Pagina 37 van 139 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste
De resultaten 901 tot 925 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #901

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Madagat Bekijk bericht
    Heeft iemand al met de "betaal nu met je oude dvd's actie" iets gedaan?

    Ben benieuwd naar de prijzen die FRS je geeft.
    ja ik ook

    k ga morgen wel ff langs met een paar dvd's

    k laat het hier wel weten
    keira knightley fan 4-ever

  2. #902

    Standaard

    net even bij de frs geweest

    verwacht geen superbedragen voor je oude dvd's ze scannen je dvd en aan de hand van de winkelprijs op dat moment berekenen ze je korting

    dvd's van 6.99 tot 9.99 euro is een korting van 1,50 dit loopt op tot de maximale korting van 15 euro. maar dan moet je wel een oude dvd inleveren die meer dan 70 euro scant

    op zich wel een leuke actie je raakt je oude dvd's kwijt en nieuwe koop je toch wel. en t kost je minder moeite dan wanneer je ze op internet moet verkopen
    keira knightley fan 4-ever

  3. #903

    Standaard

    Ik heb dinsdag avond (23.00) een bestelling geplaast bij de FRS.
    Donderdag ochtend kreeg ik een bericht dat het op de post gedaan is, en Donderdag middag dezelfde dag heb ik het pakketje binnen
    Prima service dus, uiteraard zit alles ook nog prima in de seal, en heb ik bij the Dark Knight zelfs een speciale cover gekregen
    Nieuw: This is It (BR), The Hurt Locker (BR), Requiem for a Dream, Trainspotting, Haunting in Connecticut.

    Marcellus Wallace (Ving Rhames) in Pulp Fiction:
    "You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass."

  4. #904

    Standaard

    Mijn ervaringen met FRS.nl zijn erg goed. Ik heb nog niet heel veel DVD's maar de DVD's die ik heb, komen grotendeels bij FRS.nl vandaan. Tot nu toe nog géén beschadigde hoesjes en/of DVD's binnen gekregen. Tot nu toe was alles ook netjes verpakt en 9 van de 10 keer ook gesealed. Ook de acties zijn niet slecht natuurlijk, 2 voor €12, 3 voor €25 en/of 5 voor €10.

  5. #905

    Standaard

    Bij mij iets minder tevreden. 3 bestellingen gedaan.

    Vorig week woensdag 2 pakjes verzonden. Vrijdag is er ééntje aangekomen. De andere tot op vandaag nog niet. Is de post er mee gaan lopen . En't waren dan ook nog eens blu-ray's . Ik hoop dat ze opnieuw verzenden.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  6. #906

    Standaard

    Vervelend zeg nmbs ! En raar, ik heb namelijk Woensdag een aardig grote bestelling geplaatst en alles vandaag (Vrijdag) netjes binnen gekregen, alles was goed verpakt en gesealed. Van de ongeveer acht bestellingen die ik heb gedaan was er één keer een DVD bij, waar de DVD zelf ontbrak (de disc zat niet in de cover, terwijl de cover nog wel gesealed was :S) en m'n seizoen één van South Park was niet al te mooi. Ik heb meteen even een e-mailtje gestuurd en had de dag erna de DVD (disc+cover) en er werd me gevraagd de lege hoes op te sturen, dat heb ik nu gedaan. South Park is als het goed is onderweg. Naar mijn mening een goede, snelle, oplossing van de problemen

  7. #907

    Standaard

    Ik heb ze gemaild, als ik na 2 weken verzending niets ontvangen heb zouden ze opnieuw opsturen, ik hoop het maar, ben altijd tevreden geweest. Als het nu dvd's waren geweest vond ik het nog niet zo erg, maar 3 BD's van 27,99/stuk is toch iets te veel om zomaar te laten schieten. Wordt vervolgd!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  8. #908

    Standaard

    Van de week even een frs binnen gelopen. Vind de nieuwe stijl van de winkels er mooi uitzien. Ben in Belgie bij een filiaal geweest (bij bios kinepolis), daar zag het er nog mooier uit. Hoop dat ze dat ook in Nederland gaan doen.
    "En dat is nu het leuke van films; iedereen heeft een eigen mening"

  9. #909

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Madagat Bekijk bericht
    Heeft iemand al met de "betaal nu met je oude dvd's actie" iets gedaan?

    Ben benieuwd naar de prijzen die FRS je geeft.
    Ben gisteren even langs geweest. Er lag een heel schema voor de te geven korting op basis van de gescande prijs, maar ik heb eigenlijk niet gevraagd of ik daar een kopietje van kon krijgen. Maar concreet: Tegen inlevering van de Band of Brothers 5DVD box (die daar momenteel €34,99 kost) zou ik €7,- korting krijgen op m'n aankoop. Voor losse dvd's is het volgens mij helemaal peanuts wat je krijgt.

    Mijn mening: Op marktplaats of hier levert het ongetwijfeld meer op, maar dat is dan wel weer meer moeite en dan bij voorkeur afhalen i.v.m. verzendkosten. Ik zou ze liever aan vrienden weggeven als ik ze daar een plezier mee doe dan inruilen bij FRS.

    Off topic:
    Ik heb een beetje spijt van al mijn dvd aankopen ('Greed is good.'), de meeste heb ik 1 bekeken en dan was ik dus beter afgeweest om ze te huren. Dit met uitzondering van de Disney animaties die door dochter(s)lief verslonden worden. Ik heb er wel van geleerd om nu alleen de must haves op blu-ray te kopen. Een subjectief begrip, maar voor mij is dat referentie/demomateriaal qua beeld/geluid en uiteraard een film die ik vaker zou willen zien. Zo kon ik gisteren Sin City niet laten liggen, betaald met Freebees.
    Bronnen | Oppo BDP-83 SE | Humax IR-5000C | AppleTV | Sonos
    Receiver | NAD T757(v1)
    Output (video) | Panasonic 50PZ800
    Output (audio) | Dali Piano Noble (fronts) | Dali Piano Vocal (center) | Dali Piano Agile (surrounds) | Dali Piano Ambient (back surrounds) | Elac SUB 301 ESP (sub)

    Bediend m.b.v. een Logitech Harmony 1000.

  10. #910

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrjobse Bekijk bericht
    Er lag een heel schema voor de te geven korting op basis van de gescande prijs, maar ik heb eigenlijk niet gevraagd of ik daar een kopietje van kon krijgen.
    Ik wel, maar kreeg het niet mee; "Alleen voor intern gebruik"....

  11. #911

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door nmbs Bekijk bericht
    Ik heb ze gemaild, als ik na 2 weken verzending niets ontvangen heb zouden ze opnieuw opsturen, ik hoop het maar, ben altijd tevreden geweest. Als het nu dvd's waren geweest vond ik het nog niet zo erg, maar 3 BD's van 27,99/stuk is toch iets te veel om zomaar te laten schieten. Wordt vervolgd!
    Ze hebben het pakje opnieuw verzonden en die is binnen 2 dagen aangekomen.

    Correcte en prima service voor Belgisch/Nederlandse webshop!
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  12. #912

    Standaard

    wat een ruk winkel is 't ook. Heb ik in maart een dvd terug gestuurd krijg ik vandaag pas een mailtje dat zij hem binnen hebben....

    Probeer ik weer wat te bestellen, is de acceptgiro weer niet werkend....

    Sjonge jonge....
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  13. #913

    Standaard

    Heb eigenlijk nooit problemen met FRS. Bestel zo nu en dan online en laat het bezorgen in het filiaal hier in de stad. Altijd keurig in de seal en geen beschadigingen. Personeel is ook prima!

  14. #914

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb eigenlijk nooit problemen met FRS. Bestel zo nu en dan online en laat het bezorgen in het filiaal hier in de stad. Altijd keurig in de seal en geen beschadigingen. Personeel is ook prima!

    Heb eigenlijk dezelfde ervaringen met FRS. onze FRS in Houten gaat tevens erg netjes om met de reeds geopende verpakkingen dus die kun je ook met e ngerust hart kopen. Grootste voordeel van FRS? Je kunt een film kijken en dan nog ruilen!!!

    Probeer dat maar eens bij een webwinkel (of om het even welke andere mediawinkel dan ook).

    Zodoende probeer ik wel een een titel die me niet super "lijkt" als het dan ook inderdad bagger is: geen probleem. Ruil ik gewoon voor een titel die wel goed is. Kan ik zelfs tot 2 weken mee wachten indien er op het moment niets uit is wat ik nog hebben wil. Nee, dat bevalt me prima zo

    Neemt niet weg dat ik waarzinnig veel op internet koop (voornamelijk BR en TV series) maar voor de wat duudere titels die ik toch uit NL wil hebben, kies ik eigenlijk altijd voor de FRS. En ook voor games trouwens. Die ruil ik best wel vaak omdat ze vaak tegenvallen (ruil ik dan voor een film ofzo).
    Co-Startrader **Mijn DVD Collectie**
    Beeld: Panasonic PT AX-200E+Beamax A-Serie | plasma TV:Panasonic TH-42PX60E Blu Ray spelers: Marantz BD-5004 | PS3 HD-DVD Spelers: Toshiba EP-30 | XboX 360 Receiver: Onkyo TX SR-605
    Speakers: Magnat Quantum/Betasub | Wharfedale Diamons Series | KEF 2005.1 Mediaspeler : Emtec Moviecube S800 PVR (750 GB) WiFi
    Blu Raqy: 199 HD-DVD 164 DVD: 1899

  15. #915

    Standaard

    Kan je eigenlijk vanuit België films bestellen in de nederlandse FRS en die dan laten opsturen naar België?

  16. #916

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DeXoN Bekijk bericht
    Kan je eigenlijk vanuit België films bestellen in de nederlandse FRS en die dan laten opsturen naar België?
    Ja, geen probleem. Heb dat al 'n paar keer gedaan. Wel 'ns een pakje gehad dat niet aangekomen is. Hebben ze toen herzonden. Voortaan haal ik ze zelf af in de winkel.
    Persoonlijke DVD-Website met gedetailleerde informatie van de films (niet de laatste updates)!
    Samsung LE40A656 | Epson TW-700 Projector met BD speler via PC | Harman Kardon AVR 335 | JBL 5.1 SCS speakers | JVC XV-N33 | Panasonic EH57 | Blu-Ray speler: Panasonic BD-55

    DVD: 1392 | Blu-ray: 279 [oa: Lost S1-S5 | Prison Break Collection | The Hangover | The Proposal ]

  17. #917

    Standaard

    Ik heb nu voor de eerste keer iets besteld op frs.nl en daar stond op dat de blu-ray van Valkyrie bezorgd zou worden na 1 werkdag, maar nu 3 dagen later staat er nog altijd bij mijn status 'in behandeling' en hebben ze levertijd ook aangepast naar 3-5 dagen na het krijgen van m'n mail waarom het zo lang duurde, dus mijn eerste indruk is niet al te best.

    Hoop dat m'n blu-ray vlug verstuurd wordt naar m'n gekozen filiaal...
    BD (1243) What i Watch

  18. #918

    Standaard free record shop slecht

    wilde laatst een blue ray kopen van 30 euro.Echter het hoesje was er vies en beschadigd door in het schap te staan.Ik vroeg aan de verkoper of hij er een ander hoesje kon omdoen( kosten 0,50 euro cent?)maar hij zei daar kan ik niet aan beginnen.Ondanks dat ik zei dat ik voor 30 euro een goed verpakt produkt mocht verwachten vond hij dat blijkbaar maar onzin.
    dus hier ga ik nooit meer naar toe, wat een service

  19. #919

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ccb Bekijk bericht
    wilde laatst een blue ray kopen van 30 euro.Echter het hoesje was er vies en beschadigd door in het schap te staan.Ik vroeg aan de verkoper of hij er een ander hoesje kon omdoen( kosten 0,50 euro cent?)maar hij zei daar kan ik niet aan beginnen.Ondanks dat ik zei dat ik voor 30 euro een goed verpakt produkt mocht verwachten vond hij dat blijkbaar maar onzin.
    dus hier ga ik nooit meer naar toe, wat een service
    Je moet ook niets aan die figuren gaan vragen. De meeste medewerkers van FRS zijn enkel en alleen bekend met de bediening van de kassa. En zelfs als daar iets extra's bij komt kijken, bijvoorbeeld een actie met kortingsbonnen, geeft het soms nog problemen. Verder willen ze geen werk aan je hebben. Triest, maar dat is het beleid van Breukhoven: jonge en goedkope arbeidskrachten die enkel de omzet begeleiden, zonder noemenswaardige productkennis of flexibiliteit richting klanten, zoals in jouw geval.

    Er zijn natuurlijk uitzonderingen. Ik ken zelf een paar gasten in verschillende filialen, die altijd fatsoenlijk helpen. Deze jongens zijn vaak al wat ouder, werken er al een aantal jaren, of zijn filiaalmanager.

    Als je een Blu-ray tegenkomt die je wilt hebben, maar het doosje is vies/beschadigd, dan wissel je die zelf in de winkel om voor een andere. Gewoon bij het rek waar je staat. Niet nerveus worden, gewoon ontspannen, alsof je het dagelijks doet. Het is namelijk geen diefstal of andere overtreding. Ik heb het zelf vaak genoeg gedaan met DVD's, en ben er nooit op aangesproken.
    I used to steal birds, but now I'm a newspaper man. (Mr. Fox)

  20. #920

    Standaard

    Als er 1 winkel vreselijke service levert is het wel de FRS. Altijd de doosjes uit de seal gehaald, volgeplakt met stickers en de discs in een papieren hoesje in een grote verzamel lade. Met dvd's en cd's is het regelmatig zo dat de boel helemaal bekrast is. Gelukkig is de toplaag van een BR net wat harder en minder krasgevoelig, maar ik wil zelf de eerste persoon zijn die de BR uit de verpakking haalt. Het voel altijd 2e hands als ik daar wat haal. Ik kom er dan ook alleen als ik een kadobon ofzo heb die ik dan maar gauw uitgeef. Brrr... Vreselijke winkel... En dat geldt overigens ook voor zusterbedrijf Van Leest.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  21. #921

    Standaard

    Heb hetzelfde, vroeger kocht ik er nog best veel vooral met de prijjerijk bonnen van €5, maar nu al 2 jaar niet meer geweest/besteld.

  22. #922

    Standaard

    zover ik weet mag je gewoon om een sealed exemplaar vragen hoor. die hebben ze gewoon achter liggen. zelf ga ik er nooit meer heen. alleen online bestellen. wat dat is 9 van de 10 keer goed. soms krijg je een winkel exemplaar maar dat is meesteal zown 2,50 dvd

  23. #923

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    zover ik weet mag je gewoon om een sealed exemplaar vragen hoor. die hebben ze gewoon achter liggen.
    Van een klein aantal titels misschien, van de meeste toch niet?

  24. #924

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Vreselijke winkel... En dat geldt overigens ook voor zusterbedrijf Van Leest.
    Als ik wat bij VanLeest koop dan is het bij de vestigingen in de Bijenkorf. Daar zijn de DVD's wel geseald. Blu-ray's echter weer niet.

  25. #925

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Fulgore Bekijk bericht
    zover ik weet mag je gewoon om een sealed exemplaar vragen hoor. die hebben ze gewoon achter liggen. zelf ga ik er nooit meer heen. alleen online bestellen. wat dat is 9 van de 10 keer goed. soms krijg je een winkel exemplaar maar dat is meesteal zown 2,50 dvd
    Vooral bluray hebben ze zo weinig op voorraad, dat ze gelijk heel hun voorraad uitpakken en in de schappen plaatsen. Ik snap dat echt niet. Gebruik gewoon dummy dozen voor in de winkel zelf. Is diefstalproof en tevens kras en beschadigingen proof. En daarbij is het net zo veel werk als nu, want nu moeten ze ook de discs zoeken en in het doosje doen. Ik blijf het wanbeleid vinden daar en echt iets van 15 jaar terug. Het is gewoon niet meer van deze tijd. Of ik nou een dvd van 2,50 of een game van 60 euro koop, die dingen moeten simpelweg in de seal zitten. Je betaalt voor een nieuw product, dus hoor je gewoonweg een nieuw product te krijgen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

Pagina 37 van 139 EersteEerste ... 273334353637383940414787137 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •