De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Pre-Out setup Marantz SR7011

    Wat ik niet begrijp is dat... Ik heb nu de Fronts / Heights1+2 / Center aangesloten van de Pre-Out van de Marantz 7011 naar mijn NAD eindtrappen. Als ik naar de setup ga van de 7011 en naar het plaatje van de aansluitingen, lichten alleen de Fronts Pre-Out (je kunt kiezen uit Front of Height 2). De andere Pre-Outs die ik aangesloten heb blijven donker. Wat me opvalt is dat je met de 7011 Pre-Out alleen een keuze kunt maken tussen Fronts of Height2. Zou dat daar aan kunnen liggen. Ze doen het wel gewoon...


    Dit is een plaatje van internet. Bij mij lichten dus de Fronts en subwoofer op omdat ik daarvoor gekozen heb.


    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    probeer de vraag hier eens te stellen
    https://www.avforums.com/threads/mar...hread.2070396/
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    probeer de vraag hier eens te stellen
    https://www.avforums.com/threads/mar...hread.2070396/
    Thnx.. Zal ik doen..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •