Pagina 1 van 139 123451151101 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard Free Record Shop

    Onlangs heb ik een dvd (American Beauty) besteld via de Free Record Shop site.

    Ik krijg keurig bericht dat de dvd niet op voorraad is en dat
    het ongeveer 1 week duurt.
    Krijg een paar dagen later een mailtje dat de dvd niet meer
    te leveren is. Lekker hoor!!!!!!
    Terwijl op hun site stond dat de dvd wel leverbaar was, dit hebben ze immidels wel veranderd.

    Wat wel heel raar is dat de FRS die dvd niet meer kan leveren
    (hij kost daar € 15,99)
    En bij andere site´s/winkels is deze dvd wel televeren
    alleen kosten ze daar duurder.

    Dus als je een wat oudere titel besteld dan moet je goed opletten!!

    Heel raar allemaal!!!!!!


    P. IJsendijk

  2. #2

    Standaard Tjah....

    Tja jongen......

    Life is a b*** and then you

    a) Carry on and take it like a man

    b) Turn mad and form a new guerilla-movement against internet shops

    c) Buy the xpensive version...

    Ik heb onlangs The Matrix Revisited besteld online via de Free Record Shop Site....ik hoop niet dat mij hetzelfde overkomt als jou want...life is a bitch and then you....a, b of c!


  3. #3

    Standaard

    Ik heb het zelfde gehad: ik had in de winkel naar de import gevraagt van Basic Instinct ze zeide dat ze hem zouden bestellen ik keurig een bon ingevuld kreeg te horen dat hij er over een week zou zijn word ik 5 dagen later gebeld dat ze hem niet hadden

  4. #4

    Standaard

    Grappig dat er meer mensen zijn met deze ervaringen. Ik had het met Evil dead - the book of the dead

  5. #5

    Standaard Re: Free Record Shop

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul IJsendijk
    Terwijl op hun site stond dat de dvd wel leverbaar was,
    Vaak staat er op hun site dat ze de dvd niet meer leverbaar hebben maar als ik dan naar 1 van hun winkels ga, ligt ie gewoon in de schappen...
    you can't have old sushi laying around..ugh

  6. #6

    Standaard

    De laatste tijd lees ik toch best wel veel klachten over FRS .Zelf heb ik ook m'n beklag gedaan over de AOTC DVD.

    Ik heb voor mijzelf besloten om niet meer bij FRS te gaan kopen, alleen de service al, en de goedkoopste zijn ze ook weer niet. Ik denk dat een FRS boycot wel goed zou zijn. Er zijn tenslotten I-sites en winkels die veel goedkoper zijn.

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    De laatste tijd lees ik toch best wel veel klachten over FRS .Zelf heb ik ook m'n beklag gedaan over de AOTC DVD.
    Misschien een domme vraag maar wat betekent AOTC?

    Ik koop by the way trouwens sowieso zelden wat bij de FRS. Nieuwe releases al helemaal niet, veels te duur. Alleen als ze wat leuks in de aanbiedingenbak

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dirty Harry
    Misschien een domme vraag maar wat betekent AOTC?
    Attack Of the Clones, de 2e Star Wars film
    you can't have old sushi laying around..ugh

  9. #9

    Standaard

    Thnx, het was dus een domme vraag

  10. #10
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    De laatste tijd lees ik toch best wel veel klachten over FRS .Zelf heb ik ook m'n beklag gedaan over de AOTC DVD.

    Ik heb voor mijzelf besloten om niet meer bij FRS te gaan kopen, alleen de service al, en de goedkoopste zijn ze ook weer niet. Ik denk dat een FRS boycot wel goed zou zijn. Er zijn tenslotten I-sites en winkels die veel goedkoper zijn.
    In Nederland zijn ze dan misschien niet de goedkoopste, maar wat België betreft horen ze wel bij de goedkoopste (toch van de off-line verdelers) aangezien we hier al niet veel dvd zaken hebben : Extrazone, FRS en Fnac hebben een uitgebreid gamma en dat is het dan ook zo wat ...

    Begrijp me niet verkeerd ik ben ook niet te spreken over de service hoor (had Hunt for Red October besteld, aangezien het een actie was en dat deze maar 15 € of zo kostte, na enkele weken (ja al weken) ga ik nog eens informeren, blijkt dat ie niet meer zal geleverd worden, ondertussen stond op de website alweer de lekkere prijs van 25 of meer €, ondertussen heb ik hem, dankzij een tip van iemand van het forum, bij SplashDVD besteld voor 8,99 Pond) Ook omgaan met DVD's mogen ze wel eens leren !!! Maar als er niks beter is moet je wel met tegenzin kopen .... altijd beter dan niks en ik zal het ze altijd zeggen dat ik de DVD nie moet hebben als hij al vol vingers staat, ook maar 1 krasje heeft of het doosje beschadigd is ... raar tegenwoordig krijg ik altijd een gesealde van achter de toonbank in plaats van het exemplaar uit de rekken .... toeval ?!

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    De laatste tijd lees ik toch best wel veel klachten over FRS .Zelf heb ik ook m'n beklag gedaan over de AOTC DVD.
    Hoezo beklag?
    Omdat je hem niet meekreeg op de datum dat jij hem wilde???
    Join the club , beste man
    Zou het een probleem zijn als ik een IQ van glas water zou hebben?
    Dvd-profiler

  12. #12
    Paul IJsendijk
    Guest

    Standaard

    Kijk in iedergeval 1 schrale troost.

    Ik ben niet de enigste bij wie dit soort dingen gebeuren.
    Maar ja ...... het hoeft helemaal niet te gebeuren.
    Als winkels alles bijhouden dan gebeuren dit soort dingen niet.
    En dan is iedereen blij want dan weet je gelijk waar je aan toe bent.
    Dus ik hoop dat de winkels voortaan hun zaken beter regelen.

    afwachten maar....


    P. IJsendijk

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Paul IJsendijk
    Dus ik hoop dat de winkels voortaan hun zaken beter regelen.

    afwachten maar....
    Meer dan afwachten kun je inderdaad niet, maar toch ben ik bang dat er niet zo snel verbetering in zal komen

  14. #14

    Standaard

    [QUOTE]Originally posted by Hans De Bisschop
    [B]

    In Nederland zijn ze dan misschien niet de goedkoopste, maar wat België betreft horen ze wel bij de goedkoopste (toch van de off-line verdelers) aangezien we hier al niet veel dvd zaken hebben : Extrazone, FRS en Fnac hebben een uitgebreid gamma en dat is het dan ook zo wat ...

    Vooral ook de Carrefour supermarkten in het oog houden bij nieuwe releases doe je wel je voordeel.

  15. #15

    Standaard

    Hoeveel mensen zijn er nou werkelijk ontvreden over FRS service, kwaliteit & prijs.?

    Kijk AOTC is een kleinigheidje, maar er is natuurlijk veel meer mis met FRS, dat blijkt. Sommige krijgen gewoon een grote mond van de verkopers. Zelfs weten ze niet eens wat er op de markt komt qua dvd's.

    Vraag maar eens bij je lokale FRS over een titel wat gaat komen. Kunnen ze je niet eens fatsoenlijk antwoord op geven, sterker nog, er zullen een aantal zijn die zullen zeggen dat ie helemaal niet komt of bestaat.

  16. #16

    Standaard

    Ik heb zelf eigenlijk nog nooit problemen gehad bij de FRS, krijg soms zelfs al DVD's mee voordat hij gereleased wordt.
    Het enige wat ik wel even kwijt wil over de FRS is dat je beter niet de hele nieuwe films moet kopen bij de FRS (op sommige uitzonderingen na) want die zijn meestal erg vors geprijsd, dat soort films kan je beter bij de MM of de Makro kopen.
    Wat juist wel heel erg goed is van de FRS zijn de oudere films, die zijn namelijk meestal echt een stuk goedkoper dan elders.
    Bij de MM bijvoorbeeld kan je dus beter niet een specifieke (oudere) film kopen want die zijn daar gewoon echt DUUR.
    De aanbiedingen bij de MM zijn natuurlijk meestal wel interessant maar de aanbiedingenbak/rek bij de FRS is vaak erg interesant.

    Als je zowiezo regelmatig bij de FRS koopt moet je gewoon een Free entertainment card nemen (gratis) dan krijg je zowiezo altijd 10% korting op alle DVD's enz, deze kan je gewoon bij de balie vragen.

  17. #17

    Standaard Dom of niet dom....

    Ach jongens, het is een feit dat de medewerkers van Free Record Shop een beetje dom worden gehouden. Als het niet in hun computer staat dan bestaat het niet!

    Met andere woorden...je moet echt naar hun aanbod luisteren en je geen illusies maken dat je bij hun iets kunt bestellen wat de marketing-manager niet heeft ingevoerd.

    Ik kijk ook wel eens op de site. Ik heb ooit een dvd besteld in de winkel en die was niet in dat fililaal voorradig. Ik heb dus deze laten bestellen...en de vriendelijke meid die mij hielp heeft vervolgens de dagen daarop verschillende filialen opgebeld en gevraagd of ze die dvd wel hadden. Dit bleek niet het geval....

    Ze ging ook andere filialen proberen zei ze een week later...maar ik had er genoeg van....ik zei niks tegen hun maar heb dezelfde dvd via de free-site besteld. 5 dagen later was de dvd aangekomen in het betreffende filiaal en het meisje achter de toonbank stond me verbaasd aan te kijken toen ze zag dat het mij wel was gelukt om de dvd te verkrijgen.

    raare manier van werken bij die lui....soms moet je maar inventief zijn...en als het dan niet lukt...tja...pech gehad dus, want ik vind wel dat Free Record Shop vaak de wat oudere films (1 tot 5 jaar oud) waanzinnig goed prijst!

  18. #18
    Hans De Bisschop
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander H

    Als je zowiezo regelmatig bij de FRS koopt moet je gewoon een Free entertainment card nemen (gratis) dan krijg je zowiezo altijd 10% korting op alle DVD's enz, deze kan je gewoon bij de balie vragen.
    En dit is waarschijnlijk alleen voor Nederland ? Anders wordt het in België toch mooi geheim gehouden dat dit bestaat ?!

  19. #19

    Standaard

    Heb zelf ook nog nooit problemen gehad bij FRS. Altijd keurig, zelfs voor het omruilen van een dvd zonder een bon en niet verzegeld maken ze geen probleem, als de disc er maar goed uitziet.

    Heb es een keer wat gewonnen op een site, maar deze dvd had ik al, ben naar FRS gegaan en mocht hem gewoon ruilen.

    Misschien heb ik mazzel met die vestiging.


  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Heb zelf ook nog nooit problemen gehad bij FRS. Altijd keurig, zelfs voor het omruilen van een dvd zonder een bon en niet verzegeld maken ze geen probleem, als de disc er maar goed uitziet.
    Als de disk er maar goed uit ziet. Jaja. Dan moeten ze maar handschoenen gaan gebruiken op het moment dat ze een dvd uit het doosje rukken, want sommige doen dat niet echt subtiel, en dan zonder vingerafdrukken in het papieren zakje doen, en er weer uithalen natuurlijk want anders werkt het niet.

    Dat vind ik wel het prettige van sommige winkels en via I-sites. Dat ze gewoon ongeschonden en geseald in het doosje zitten, zonder krassen en zonder vingerafdrukken.

    Nou weet ik wel dat de FRS winkels te klein zijn van formaat voor grote opslagruimte, maar hoe zou je het vinden als je 50 euro voor sommige dvd's betaald en op alle 4 discs (bv pearl harbour) zitten allemaal vinger afdrukken. Niet leuk toch. Dan kan je niet echt zeggen "als de disc er maar goed uitziet" want hoe bepalen ze dat dan? de minimale hoeveelheid vingervlekken die op het schijfje zitten. Neen, al om al heeft FRS het voor mij totaal afgedaan. Winkels als Rodisc leveren een veel betere service, en juist om dat het een kleine shop is, is hun dvd kennis gelukkig ruimer.

  21. #21

    Standaard

    80 % van mijn -zeer snel groeiende- collectie heb ik toch bij de Free Record Shop in Zoetermeer gekocht. Van alle zaken hier in Zoetermeer zijn zij toch wel het goedkoopste en word ik altijd goed geholpen.

    Ik vroeg laatst aan een van de verkoopsters of 'Spawn' wat was. Zij zei: geen idee. Dus ik kopen. Nog nooit zo'n vreselijke slechte film gezien. Ik de volgende dag terug, mocht ik hem gewoon ruilen voor Deuce Bigalow, onder het mom van 'slecht advies'

    Ik zal voorlopig nog wel bij de FRS blijven shoppen.

    Gr. Milan
    I am fire
    I am..........Death

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door thijs077
    Heb zelf ook nog nooit problemen gehad bij FRS. Altijd keurig, zelfs voor het omruilen van een dvd zonder een bon en niet verzegeld maken ze geen probleem, als de disc er maar goed uitziet.

    Heb es een keer wat gewonnen op een site, maar deze dvd had ik al, ben naar FRS gegaan en mocht hem gewoon ruilen.

    Misschien heb ik mazzel met die vestiging.

    Ik heb ook nooit problemen bij FRS en je kunt inderdaad beter de oudere films kopen wat dat scheelt soms ect wel 10 euro bij Mediamarkt dat ze goedkoper zijn.
    Ik ruil ze ook gewoon om als ik een film niet mooi vindt en dat is geen enkele probleem.
    Mischien zijn de service per plaats erg verschilend.
    Ook houden ze zo dvs' voor mij apart als ik aangeef dat ik die nog een keer wil hebben.
    Ik kijk gewoon per dvd wat ze kosten en ga ook wel naar Blokker of wat dan ook, het verschil is soms echt groot en 30 euro heb je zo in een uurtje verdiend.
    gr Gert

  23. #23

    Standaard

    Bij play.com is american beauty te koop met nl subs voor 9,99 pond. Dat is ook zo ongeveer 15 euro...

  24. #24

    Standaard

    Tja, de FRS …

    Helaas moet ik zeggen dat het hier in Maastricht de enige echt goedkope DVD winkel is. Service is zo-zo (beetje afhankelijk van wieje tegenover je krijgt), en de DVD's en CD's zien er af en toe uit alsof het personeel er een weekendje mee gevoetbald heeft … ik check de schijfjes altijd nog even op de weg naar buiten. En wanneer je er vinyl wilt kopen ben je soms echt helemaal de =8.
    Wat betreft bestellen, als je maar lang genoeg doorzeurt kan het hoofdkantoor je het interne bestelnummer geven en dan lukt het wel. Mail ze plat: Orderinfo@freerecordshop.nl
    • sichtBAR • eyecandy DVD collection | Some people without brains do an awful lot of talking

  25. #25
    Joost van der Molen
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronald Ridderhof
    Dat vind ik wel het prettige van sommige winkels en via I-sites. Dat ze gewoon ongeschonden en geseald in het doosje zitten, zonder krassen en zonder vingerafdrukken.
    Ik heb al een aantal dvd's via internet besteld, die vol met krassen aankwamen omdat ze los in het doosje zaten...

Pagina 1 van 139 123451151101 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •