Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD.nl is geschiedenis. Hier is AllesOverFilm!

    DVD.nl is geschiedenis. Hier is AllesOverFilm!

    Lees dit artikel
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 01-06-2017 om 16:54

  2. #2

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Succes met de nieuwe formule!
    De nieuwe naam dekte de lading maar is niet catchy. 1 woord, al is het een verbastering, is beter. We zullen zien.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Lekker strak weer en werkt ook sneller
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    En we zijn live!

  8. #8

  9. #9

    Standaard

    Strak design, goede layout en een nieuwe naam! Goed gedaan!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #10

    Standaard

    Mijn complimenten voor de site, ziet er mooi uit. Heb alleen 1 groot probleem: kan met mijn pc ineens niet meer inloggen. Wanneer ik de link invul op de pc krijg ik steeds dit te zien (zie afbeelding), maar wanneer ik kijk via mobiel kan ik wel op de site komen. Zouden jullie hier misschien een oplossing voor weten, zodat ik op beide gewoon kan komen zonder deze melding. Alvast bedankt. (EDIT: wat erg raar is: toets ik www.allesoverfilm.nl in dan kom ik er niet op, maar als ik www.dvd.nl invul kom ik er wel op. Wel erg raar hoor. Hoe kan dit? Ik heb cookies en geschiedenis alles verwijderd. Werkt niet op FF en IE zoals beschreven in het eerste gedeelte van mijn tekst. Maar werkt wel als ik de dvd link invul).


  11. #11

    Standaard

    Laat de www eens weg voor allesoverfilm.nl. Eens kijken of het dan goed gaat. Als ik www.allesoverfilm.nl in tik krijg ik hetzelfde resultaat als jij krijgt. Ik zal het in elk geval doorgeven.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  12. #12
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Knap werk jongens en meisjes
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Laat de www eens weg voor allesoverfilm.nl. Eens kijken of het dan goed gaat. Als ik www.allesoverfilm.nl in tik krijg ik hetzelfde resultaat als jij krijgt. Ik zal het in elk geval doorgeven.
    Als ik dat invul zonder www dan verschijnt nog steeds dat witte veld met de tekst over nginx server. Ik kom alleen op de site via de link www.dvd.nl.

  14. #14

    Standaard

    http://allesoverfilm.nl/ - Werkt prima hier.

    Fijn dat het forum niet meer over de gehele lengte is verspreid. Dit leest een stuk beter en rustiger!

  15. #15

    Standaard

    Erg mooi en overzichtelijk!! Goeie naam ook!!

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    http://allesoverfilm.nl/ - Werkt prima hier.
    Hier niet.

    (ik heb overigens in mijn bladwijzerbalk gewoon dvd.nl laten staan. Allesoverfilm.nl is te lang om de nu al te krap bemeten ruimte niet extra te belasten)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #17

    Standaard

    Ziet er top uit! Gefeliciteerd jongens!
    HT opstelling: Philips 42PFL6007H; Epson TW1000; Onkyo TX-NR808; Onkyo Dv-BD507; AC Ryan Playon HD 2; Humax 5050C; TMA Twister 8000; TMA compact 10

  18. #18

    Standaard

    Kan het forum update blok op de homepage niet wat hoger staan ipv die reclame blok ? Al dat gescroll met die grote blokken, nogal lomp...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #19

    Standaard

    Is jullie opgevallen dat er ook een site www.allesoverfilms.nl/ bestaat? Heeft er zeker niets mee te maken denk ik?

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Hier niet.

    (ik heb overigens in mijn bladwijzerbalk gewoon dvd.nl laten staan. Allesoverfilm.nl is te lang om de nu al te krap bemeten ruimte niet extra te belasten)
    Dan moet je je beveiligingsinstellingen wijzigen. Wellicht dat het wordt geblokkeerd omdat een onbeveiligde verbinding is.

  21. #21
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als ik dat invul zonder www dan verschijnt nog steeds dat witte veld met de tekst over nginx server. Ik kom alleen op de site via de link www.dvd.nl.
    Gewoon Firefox eens een schop onder zijn kont geven door de pagina geforceerd opnieuw te laden. Onderstaande toetscombinaties omzeilen de cache en laden de pagina volledig opnieuw. Je hoeft dit uiteraard maar eenmaal te doen, de volgende keren dat je de pagina bezoekt zou het wel opgelost moeten zijn.


    • Shift toets inhouden en links klikken op de Reload knop welke rechts in de adresbalk staat
    • "Ctrl + F5" indrukken of "Ctrl + Shift + R" indrukken (Windows en Linux)
    • "Command + Shift + R" indrukken (Mac)


    @Werner, dat zou ook voor jou oplossing moeten brengen.

    Screen Shot 2017-06-02 at 16.06.14.jpg
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    @Werner, dat zou ook voor jou oplossing moeten brengen.
    Suggestie 2 doet 't m
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #23

    Standaard

    Ik vraag me nu al 2 dagen iets af... Vanwaar de achtergrondafbeelding met bomen, bankjes en bloempotten?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik vraag me nu al 2 dagen iets af... Vanwaar de achtergrondafbeelding met bomen, bankjes en bloempotten?
    Da's toevallig, dat dacht ik zojuist ook bij het laden van de site.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Is jullie opgevallen dat er ook een site www.allesoverfilms.nl/ bestaat? Heeft er zeker niets mee te maken denk ik?
    Toen we AllesOverFilm.nl registreerden bestond deze nog niet. Het heeft allemaal veel langer geduurd dan wat we zouden willen. Daar hebben anderen blijkbaar sneller over gedaan

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik vraag me nu al 2 dagen iets af... Vanwaar de achtergrondafbeelding met bomen, bankjes en bloempotten?
    Dat is een idee van de designer. Wij van de redactie vinden het ook niet de meest interessante afbeelding. Maar er was blijkbaar niets anders...
    Hoewel, dat is niet helemaal waar. We kregen de keuze uit vier andere afbeeldingen. Dit was minst lelijke...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •