De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Hoe kopen jullie filmreeksen of filmseries

    Hey mensen een vraagje. Hoe doen jullie het in jullie filmverzameling met filmseries of reeksen? Kopen jullie al de delen of alleen de delen die jullie goed vinden? Ik merk zelf dat ik hier nogal in wissel. Een voorbeeld:
    Van The Dark Knight trilogy heb ik alleen Batman Begins en The Dark Knight (waarvan ik alleen The Dark Knight echt goed vindt) en The Dark Knight Rises niet wil omdat ik die zo bagger vindt. Van Indiana Jones heb ik ze dan weer wel alle 4 terwijl ik deel 4 ook niet bijster goed vindt. Transformers idem, ik heb ze alle 4 terwijl ik alleen de eerste goed vindt maar toch de hele serie wil ofzo. Ik snap mezelf niet echt altijd in mijn keuzes en was benieuwd hoe jullie hierin staan.

    Nog wat voorbeelden:
    The Exor
    cist deel 1 en 3, rest vind ik niks
    The Butterfly Effect alleen deel 1 omdat ik 2 en 3 niks vond
    Final Destination alle 5 terwijl ik deel 4 echt te slecht voor woorden vind.
    A Nightmare on Elm Street 1tm7, remake wil ik echt niet
    Ghost Rider 1 en 2, terwijl ik deel 2 halverwege heb afgezet
    A Haunted House alleen deel 2, deel 1 vond ik niks
    Indidious 1 tm 3 terwijl ik 3 niks vond
    The Matrix alle drie, terwijl ik deel 2 en 3 niks vind
    Men in Black alle drie terwijl ik deel 3 niks vond

    en zo heb ik nog zat voorbeelden haha
    Laatst aangepast door goregrind : 11-06-2017 om 12:38

  2. #2

    Standaard

    Van Airwolf alleen seizoenen 1-3. In mijn optiek bestaat seizoen 4 niet...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Ik denk dat ik het geluk heb dat alle filmreeksen die ik kijk me blijven vermaken. Denk niet dat er uberhaupt een filmreeks is wie ik niet compleet heb. Los daarvan ben ik sowieso iemand die sowieso ''de complete set'' wil hebben, dus ook eventuele delen die ik minder vond.

  4. #4

    Standaard

    Bij het vervangen van DVD's kijk ik naar het volgende:
    - Koop de boxset --> als ik alle films goed vind uit de set of als het goedkoper is dan per stuk
    - Koop een oude boxset --> als ik slechts een aantal films uit de reeks goed vind of als het goedkoper is
    - Koop losse BR's --> als ik slechts een aantal uit de reeks wil en dit goekoper is dan een boxset

    Bijvoorbeeld:
    - Indy --> in de BR boxset zaten alle 4 de BR's, maar als ik had kunnen kiezen had deel 4 er uit mogen worden gelaten
    - Underworld --> wilde slechts de eerste 3 op BR, dus voor een oude boxset gegaan vrij recent

    Verder koop ik wat net uitkomt vrij snel op BR, dus koop ik geen boxsets van nieuwe films. Series...dat is iets anders. Daar wacht ik mee tot 1 volledige boxset.
    SONY KDL40z5500 | SONY UBPX700B | Onkyo TX-SR577 | Energy Take Classic 5.1

  5. #5

    Standaard

    Alle films van Underwolrd en The Matrix vind ik wel leuk, dus daarom heb ik ze ook alle drie. Om de een of andere reden vind ik de tweede film van Indiana Jones echt niets. Dus ik heb de hele reeks, behalve de tweede film... :P Ik zou geen film kopen waarvan ik hem nooit meer wil zien.

  6. #6

    Standaard

    Ik zou zeggen, koop gewoon de films die je goed vind of de boxsets die je mooi vind.

    Ik koop zelf alleen films die ik goed vind.

    voorbeelden:
    Alleen deel 1 van 'The Matrix'.
    Alleen deel 1 van 'Toy Story'
    Alleen deel 1 van 'Iron Man'

    Echter heb ik wel alle drie de delen van 'The Godfather' terwijl ik het derde deel ondermaats vind. Vooral omdat ik de boxset heel mooi vind.

    Over het algemeen probeer ik alleen de films te kopen die ik persoonlijk goed vind.

  7. #7

    Standaard

    Tsja, ik wil graag alle delen van een filmreeks hebben, ook al zit(ten) er delen tussen die ik minder vind . Gevoelsmatig klopt het dan natuurlijk ook niet meer . Nee, moet er niet aan denken . Wel Indy 1,3 en 4 of The Hobbit 1,2 en niet 3 .

    Ik heb dit trouwens ook erg bij films die uit meerdere delen konden bestaan, maar waar de filmmaatschappij na deel 1 er mee besloot om te stoppen. Bijvoorbeeld Eragon, The Golden Compass etc. Sorry, dit is wel off-topic.
    http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Seus60

    355 Blu-ray en UHD steelbooks (excl. The Dark Knight Trilogy), en 2 Jumbo Boxset steelbooks (Jurassic Park, Indiana Jones), 2 Metalcases Blu-ray.

    UHD: 17 BD: 698 DVD: 335

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •