De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard It's happening again (...twin peaks)

    Zal de 2017 serie ook op BD / DVD verschijnen?
    groetjes
    Barend

  2. #2

    Standaard

    Ik denk alleen op VHS.

    Sorry, kon het niet laten
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  3. #3

    Standaard

    Tsja, het is inderdaad wel een open deur intrappen .

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Daarmee moet je opletten, je zou een verrekking kunnen oplopen
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    Serieus, ik wil de serie aan mijn eerdere (die met het gat) toevoegen...
    Maar ook in de VS kun je alleen downloaden?
    Heb ik iets gemist?
    Ben een poos uit de running geweest...

  6. #6

    Standaard

    Het lijkt me een beetje vroeg omdat de serie nog niet eens voor de helft uitgegeven is. Maar ik ga er wel van uit dat de serie uiteindelijk op BD/DVD gaat verschijnen. Dan is de vraag alleen of Nederland niet overgeslagen wordt.

  7. #7

    Standaard

    Ik denk dat ook bij ons de verkoop voor deze serie zal meevallen, aangezien het toch een ietwat ouder publiek zal aanspreken die met Twin Peaks is opgegroeid.

    En daar zitten er toch nog enkele tussen die graag fysieke dragers hebben.

    Ik vermoed zelfs blu-ray, alhoewel dvd tegenwoordig natuurlijk een pak hipper is.
    In MM zag ik enkele blu-ray's liggen voor 5€, terwijl de dvd versie nog aan de volle prijs stond.
    Volgens hen omdat ze de dvd's aan volle prijs kwijtraken, en blu-ray's worden zelfs aan 5€ niet verkocht.

    Hoe lang nog vooraleer hipsters opnieuw vhs gaan kopen voor de prachtige 'analoge' sd-kwaliteit

    Strategisch gezien zou ik gokken op het einde van het jaar rond kerstmis, november?

    Tenzij ze exclusiviteitscontracten hebben waardoor de serie eerst op betaalzenders worden uitgezonden voor bepaalde periode, maar dan werken ze volgens mij illegale downloads in de hand.
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 10-07-2017 om 15:58

  8. #8

    Standaard

    Geef het nog wat jaartjes Q, dan wordt blu-ray ook vanzelf weer hip
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •