De resultaten 1 tot 14 van 14 worden weergegeven.

Discussie: Inhumans (Marvel)

  1. #1

    Standaard Inhumans (Marvel)

    Inhumans is set to debut on IMAX screens on September 1, 2017, and run for two weeks, before premiering on ABC on September 29, and airing eight episodes.

    Eerste trailer:



    Ik ben benieuwd hoe het aansluit bij Agents of Shield.

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    Twee daagjes nog....kijk hier wel naar uit. Ik weet dat er mensen zijn die Marvel moe zijn, maar dat ben ik niet .

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Twee daagjes nog....kijk hier wel naar uit. Ik weet dat er mensen zijn die Marvel moe zijn, maar dat ben ik niet .
    Draait toch pas op 31 augustus? Is nog vier nachtjes slapen hoor

    Ben op zich benieuwd naar de serie, maar om zonder Pathe Unlimited 13 euro voor een kaartje af te moeten tikken voor iets van maar 76 minuten, vind ik iets te veel van het goede. Bovendien zullen de tv afleveringen van wat in de bios komt extra beelden bevatten.

  5. #5

    Standaard

    Je hebt natuurlijk gelijk, donderdag komt hij uit. Ik heb wel een Pathe Unlimited kaart, dus ik hoop 'm vrijdag mee te pikken.

  6. #6

    Standaard

    Met een leuk nederlands tintje. Roel Reine die de eerste 2 afleveringen mocht regisseren.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  7. #7

    Standaard

    Ik hoor en lees eigenlijk alleen maar slechte dingen over de IMAX afleveringen.

    @rogue, was het wat?
    Laatst aangepast door tmvde : 04-09-2017 om 14:02

  8. #8

    Standaard

    Redelijk vervelend dat de film (nou ja, de eerste 2 delen) simpelweg niet in Rotterdam in de bioscoop te zien zijn, maar alleen in 5 of 6 andere steden. Dan houdt het op.

  9. #9

    Standaard

    Ik ben er nog steeds niet aan begonnen, maar seizoen 2 is nog een mogelijkheid.

    Despite a critical savaging and what can most charitably be described as underperformance in the ratings, Marvel's Inhumans still isn't officially dead at ABC. Well, at least the network isn't copping to it yet.

    ABC has enjoyed a reasonable amount of sustained success with its first Marvel venture, Agents of SHIELD, currently airing its fifth season amid talk of a creative resurgence on the show. Inhumans, on the other hand, was another story. Trouble seemed afoot early on with Inhumans, which was originally planned as a feature film in the Marvel Cinematic Universe, and then found its basic concepts used as mutant substitutes to feed stories on Agents of SHIELD. Spearheaded by Scott Buck, showrunner of another troubled Marvel TV show, Iron Fist, things looked shaky when Inhumans was shunted off to an unfavorable Friday night timeslot, which wasn't exactly a vote of confidence.
    The network won't yet officially squash hope of an Inhumans Season 2, but it sure sounds unlikely. "It didn’t perform for us at the level that we would’ve wanted,” ABC boss Channing Dungey told Entertainment Weekly. “We haven’t made any official decision yet about what we’re going to pick up in May, but I will say that the numbers, unfortunately, were less exciting for us than we hoped they would be.”
    The numbers weren't great. The critical reception was even less than great (although we found a few things to enjoy here and there). You'd be hard pressed to find any corners of the internet all that invested in seeing Inhumans Season 2 happen (we would, however, sign up for a Lockjaw spinoff without even blinking).

  10. #10

    Standaard

    Nou, seizoen gezien en ik moet zeggen: het is niet goed. Zelfs ik, die heel vergevensgezind ben richting Marvel film/tv en al snel tevreden ben, kan met de beste wil van de wereld de serie geen voldoende geven.

    Eerste punt is dat het er wel erg goedkoop uit ziet. Het budget zal zeker niet hoog zijn, maar dat je het zo erg ziet....
    Tweede punt zijn de acteurs. Black Bolt en Crystal zijn prima, Karnak kan ik mee leven, maar Gorgon en vooral Medusa zijn niet best. En dat haar van Medusa ...opnieuw, geen hoog budget kan ik begrijpen, maar dit zag er echt niet best uit. Terwijl zoiets als het teleporteren van Lockjaw er weer wel goed uit ziet. Rheon deed het als acteur wel prima, maar op een of andere manier vond ik hem geen Maximus.

    Als de serie 15 jaar geleden was gemaakt, zou ik het ook geloven.

  11. #11

    Standaard

    Blu-ray zou ik wel kopen om MCU collectie compleet te houden

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Eerste punt is dat het er wel erg goedkoop uit ziet. Het budget zal zeker niet hoog zijn, maar dat je het zo erg ziet....
    Het meeste budget ging naar de Imax camera's denk ik.

  13. #13

    Standaard

    Volgens de berichten is Marvel's Inhumans cancelled ...
    "A man's got to know his limitations", ...

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Volgens de berichten is Marvel's Inhumans cancelled ...
    Ik ben er niet rauwig om; ze kunnen beter af en toe opduiken in Agents of SHIELD.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •