Pagina 131 van 139 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135 ... LaatsteLaatste
De resultaten 3.251 tot 3.275 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #3251

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Dat van die Elysium BD is geen 50% korting. Die hebben ze nog met een klein beetje winst verkocht De 20 euro adviesprijs is een verkooptruc.
    Natuurlijk snap ik wel dat die 20 euro gewoon de hoofdprijs is, maar dan nog: ik zie het nut niet... Maar he: het heeft mijzelf geen cent gekost..

  2. #3252

    Standaard

    Free Record Shop blijft geloven in fysieke verkoop
    Gepubliceerd: Di 25 mrt 2014

    Free Record Shop start met de verkoop van grote voorraden film en muziek voor een lage prijs in de vorm van grote outletstores. Dat maakt de winkelketen dinsdag bekend.

    "Free Record Shop wil consumenten laten weten dat ze weer naar de winkel kunnen komen voor een assortiment entertainmentproducten met flinke kortingen", laat de onderneming in een verklaring weten

    Het bedrijf is van mening dat er nog voldoende vraag is naar fysieke DVD's, bijvoorbeeld om cadeau te doen. "Er is nog altijd een grote groep mensen die geen Netflix heeft", verwijst Free Record Shop naar de populaire streamingdienst.

    Niet recent

    In de aangepaste formule worden niet de meest recente cd's of films aangeboden. Free Record Shop denkt daarmee de consument een plezier te doen vanwege de "leuke aanbiedingen". Leveranciers krijgen zo alsnog een verkoopplek voor hun entertainmentproducten.

    In de outletstores worden films, (televisie)series, muziek-cd’s, verzamelboxen, koptelefoons, games en gameconsoles verkocht.

    Free Record Shop ging vorig jaar failliet en werd uiteindelijk overgenomen door investeringsmaatschappij ProCures om in een afgeslankte vorm verder te gaan. De zeventig winkels van Free Record Shop in België blijven bestaan en in Nederland blijven tussen de dertig en veertig winkels open.
    Bron: http://www.nu.nl/economie/3735184/fr...e-verkoop.html

    Dit klinkt naar mijn idee opnieuw naar uitstel van executie...

  3. #3253

    Standaard

    Nóg een grotere outletstore? Dit keer met vijf in plaats van met drie titels?

    De zeventig winkels van Free Record Shop in België blijven bestaan
    Nu.nl heeft duidelijk de feiten niet gecheckt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #3254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door PeterKelder Bekijk bericht
    Bron: http://www.nu.nl/economie/3735184/fr...e-verkoop.html

    Dit klinkt naar mijn idee opnieuw naar uitstel van executie...
    Nee dat denk ik niet hiermee zouden ze wel weer ns een goede formule te pakken kunnen hebben even afwachten maar hoe het een en ander precies in het vat wordt gegoten

  5. #3255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WBH Bekijk bericht
    Nee dat denk ik niet hiermee zouden ze wel weer ns een goede formule te pakken kunnen hebben even afwachten maar hoe het een en ander precies in het vat wordt gegoten
    Dat had ervan af hoe je het uitstalt. Als je half omgebogen verpakkingen nog slechter uitstalt dan vrees ik dat het publiek wegblijft. En het hangt ook af van de prijs en of het nog nieuw is. Als ze duurder zijn dan via b.v. Marktplaats dan komt er ook geen hond.

    Meer info: http://www.rtlnieuws.nl/economie/hom...-gaat-de-ramsj

  6. #3256

    Standaard

    Zoiezo, de sfeer in de Free Record Shop is al teleurstellend of de zogeheten outlet store. Er staan enkel wat tafels. Alles bevind zich in 1 ruimte..en kwa aanbod zijn er alleen maar dvds..en dan allemaal films die niet echt interessant zijn.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #3257

    Standaard

    OK. De FRS is dus nu echt dood. Ben net in Gorinchem geweest om eens te kijken. Teleurstellend is nog zacht uitgedrukt. Ik zou zeggen: de FRS is nu gewoon een grote afvalbak van dvd's (blurays echt bijna niet) die echt niemand meer wil hebben. En dan nog tegen veel te hoge prijzen. Er ligt niets recents meer. En het enige dat er nog ligt dat voor een filmliefhebber interessant kan zijn is gewoon te duur voor de leeftijd van de film.
    Dit is de laatste keer dat ik daar geweest ben denk ik. Over een paar maanden is de FRS overduidelijk echt weg uit het straatbeeld, want dit gaat niet werken.

  8. #3258

    Standaard

    De laatste stuiptrekkingen van een eens zo groot mediaconcern.

  9. #3259

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    OK. De FRS is dus nu echt dood. Ben net in Gorinchem geweest om eens te kijken. Teleurstellend is nog zacht uitgedrukt. Ik zou zeggen: de FRS is nu gewoon een grote afvalbak van dvd's (blurays echt bijna niet) die echt niemand meer wil hebben. En dan nog tegen veel te hoge prijzen. Er ligt niets recents meer. En het enige dat er nog ligt dat voor een filmliefhebber interessant kan zijn is gewoon te duur voor de leeftijd van de film.
    Dit is de laatste keer dat ik daar geweest ben denk ik. Over een paar maanden is de FRS overduidelijk echt weg uit het straatbeeld, want dit gaat niet werken.
    Hier in Winterswijk is het ook outlet geworden. Echter staat de winkel tot aan de nok toe vol. 90% dvd, 5% blu Ray en 5% cd. Toch is het best interessant om tussen de dvd's te neuzen aangezien er een heleboel titels tussen staan die op blu ray helemaal niet te krijgen zijn en zelfs op dvd zeldzaam zijn geworden. Maatje van me, die toch een collectie van ongeveer 5000 dvd en 1500 blu ray titels bezit heeft toch in 2 dagen tijd rond de 40 titels kunnen scoren. Alles met de 50% korting 5,- per stuk. Bovendien blijft 90% van alle titels nu in seal.

    Het is wel een stap terug in de tijd en niets recents maar toch, voor de verzamelaar best een leuk winkeltje geworden.

  10. #3260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Hier in Winterswijk is het ook outlet geworden. Echter staat de winkel tot aan de nok toe vol. 90% dvd, 5% blu Ray en 5% cd. Toch is het best interessant om tussen de dvd's te neuzen aangezien er een heleboel titels tussen staan die op blu ray helemaal niet te krijgen zijn en zelfs op dvd zeldzaam zijn geworden. Maatje van me, die toch een collectie van ongeveer 5000 dvd en 1500 blu ray titels bezit heeft toch in 2 dagen tijd rond de 40 titels kunnen scoren. Alles met de 50% korting 5,- per stuk. Bovendien blijft 90% van alle titels nu in seal.

    Het is wel een stap terug in de tijd en niets recents maar toch, voor de verzamelaar best een leuk winkeltje geworden.

    €5,-- per stuk? hier op het forum is het goedkoper als je wat oudere titels wilt..... maar zoeken en wroeten in de bakken vind ik toch altijd
    wel fijn, helaas is er bij mij geen FRS in de buurt of ik moet er voor omrijden en dat hebben ze niet echt verdiend.

    Had eigenlijk allang verwacht dat het afgelopen zou zijn met de FRS, ondanks dat ik een, voor mijn doen dan, verwoede verzamelaar ben,
    hoeven ze niet veel meer van mij te verwachten.

    Hoe slaat je maatje zijn titels op? heb zo'n beetje de helft en het vreet hier ruimte.... Woont zeker wel ruim
    Have fun and enjoy your collection

  11. #3261

    Standaard

    Hij koopt altijd van die op maat gemaakte blu ray/dvd kasten. Woont nog gewoon bij zijn vader thuis maar heeft geheel rondom in zijn filmkamer die kasten staan. Ik geloof 400 BR's per kast. 40 per lade, 10 lades. Zijn vrij hoge kasten wel.

    Maar ook heeft hij veel in dozen zitten hoor. Vooral dvd.

  12. #3262

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Hij koopt altijd van die op maat gemaakte blu ray/dvd kasten. Woont nog gewoon bij zijn vader thuis maar heeft geheel rondom in zijn filmkamer die kasten staan. Ik geloof 400 BR's per kast. 40 per lade, 10 lades. Zijn vrij hoge kasten wel.

    Maar ook heeft hij veel in dozen zitten hoor. Vooral dvd.
    Mmmm, vader woont ruim

    Moet zelf nodig weer eens een paar foto's maken en plaatsen, het kost echt veel ruimte om je verzameling een beetje zichtbaar en toegankelijk te hebben.

    Ah.... hier geen gaten in de muren voor schilderijtjes en foto's, geen ruimte voor
    Have fun and enjoy your collection

  13. #3263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    €5,-- per stuk? hier op het forum is het goedkoper als je wat oudere titels wilt.....
    Dan moet je wel iemand treffen waarbij de dvd nog nieuw. Ik begrijp uit het verhaal dat het bij FRS nog nieuw is en niet tweedehands. Of vergis ik me nu?

  14. #3264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Dan moet je wel iemand treffen waarbij de dvd nog nieuw. Ik begrijp uit het verhaal dat het bij FRS nog nieuw is en niet tweedehands. Of vergis ik me nu?
    Ze verkopen het als nieuw al zou je dat meestal niet zeggen


    Hier in tiel is de frs ook al zo'n prut outlet geworden

  15. #3265

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Dan moet je wel iemand treffen waarbij de dvd nog nieuw. Ik begrijp uit het verhaal dat het bij FRS nog nieuw is en niet tweedehands. Of vergis ik me nu?
    Ik koop liever hier een gebruikte dan een "nieuwe" bij de FRS, hier goedkoper en vaak in betere staat dan bij de FRS.
    Have fun and enjoy your collection

  16. #3266

    Standaard

    Nou, deze zijn echt wel nieuw hoor. Ziet er allemaal heel netjes uit.

  17. #3267

    Standaard

    Dan, geef ons eens een idee van wat er zoal ligt. Noem eens wat titels?
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #3268

    Standaard

    Ik zal morgen eens vragen of ik wat foto's mag maken van de schappen Werner. Om een idee te krijgen

  19. #3269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Ik koop liever hier een gebruikte dan een "nieuwe" bij de FRS, hier goedkoper en vaak in betere staat dan bij de FRS.
    Als ik lees dat 90% in seal zit, is het niet meer de 'staat' als de oude FRS. Dan is het gewoon nieuw en als dat een paar euro duurder is, neem ik normaal sneller nieuw.

  20. #3270

    Standaard

    Met toestemming van de shopmanager gemaakt:





    En dan de hele winkel vol.

  21. #3271

    Standaard

    Zijn die dvd's op de foto's allemaal € 7,99 geprijsd?

  22. #3272

    Standaard

    Het verschilt Pastichio. Die bak met 7,99 dvd's, dat zijn ze inderdaad allemaal. Maar de meesten zijn 9,99. En overal krijg je 50% korting op.

    En toch valt 9,99 nog best mee. Heb zelf Chistmas Vacation 2 meegenomen. Die staat bij Bol gewoon voor 14,99 geprijsd.

  23. #3273

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Het verschilt Pastichio. Die bak met 7,99 dvd's, dat zijn ze inderdaad allemaal. Maar de meesten zijn 9,99. En overal krijg je 50% korting op.

    En toch valt 9,99 nog best mee. Heb zelf Chistmas Vacation 2 meegenomen. Die staat bij Bol gewoon voor 14,99 geprijsd.
    Ligt eraan. 9,99 valt mee voor een film die je toch al wilde hebben. Voor een impulsaankoop vind ik het duur. Bovendien heb ik toch zoiets van: jaja, 50 % korting. Dan is de 'echte' prijs nooit 9.99 Kwestie van de prijs hoger op de dvd zetten en het dan goedkoop laten lijken door 50 % korting te geven. Like I said: leuk als je de film al echt wilde hebben. Maar voor alles daarbuiten is het gewoon te veel (maar dat komt van iemand die gewoon de luxe niet heeft om zomaar impulsaankopen te doen).

  24. #3274

    Standaard

    Het zijn zo te zien wel allemaal redelijk oude films. Dan is die prijs van 4 a 5 euro iets te hoog, vooral wanneer je de blu-ray voor dezelfde prijs kunt krijgen bij Media Markt.

  25. #3275

    Standaard

    Wel een groot aanbod, maar het is blijkbaar echt wel álles door elkaar... leuk als je veel tijd hebt.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 131 van 139 EersteEerste ... 3181121127128129130131132133134135 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •