De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Begrenzer

  1. #1

    Standaard Begrenzer

    Ik heb een Onkyo A-9211 versterker maar deze is begrenst hoe kan ik deze begrenzer eraf halen?.

  2. #2

    Standaard

    Wat voor een begrenzer bedoel je precies? Komt die versterker uit een kroeg of cafe en zit er een fysieke begrenzer op om aan de wet te voldoen? Of sprint de Onkyo bij een hoog volume vanzelf in zijn eigen limiter wat hij doet om zijn eindtrappen te beschermen? Indien dit tweede dan kan je er niet zoveel aan doen. Hij schiet niet voor niets in de limiter. Dit gebeurd meestal als je teveel vermogen vraagt wat de versterker niet kan leveren. Anders heb je kans dat je of je speakers of de eindtrappen in je versterker kapot gaan. Mocht het vaak gebeuren ook bij laag volume dan kan het zijn dat er of veel stof in je eindtrappen zit of ergens kortsluiting maakt.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #3

    Standaard

    Als het deze is Onkyo A-9211 Integrated Stereo Amplifier (1997-07) https://www.hifiengine.com/manual_li...o/a-9211.shtml

    dan lijkt me de max 40watt met bepaalde luidsprekers en qua leeftijd een probleem kunnen geven .
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •