Pagina 128 van 139 EersteEerste ... 2878118124125126127128129130131132138 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.176 tot 3.200 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #3176

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Ik heb uit dit BE Sluitingsvoordeel in NL 3 BD voor nog geen 18 eu kunnen scoren

    Mijn ervaring is nog steeds dat de FRS veel voordeliger is dan die overgehypete MM ...
    Wsl ieder z'n ding
    Hier frankenweenie 3d gehaald voor 12,50. De 2d was duurder. :$
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  2. #3177

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Mijn ervaring is nog steeds dat de FRS veel voordeliger is dan die overgehypete MM ...
    Wsl ieder z'n ding
    Ik vind beide zaken geen aanbod hebben

  3. #3178

    Standaard

    Gisteren bij de Polare/FRS in Rotterdam geweest. Was er al een tijdje niet geweest, maar wat een onhandige indeling. Veel aanbiedingen, maar had wel mijn bedenkingen de staat van veel producten en dus ook met niets vertrokken. Sinds het verdwijnen van veel concurrentie zijn de prijzen van Mediamarkt ook omhoog geschoten.

  4. #3179

    Standaard

    Het was mij ontgaan dat de FRS in Den Bosch alleen voorraad aan het verkopen is, maarja van mij mag de FRS eigenlijk niet weg. Bij de V&D, Blokker of Bart Smit zijn dan nog de enige mogelijkheden in Den Bosch of de MovieMax maar de voorraad daar is al helemaal beperkt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  5. #3180

    Standaard

    Net nog gecontroleerd of de www.frs.nl website weer bereikbaar is en ja hoor!!
    Het gaat nog redelijk traag en een banner over €5,- korting t/m 31 december staat nog steeds op de site.
    Nu hopen dat ze website open kunnen houden.
    P.S. De www.frs.be is ook weer online.

  6. #3181

    Standaard

    Die banner! 'Bestel t/m 31 december voor minimaal 40 euro'. Euh, het is alweer bijna februari jongens...

    De hele frontpage van de site is trouwens nog in kerstsferen.
    Laatst aangepast door Pastichio Rocker : 21-01-2014 om 01:05

  7. #3182

    Standaard

    Hier zijn ze beide nochtans (terug) offline. Het lijkt me eerder dat er gisten (deze nacht) een glitch was in het systeem en de oude site terug even beschikbaar was, daarom dat je ook de oude banner zag.
    DVD Profiler TV: Samsung PS60E6500 60inch Plasma Reciever: Onkyo HT-S990-THX Speakers: Onkyo 7.1 Mediacenter:

  8. #3183

    Standaard

    Nog geen week geleden meldde de FRS in een persbericht dat er een reële kans is dat er nieuwe vestigingen in Nederland geopend worden, vandaag zegt de woordvoerder dat er mogelijk nog een aantal vestigingen in Nederland de deuren moeten sluiten. Die verklaring is er overigens gekomen naar aanleiding van de verwarring die ze zelf gezaaid hebben door alle Nederlandse filialen te behangen met ‘sluitingsvoordeel’ posters. Wat een amateuristisch gepruts.

  9. #3184

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Qzyn Bekijk bericht
    Nog geen week geleden meldde de FRS in een persbericht dat er een reële kans is dat er nieuwe vestigingen in Nederland geopend worden, vandaag zegt de woordvoerder dat er mogelijk nog een aantal vestigingen in Nederland de deuren moeten sluiten. Die verklaring is er overigens gekomen naar aanleiding van de verwarring die ze zelf gezaaid hebben door alle Nederlandse filialen te behangen met ‘sluitingsvoordeel’ posters. Wat een amateuristisch gepruts.
    Raar artikel. Er staat inderdaad iets over een paar Nederlandse filialen maar in de zin erna hebben ze het weer over België.

  10. #3185

    Standaard

    Ik las net op http://www.entertainmentbusiness.nl/


    Laatste Amsterdamse Free Record Shop gaat dicht

    vrijdag 24 januari 2014 - 09:12
    Jeroen van Trierum


    Het laatste Free Record Shop-filiaal in Amsterdam zal zondag einde dag de deuren sluiten. Het huurcontract voor de winkel aan de Kalverstraat 230 loopt af.
    Met het sluiten van dit filiaal heeft Amsterdam geen Free Record Shop meer. In de winkel, die volhangt met POS-materiaal waar'sluitingsvoordeel' opstaat, bevestigen medewerkers dat het filiaal verdwijnt. Er wordt tegenover klanten benadrukt dat het sluiten in principe niet opgaat voor andere Free Record Shop-winkels.
    “Het huurcontract loopt af en we moeten het pand uit. Wel hopen we zo spoedig mogelijk ergens anders in Amsterdam een nieuwe winkel te openen. Maar daar is nog geen duidelijkheid over”, aldus een medewerker.

  11. #3186

    Standaard

    Nou, Utrecht geen FRS, Amsterdam geen FRS, maar wel een FRS in Schubbekvtteveen. Gaat lekker zo.

  12. #3187

    Standaard

    Tja, in Nederland is de doodsstrijd van FRS blijkbaar nog niet over.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #3188

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Vandaag weer eens bij FRS in Nijmegen. In 1 woord: treurig

    Bijna alle rekken leeg, en dan 2 rijtjes blurays zogenaams met 20% verhuiskorting (gaan ze weg? Of zijn dit die Belgische bodemprijzen?)
    En dan nog prijzen die 3x boven het amazon.co.uk-niveau liggen
    Tuurlijk is Freerecord niet erg goedkoop. Maar je kunt niet vergelijken met een internetwinkel. Een fysieke winkel KAN niet net zo goedkoop zijn met dezelfde producten. Plus: als ik zon keten had en de helft van de winkels moest weg, zou ik ook zorgen dat voor je met de rest verder gaat de inventaris van de opgedoekte shops verkocht wordt want dat is denk ik wat gebeurt. Anders heb je een dijk van een strop financieel gezien.

  14. #3189

  15. #3190

    Standaard

    Investeerder Free Record Shop: "Onderhandeling gaat gewoon door"

    De Britse investeerder Hilco Capital, die de failliete winkels van Free Record Shop in België zou overnemen, heeft de onderhandelingstafel niet verlaten. De curator had eerder vandaag gezegd dat Hilco Capital "als een dief in de nacht was vertrokken" en dat alle kansen op een doorstart daardoor waren verkeken. De investeerder noemt dat "zeer onjuist".

    Hilco sloot eind november met de curatoren een overeenkomst om de winkels tijdelijk te bevoorraden en nam de volledige voorraad over. De Britten kregen een soort "proefmaand" om na te gaan of ze tot een definitief bod wilden overgaan. "Tegen 16 december zouden ze laten weten of ze een bod zouden doen of niet", zei de curator daarover. "Het is echter windstil geworden." Er was wel een afspraak dat Hilco zou onderhandelen met de eigenaars van de panden die door de keten werden gehuurd.

    Begin januari kondigde Hilco dan een "minstens tijdelijke" sluiting van de Belgische winkels aan omdat onderhandelingen met de eigenaars van de winkels, die Free Record Shop huurde, nog niet het gewenste resultaat hadden opgeleverd. Volgens de curator werd met de eigenaars echter geen contact opgenomen. Het gaat om shoppingcentra maar ook particulieren.

    "Ik ben al 25 jaar advocaat. Nog nooit ben ik zo bedrogen geweest bij de afhandeling van een faillissement", zei de curator eerder vandaag. Volgens hem heeft Hilco de sleutels van de winkels zonder enige vorm van communicatie teruggestuurd naar de eigenaren. Aan de winkels is volgens de curator bovendien schade ontstaan. Hoeveel de schade precies bedraagt, kan hij niet zeggen. "Er worden elke dag nog nieuwe ingebrekestellingen gemeld."

    De winkelvoorraad van de winkels is verscheept naar Nederland en wordt daar sinds vorige week tegen bodemprijzen verkocht. De in totaal 68 zaken van Free Record Shop in Vlaanderen en Wallonië gingen in het najaar failliet. De 230 werknemers werden eerst via een tijdelijk contract aan het werk gehouden, maar nu ziet de toekomst voor hen er erg somber uit. Dat steekt bij de curatoren, voor wie het personeel een belangrijke bekommernis was. "De werknemers moeten zich nu ook vreselijk benadeeld voelen."

    Hilco Capital ontkent de beschuldigingen van de curator met klem. Volgens Hilco gaan de onderhandelingen rond Free Record Shop gewoon door, maar wordt een overeenkomst wel "steeds moeilijker door aanhoudende en ongegronde speculatie in de media."

    Bron: www.deredactie.be

  16. #3191

    Standaard

    Misschien kan De Mol hier een soap van gaan maken. Je hebt genoeg stof voor 3 seizoenen.

  17. #3192

    Standaard

    Hier in Winterswijk ook sluitingskorting. 30% op alles (muv hardware)

    Krijgen alleen geen nieuwe releases meer binnen dus een beetje hetzelfde verhaal als een tijdje terug. Filiaal mocht toen open blijven maar nu lijkt het er dan toch op dat het over en sluiten is.

  18. #3193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Hier in Winterswijk ook sluitingskorting. 30% op alles (muv hardware)

    Krijgen alleen geen nieuwe releases meer binnen dus een beetje hetzelfde verhaal als een tijdje terug. Filiaal mocht toen open blijven maar nu lijkt het er dan toch op dat het over en sluiten is.
    Zoals eerder vermeld; sluitingsvoordeel slaat niet op het sluiten van de NL vestigingen, maar op de verkoop van oude Belgische voorraad. Zegt niets over het al dan niet voortbestaan van een filiaal. Alhoewel de voorraad nauwelijks nog aangevuld wordt in welk filiaal dan ook. Voorzie dat het net als met Polare voor de zomer over en uit is of dat er een overname heeft plaatsgevonden. De huidige strategie en het geldgebrek gaat ze hoe dan ook nekken.
    "I don't have a gambling problem. I have a financial problem." - Dan Mahowny (Philip Seymour Hoffman)

  19. #3194

    Standaard

    Misschien worden Selexyz/De Slegte en FRS wel samengevoegd in steden waar dat kan, scheelt ze weer wat huur....
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  20. #3195

    Standaard

    Is dat al niet gebeurd. in Rotterdam zit een combi winkel en in Arnhem is weliswaar geen aparte FRS ingebouwd, maar op de tweede verdieping waren al wel een aantal kasten met DVD's geplaatst. Van de andere vestigingen kan ik het niet zeggen.

  21. #3196

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Gamemaster Bekijk bericht
    Is dat al niet gebeurd. in Rotterdam zit een combi winkel en in Arnhem is weliswaar geen aparte FRS ingebouwd, maar op de tweede verdieping waren al wel een aantal kasten met DVD's geplaatst. Van de andere vestigingen kan ik het niet zeggen.
    Ik kom er nooit om eerlijk te zijn, maar ik geloof je direct hoor. Dat pand in Arnhem is iig groot genoeg volgens mij...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #3197

    Standaard

    Gisteren in Zwolle, net als in Winterswijk, ook sluitingskorting

  23. #3198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Boersmaster Bekijk bericht
    Gisteren in Zwolle, net als in Winterswijk, ook sluitingskorting
    Da's al minstens 2 weken gaande. Ik geloof niet meer dat dit te maken heeft met het "verkopen van Belgische voorraden". De Nederlandse voorraden worden namelijk gewoon meeverkocht.

    FRS is al zo lang bezig met proberen niet te verzuipen. Nu ik lees dat er nog meer vestigingen gesloten worden geloof ik niet meer dat dit nog goed komt. Het komt op me over als dat ze wanhopig proberen geld binnen te halen.

  24. #3199

    Standaard

    Free Record Shop wacht met webshop op België

    Free Record Shop is met een aantal partijen in gesprek over de heropening van zijn webwinkel. ECI zet de exploitatie van de webshop ondanks de doorstart namelijk niet door. Dat laat een woordvoerder van de entertainmentketen weten aan RetailNews.

    Free Record Shop wil in de toekomst meer grip krijgen op zijn eigen webwinkel dan in het geval van ECI. Om de webwinkel efficiënt op te zetten ontkomt de winkelketen er volgens de zegsman niet aan om hulp van buitenaf in te schakelen.

    De webshop van Free Record Shop is inmiddels ruim een maand offline. Wanneer hij weer online gaat, is volgens hem nog niet duidelijk. “Dat hangt samen met de onderhandelingen van Hilco over de winkels in België. Om van schaalgrootte te profiteren willen we namelijk een Benelux-website lanceren.”

    Hoewel curator Peter Verstraeten van de failliete Belgische tak beweerde dat de Britse investeerder ‘als een dief in de nacht’ was vertrokken, lopen de onderhandelingen met verhuurders volgens de woordvoerder nog steeds. “We verwachten heel binnenkort daar meer over bekend te maken. Ik schat in binnen twee weken.”

    Bron: www.retailnews.nl.

  25. #3200

    Standaard

    Korting in Winterswijk is verhoogd naar 50% op alles. Dus ook op de nieuwste releases (voor zover ze die nog binnenkrijgen). En dan ook nog een hele sectie met 70% korting. Is nu wel zeer aantrekkelijk om spul te halen daar.

Pagina 128 van 139 EersteEerste ... 2878118124125126127128129130131132138 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •