De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard goedkope BR speler voor regio usa

    hallo
    ik zoek een goedkope manier voor regio USA blurays af te spelen
    heeft iemand tips/idee voor een speler die niet al te duur is en vrij gemakkelijk te verkrijgen in belgie of importeren zonder( al te veel verzendingen.

    alvast bedankt

  2. #2

    Standaard

    Ik heb een speler geïmporteerd van bij www.stegen.nl , een zaak met een gevestigde reputatie.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    De Hiteker htb-1026 die je via diverse marktplaatsen kan kopen. Prima spelertje, heb er laatst eentje als reserve aangeschaft.

  4. #4

    Standaard

    Ik heb zelfs een Philips BDP-3000. 2e hands gekocht voor €25,- aantal jaren geleden en kan je vast nog wel vinden op Marktplaats. Deze speler is wereldwijd hardwarematig hetzelfde en kan je regio A spelen door er Zuid-Amerikaanse firmware op te flashen.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb een speler geïmporteerd van bij www.stegen.nl , een zaak met een gevestigde reputatie.
    Ik kijk zo nu en dan eens bij deze shop om te kijken of er iets voor me tussen zit. Ik zie nu een bepaalde speler die zo rond de 160 -200 euro kost. Echter bij stegen is deze speler regiovrij gemaakt en dan kost hij daar 450 euro.

    Ik snap dat er kosten bijkomen en dat ze er wat aan willen verdienen. Maar deze behoorlijke marge houd me steeds tegen om daar een speler te kopen. Dat is gewoon net geen 300,- wat er bij komt om deze regiovrij te maken. Dus als je deze speler voor 160 kan vinden....dan zou je dus 2x zoveel extra betalen om deze te modificeren. Ik vind dat wel heel erg veel....

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •