De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Panasonic dmp-ub704egk

    Deze 4k speler gekocht bij amazon.de waarom niet de sony omdat deze beter is is van beeld.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  2. #2

    Standaard

    En waar baseer je dat op?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Ik heb deze twee zien spelen vond ik toch de Panasonic beter van beeld Meer kleur en ook meer opties in menu Dat is mijn mening.
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  4. #4

    Standaard

    Dan heb ik nog nog wel wat vragen...

    Waar heb je beide spelers zien spelen? Thuis, bij iemand anders, in de winkel?
    Heb je beide spelers op dezelfde televisie (dus niet op hetzelfde model, maar echt op dezelfde televisie) zien spelen? Anders kunnen andere instellingen e.d. van de televisie zelf een hele grote rol spelen.
    En waren de spelers goed (optimaal) ingesteld? Heeft ook een grote invloed.
    En heb je dan gekeken naar dezelfde film en hetzelfde fragment uit de film? Anders kan de gekozen film ook een grote rol spelen.
    En wat voor schijf was het; een DVD, blu-ray, UHD blu-ray?

    Kortom, 'ik heb de twee zien spelen' is te weinig informatie om je vergelijking waarde te geven. Graag wat meer info.

  5. #5

    Standaard

    Heb de pana ub 900 gehad en de oppo 203.
    nu alweer de derde uhd speler en wel de Sony x 800
    Kwa beeld vind ik deze de betere en daarna de pana.
    de oppo heb ik snel weer verkocht vind de upscaling waardeloos van bluray en uhd kon mij ook niet bekoren.
    hou het nu bij de Sony dan maar geen dolby vision.

  6. #6

    Standaard

    Dat is smaak en goesting ik vind de sony toch iets minder van beeld dan de Panasonic ik ga hier niet over uitbreiden wel en niet spelletje .
    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Dat is smaak en goesting ik vind de sony toch iets minder van beeld dan de Panasonic ik ga hier niet over uitbreiden wel en niet spelletje .
    Het is ook geen 'welles/nietes' spelletje, maar rogue bedoelt dat het moeilijk vergelijken is als de omstandigheden niet hetzelfde zijn.
    Stel je doet een testrit met twee auto's. De ene test je in de zomer bij 25 graden, de ander in de winter bij -5 graden.
    De kans is groot dat de weersinvloeden invloed hebben op het rijgedrag.
    Dat gebeurt ook met de UHD-speler (of welke andere speler dan ook) als de bronnen die het beeld aanvoeren niet identiek zijn.
    En je keuze wordt daardoor dan ook beïnvloed.
    Het kan best zijn dat jij dan de Pana mooier vindt dan de Sony. Daar is dan niets mis mee.
    De vraag was alleen hoe jij de twee apparaten vergeleken hebt.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  8. #8

    Standaard

    Wat Ludo inderdaad aangeeft, je kunt ze anders niet vergelijken.
    En wat ik wel jammer vindt, jij maakt dit topic aan, daar komen dan reacties en vragen op, en dan zeg je "ik ga hier niet over uitbreiden wel en niet spelletje".

    Als je geen reacties of discussie wilt, maak dan a.u.b. geen topic aan ....

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat Ludo inderdaad aangeeft, je kunt ze anders niet vergelijken.
    En wat ik wel jammer vindt, jij maakt dit topic aan, daar komen dan reacties en vragen op, en dan zeg je "ik ga hier niet over uitbreiden wel en niet spelletje".

    Als je geen reacties of discussie wilt, maak dan a.u.b. geen topic aan ....
    Ja ik vraag me dan ook het nut af van het topic. Als je mensen wilt helpen, dan heel graag. Maar het lijkt erop dat je alleen even wil laten weten dat je geld hebt uitgegeven in Duitsland. Dat alleen is eerlijk gezegd weinig interessante informatie...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  10. #10

    Standaard

    Omdat ik de sony ook heb gehad en heb deze terug gestuurd,Ikzelf vond deze toch iets flets van beeld en de kleur overgeweldigt fake bij de zelfde film The revenant.
    En als je naar menu gaat veel weinig opties.
    Panasonic is beter van beeld en meer opties heeft geen dolby vision maar dat wist ik.

    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Willy B. Bekijk bericht
    Omdat ik de sony ook heb gehad en heb deze terug gestuurd,Ikzelf vond deze toch iets flets van beeld en de kleur overgeweldigt fake bij de zelfde film The revenant.
    En als je naar menu gaat veel weinig opties.
    Panasonic is beter van beeld en meer opties heeft geen dolby vision maar dat wist ik.

    Kijk, dat is al wat meer uitgebreid en wat duidelijker . Het komt overigens niet overeen met de gros van de reacties die ik online heb gelezen van mensen die ook de Pana en de Sony hebben/hadden, maar er is niets tegenin te brengen als jouw bevinding.

  12. #12

    Standaard

    Sony 55XE9305 Sony HT-CT790 Panasonic DMP-UB704 XBOX ONE S ? http://www.invelos.com/DVDCollection.aspx/willyjean64

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •