl alle testen mbt verbinding op groen staan (hij toont een snelheid van ruim 86 mbps). Ik heb em nu op de PS4 aanstaan en daar werkt ie vlekkeloos, zowel vwb audio als verbinding. Volgens mij is het ook een nieuwere versie van de app dan op de UHD speler.

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •