Pagina 68 van 139 EersteEerste ... 185864656667686970717278118 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.676 tot 1.700 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1676
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    ik vindt dat zowel de winkel als de web winkel erg verslechtert is.

    Hopen dat Amazon NL nu maar snel komt.
    FRS is gewoon een waardeloze tent. Afscheppen met een coupon-code. Waardoor je nogmaals iets bij hun moet kopen.

  2. #1677

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    FRS is gewoon een waardeloze tent. Afscheppen met een coupon-code. Waardoor je nogmaals iets bij hun moet kopen.
    Tja, het is een markt die aan de rand van de afgrond staat dus ze moeten wat.

  3. #1678

    Standaard

    De prijzen in de winkels zijn op nieuwe blu-rays zo duur, ik heb nog 2 waardebonnen liggen, maar deze maak ik niet eens meer op.

  4. #1679

    Standaard

    Weet niet precies wat er hier gebeurt is, de FRS website is vernieuwd en:
    · Mijn account is verdwenen
    · De Bluray sectie is verdwenen
    · De prijsacties zijn verdwenen (2 Blurays voor 10 euro etc.)
    · De prijzen zijn omhoog geschoten (bijv. Scarface Bluray was 12,99 en nu 19,99)

    Ik bedoel maar, hef de FRS-webshop maar gerust op want wie gaat er hier nog iets bestellen?
    Ik niet meer in ieder geval.
    Bang & Olufsen Beovison 7-40 Mk IV

  5. #1680

    Standaard

    Slechte zaak zeg, voor mij ook geen bestellingen meer daar.

  6. #1681

    Standaard

    Beetje voorbarig, waarschijnlijk zijn ze nog bezig de boel over te zetten. Via 'Film' > 'Speelfilm' kun je eenvoudig Blu-ray kiezen en je categorie bepalen waarop je wil zoeken. Mijn account is overigens nog gewoon intact.

  7. #1682
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En ik zie dat ze qua prijzen ook wat aan de betere hand zijn. Het is natuurlijk wel zo dat ze gewoon even hadden kunnen melden dat de online afdeling per 1-1-2012 uit handen werd gegeven aan ECI. Wellicht was men bang dat klanten dan massaal zouden afhaken. Maar goed, echt klantgericht voelt het niet. Het heeft idd even wat tijd nodig, maar het aanbod is nu wel al vele malen groter dan voorheen, althans qua pre-orders dan. Zo zaligmakend was de FRS de laatste tijd ook niet. Wellicht volgen de echte prijsknallers binnenkort nog. Wat dat betreft ben ik wel blij met de overstap naar Wehkamp.nl, waar van de ene op de andere dag de prijzen dalen. Zie bijv. West Side Story voor nog geen 10 euro.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #1683

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Beetje voorbarig, waarschijnlijk zijn ze nog bezig de boel over te zetten. Via 'Film' > 'Speelfilm' kun je eenvoudig Blu-ray kiezen en je categorie bepalen waarop je wil zoeken. Mijn account is overigens nog gewoon intact.
    Je hebt gelijk dan kun je wel blu-ray kiezen, maar het is wel op het eerste oog onoverzichtelijk vergeleken met de vorige webshop.

  9. #1684
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Als je van de uiteindelijke pagina een favoriet of bookmark maakt, heb je een direct link!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  10. #1685

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Je hebt gelijk dan kun je wel blu-ray kiezen, maar het is wel op het eerste oog onoverzichtelijk vergeleken met de vorige webshop.
    Dat komt omdat ze hun web-activiteiten hebben overgedragen aan ECI.

    Ze hebben de frs website onder de websites gehangen van ECI en COSMOX.

    Frs en Cosmox gebruiken precies dezelfde template. Ik vind het een trieste zaak, de site is compleet onoverzichtelijker geworden en de vertrouwde ''ik bestel online en haal het af offline'' principe is eruit. De brick to click zeg maar, ik kom geen enkele multi-buy tegen en irriteer me mateloos aan de hele indeling van de huidige site.

    Hoop dat dit een overgangsfase is, want dit is echt troep. De oude template/layout was niet top, maar vele malen beter dan de eci/cosmox- template.

  11. #1686

    Standaard

    Wel is het dom om de 2 voor €20 niet meer te handhaven, dat was nog waartoe je tot bestellen kwam.

  12. #1687

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wel is het dom om de 2 voor €20 niet meer te handhaven, dat was nog waartoe je tot bestellen kwam.
    Het is sowieso dom om een website neer te zetten zonder uberhaupt EEN actie. Maakt niet uit welke website software je gebruikt, een actie module is zo aan te maken, kost hoogstens 15 minuten werk.

  13. #1688

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AnubisNefer Bekijk bericht
    en de vertrouwde ''ik bestel online en haal het af offline'' principe is eruit.
    Dat kan nog steeds, zie mijn eerdere posts.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #1689

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wel is het dom om de 2 voor €20 niet meer te handhaven, dat was nog waartoe je tot bestellen kwam.
    Er is nu toch een actie 'blu-ray's voor nog geen 10 euro'? Komt op hetzelfde neer.

  15. #1690

    Standaard

    Dat zijn de al wat goedkopere blu-rays deze kosten al van rond die prijs. eerst hadden ze wat meer en betere titels.

  16. #1691

    Standaard

    In sommige Free Record Shop-winkels (bijv. Amstelveen) staan nog bakken vol met 2-voor-20 euro, terwijl deze in andere winkels (bijv. Kalverstraat Amsterdam) geheel verdwenen zijn.

  17. #1692

    Standaard

    als de FRS zo door gaat, gaan er aan het eind van het jaar 100 van de 200 winkels dicht

  18. #1693

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    heb dus begin vorige week een dvd teruggestuurd maar niks meer over gehoord; kan ook niet meer inloggen, blijkbaar moet men ook een nieuw account aanmaken. gisteren mailtje gestuurd, kijken of ze reageren....
    inloggen opgelost maar order history is verdwenen

    heb standaard reply gekregen, zouden ernaar kijken, maar niks meer gehoord, ook niet na 2e mail

    probeer te bellen maar steeds in de wacht (5x geprobeerd, steeds 3 minuten wachten)

    WAARDELOOS DIT !!!
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  19. #1694

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    als de FRS zo door gaat, gaan er aan het eind van het jaar 100 van de 200 winkels dicht
    Er is sinds eergisteren in ieder geval weer een Free Record Shop-winkel minder en wel die in de Elzas Passage in Helmond. Nu hebben we er nog maar één en dat is tevens de enige platenzaak (om het zo maar even te noemen) die we nog hebben. Vroeger hadden we nog VanLeest, Music Store, V&D en een lokale winkel, maar die zijn allemaal verdwenen. Dat wordt dus online kopen of naar Eindhoven.

  20. #1695

    Standaard

    Bij FRS.nl de volgende niet te missen aanbiedingen gespot:

    "The Dark Knight" (Blu-ray): van € 42,00 voor slechts € 34,50!
    Ter vergelijking: bij bol.com: 16,95

    "The Godfather Trilogy" (Blu-ray): van € 80,50 voor het weggeefbedrag van € 65,50.
    Lag onlangs nog in de winkel voor € 29,99 ...

    Goed bezig, FRS!

  21. #1696
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Er is sinds eergisteren in ieder geval weer een Free Record Shop-winkel minder en wel die in de Elzas Passage in Helmond. Nu hebben we er nog maar één en dat is tevens de enige platenzaak (om het zo maar even te noemen) die we nog hebben. Vroeger hadden we nog VanLeest, Music Store, V&D en een lokale winkel, maar die zijn allemaal verdwenen. Dat wordt dus online kopen of naar Eindhoven.
    Jammer dat er geen MM in de buurt zit dan. Want wellicht naast online verkoop, een reden van het uitsterven van veel van de kleinere zaken. Net iets betere prijzen dan de rest en veel op vooraad. Maar de tijden zijn wel aan het veranderen idd.

    Overigens vind je bij de FRS dure prijzen zoals de aangegeven voorbeelden, maar ik zie toch ook steeds meer de betere prijzen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #1697

    Standaard

    Een groot gedeelte van de prijzen zijn gelijk aan cosmox. Voordeel van cosmox is dat het ook gratis bezorgd wordt itt frs.
    Laatst aangepast door devil_xx5 : 07-02-2012 om 20:15

  23. #1698

    Standaard

    En hoe is het nu gesteld met als je de bestelling laat bezorgen bij de FRS in je woonplaats. Want eerst stond er altijd dat dit gratis zou zijn. En nu staat er op de site dat met iedere bestelling dat je €1,95 moet betalen.

    Freerecordshop brengt voor iedere bestelling €1,95 verzendkosten in rekening, ongeacht het aantal producten dat u bestelt. Indien u meerdere bestellingen na elkaar plaatst zal er voor elke individuele bestelling €1,95 verzendkosten in rekening gebracht worden. Bestel daarom zoveel mogelijk tegelijk en bespaar op de verzendkosten.

    Laat maar, ik heb gekeken met een bestelling en nu stond er niet bij "gratis bezorgen bij een FRS shop". Maar er staat bij dat je wel daar je bestelling kan laten bezorgen. je moet dan het adres invoeren enz van die FRS winkel. net zoals je het wil laten bezorgen ergens anders" moet je hoe dan ook betalen. Nu zijn ze me echt kwijt.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 08-02-2012 om 21:58

  24. #1699

    Standaard

    Tsja, dan kan je het even goed laten versturen naar je bakker, of de Hema, of de V&D of zo.

  25. #1700

    Standaard

    Ja kan je net zo goed thuis laten bezorgen als het niks uit maakt.
    FRS bestaat straks niet meer.

Pagina 68 van 139 EersteEerste ... 185864656667686970717278118 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •