De resultaten 1 tot 2 van 2 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Thuisbioscoop stoelen

    Ik rij morgen heen en weer naar Frankrijk om mijn vaders huis leeg te halen.
    Helaas niet omdat hij gaat verhuizen.

    Hij had op een zolder een thuisbioscoop met een aardig luxe opstelling van bioscoop stoelen.
    Het zijn drie aaneen geschakelde stoelen. Er zit een kantel mechanisme in waardoor je onderuit kan liggen.
    Alles is rood leer en overige stukken is hardhout. Uiteindelijk nauwelijks gebruikt.
    Breedte aan de rug 260cm, rest van de maten kan ik even zo snel niet terug vinden.

    Waarom ik het hier neer zet. Ondanks dat ik een leuke OLED heb staan is mijn woonkamer niet groot genoeg om deze stoelen kwijt te kunnen.
    Op marktplaats heeft men geen flauw idee wat het waard is, tip van de sluier de set was in aankoop 7000-8000 euro...
    Dat hoef ik er bij lange na niet voor, maar hoop een beetje de trip met de verhuiswagen te bekostigen.

    De set staat vanaf volgende week dinsdag in mijn garage in Rotterdam.
    Mits het niet te ver weg is en ik tijd over heb kan ik zelfs dinsdag nog de verhuiswagen gebruiken om 'm te brengen (moet hem voor 19:00 inleveren).
    Laatst aangepast door Ludo Keeris : 16-04-2020 om 21:07

  2. #2

    Standaard

    Hilpje

    Het zijn stoelen (en de bank) van het merk Stressless en ook in een paar van 2 te monteren of 2 losse stoelen.

    http://www.ekornes.nl/home-theater
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •