Pagina 15 van 139 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste
De resultaten 351 tot 375 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #351

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Movieholic
    en mijn bestelling is weer (al lang) verzonden zonder mailtjes te hebben gehad...

    maarja, ze liggen voor me klaar 8)
    Mailtjes verzenden gaat de FRS de laatste tijd weer erg slecht af. Ook bij mij ploffen pakjes op de deurmat zonder dat ik van de verzending op de hoogte ben gesteld. Gelukkig hoef ik de dvd's niet bij het filiaal af te halen, dat scheelt.

  2. #352

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Je krijgt meteen de gegevens waar je het geld naar moet overmaken. Denk dat er iets is fougegaan, misschien moet je even contact opnemen met de klantenservice?
    Het lijkt erop dat er inderdaad iets fout gegaan moet zijn. Zal strakjes wel even bellen. Kijken of ik mijn PJR-bon terug kan krijgen...
    Four-Star Trader (236)

  3. #353

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Help!

    Heb net een bestelling geplaatst op FRS.nl namelijk Trois Couleurs Box. Dit is mn 1e bestelling sinds ze hebben ingevoerd dat je vooraf moet betalen. Heb voor mijn bestelling gebruik gemaakt van mijn Free-ID en een PJR-bon. Ik wil de order gaan afhalen in een filiaal in Arnhem. Dus alles net zoals vroeger. Maar heb voor de betaling gekozen voor overboeking en toen geklikt op plaats order definitief. Hierna heb ik niks meer vernomen van de FRS? Heb geen mail ontvangen en de order staat niet in mn orderoverzicht. Er is wel een PJR-bon afgeschreven van mn account dus er moet wel degelijk iets gebeurd zijn met de order lijkt me. Duurt het sinds die invoering van vooraf betalen langer voordat je een e-mail krijgt en voordat de order in je orderoverzicht komt? En krijg ik dan een e-mail met de gegevens waarnaar ik het geld moet overmaken? Hopelijk kan iemand me het een en ander verduidelijken...
    Hier hetzelfde. Na een paar dagen verscheen mijn bestelling uiteindelijk wel in mijn orderoverzicht op de website maar verder heb ik nog niks vernomen van de FRS.

    1,5 week verder nu.

  4. #354

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scott Donkers
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennart Heurter
    Je krijgt meteen de gegevens waar je het geld naar moet overmaken. Denk dat er iets is fougegaan, misschien moet je even contact opnemen met de klantenservice?
    Het lijkt erop dat er inderdaad iets fout gegaan moet zijn. Zal strakjes wel even bellen. Kijken of ik mijn PJR-bon terug kan krijgen...
    Had ik vorige keer ook met een kortingsbon van 5 Euro. Die kreeg je toegestuurd ter ere van het niet meer contant afrekening in de winkel. Had ik ook iets verkeerds gedaan en toen was mijn bon ook weg. Mailtje gestuurd en de dag erna stond die weer terug in mijn systeem.

    Overigens is mijn bestelling ook verzonden zonder dat ik een mailtje heb gehad. Dat gaat ineens een stuk sneller lijkt me.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  5. #355

    Standaard

    Overigens is mijn bestelling ook verzonden zonder dat ik een mailtje heb gehad. Dat gaat ineens een stuk sneller lijkt me.
    Bij mij ook, en heb idd het idee dat het verzenden sneller gaat. Zal morgen eens kijken of ze ook al in de winkel liggen...

  6. #356

    Standaard

    gisteren mijn bestelling in de winkel opgehaald. Heb verder helemaal niks ontvangen van FRS qua bevestiging. Alleen op de website in mijn orderoverzicht.

    Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben Scott Donkers en dat alles goed komt

  7. #357

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AversusZ
    gisteren mijn bestelling in de winkel opgehaald. Heb verder helemaal niks ontvangen van FRS qua bevestiging. Alleen op de website in mijn orderoverzicht.

    Dus ik denk dat je nog even geduld moet hebben Scott Donkers en dat alles goed komt
    Same here, krijg helemaal geen mailtjes meer. Je moet het zelf bijhouden bij orderoverzicht.

  8. #358

    Standaard

    hoe weet je of je de dvd op kan halen in de winkel? ik las dat dat via orderoverzicht kan, maar ik zie het niet staan. heb 1,5 week geleden iets besteld en nooit wat vernomen...

  9. #359

    Standaard

    Heeft iemand hier toevallig vandaag geprobeerd te betalen met een CC? Ik kreeg zojuist zowel bij mijn VISA als mijn AM-EX de melding dat de betaling niet gelukt was...

  10. #360

    Standaard

    Ik heb twee wallie-cards (met korting) besteld met mn mastercard en bij allebei is de status Bibit paid.
    Geen problemen dus. Nu nog wachten op de levering...
    Ik heb de bestelling trouwens zaterdag gedaan.

  11. #361

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door naomivd
    hoe weet je of je de dvd op kan halen in de winkel? ik las dat dat via orderoverzicht kan, maar ik zie het niet staan. heb 1,5 week geleden iets besteld en nooit wat vernomen...
    er staat als het goed is in de tabel een kolom die OrderStatus heet. Als er staat "verzonden" dan kan je hem ophalen in de winkel.

  12. #362

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AversusZ
    Citaat Oorspronkelijk gepost door naomivd
    hoe weet je of je de dvd op kan halen in de winkel? ik las dat dat via orderoverzicht kan, maar ik zie het niet staan. heb 1,5 week geleden iets besteld en nooit wat vernomen...
    er staat als het goed is in de tabel een kolom die OrderStatus heet. Als er staat "verzonden" dan kan je hem ophalen in de winkel.
    kleine correctie, als een dvd op vrijdag is verzonden is de dvd vaak pas dinsdag in het filiaal. Volgens de locale frs diender komen i-net bestellingen niet op zaterdag en maandag met de expiditie mee.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #363

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door AversusZ
    Citaat Oorspronkelijk gepost door naomivd
    hoe weet je of je de dvd op kan halen in de winkel? ik las dat dat via orderoverzicht kan, maar ik zie het niet staan. heb 1,5 week geleden iets besteld en nooit wat vernomen...
    er staat als het goed is in de tabel een kolom die OrderStatus heet. Als er staat "verzonden" dan kan je hem ophalen in de winkel.
    is dit bij mijn account en dan orderoverzicht? want voor de rest kan ik niks vinden en er staat ook nergens orderstatus... daarom vond ik het al zo raar. :S

    [edit] ik bedoel dus dat er bij orderoverzicht ook geen orderstatus staat. alleen Order overview & order datum ... [/edit]

  14. #364

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door naomivd
    Citaat Oorspronkelijk gepost door AversusZ
    Citaat Oorspronkelijk gepost door naomivd
    hoe weet je of je de dvd op kan halen in de winkel? ik las dat dat via orderoverzicht kan, maar ik zie het niet staan. heb 1,5 week geleden iets besteld en nooit wat vernomen...
    er staat als het goed is in de tabel een kolom die OrderStatus heet. Als er staat "verzonden" dan kan je hem ophalen in de winkel.
    is dit bij mijn account en dan orderoverzicht? want voor de rest kan ik niks vinden en er staat ook nergens orderstatus... daarom vond ik het al zo raar. :S

    [edit] ik bedoel dus dat er bij orderoverzicht ook geen orderstatus staat. alleen Order overview & order datum ... [/edit]
    ja bij orderoverzicht bedoel, maar je kan vervolgens klikken op zo'n nummer uit de kolom Order Overview om de details te zien.

    @ Coen: bedankt voor de correctie, dit klopt helemaal. Vroeger stond er ook nog in de mailtjes dat verzonden betekent dat je het de volgende dag na 12 uur kon ophalen.

  15. #365

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Herjan Hakkers
    Heeft iemand hier toevallig vandaag geprobeerd te betalen met een CC? Ik kreeg zojuist zowel bij mijn VISA als mijn AM-EX de melding dat de betaling niet gelukt was...
    Ja, met VISA. Bestelling is ondertussen verzonden, ga het morgen of overmorgen ophalen.


    En als ik hier in Tilburg een mailtje kreeg op Vrijdag dan kwam het wel op Zaterdag aan. Maar er komt op Maandag inderdaad niks aan in de shops. Maarja, ik weet niet hoe dat tegenwoordig is, niet meer zoveel op Vrijdag verzonden afgelopen maanden .
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  16. #366

    Standaard

    Vandaag mn wallie kaarten opgehaald .

    Ga nu even Saw 2 disc Steelcase voor 8 euro bestellen (19.99 - 1.99 FreeID - 5 PJR = 13.00. Betalen met 20e Wallie kaart die voor 15 euro is gekocht, dus nog 7 euro over. 15-7=8 ).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  17. #367

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Vandaag mn wallie kaarten opgehaald .

    Ga nu even Saw 2 disc Steelcase voor 8 euro bestellen (19.99 - 1.99 FreeID - 5 PJR = 13.00. Betalen met 20e Wallie kaart die voor 15 euro is gekocht, dus nog 7 euro over. 15-7=8 ).
    Dat werkt dus echt. Ga ook maar eens wat wallie kaarten kopen met mijn PJR bonnen. Gouden greep lijkt me. :P
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  18. #368

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door slindenau
    Vandaag mn wallie kaarten opgehaald .

    Ga nu even Saw 2 disc Steelcase voor 8 euro bestellen (19.99 - 1.99 FreeID - 5 PJR = 13.00. Betalen met 20e Wallie kaart die voor 15 euro is gekocht, dus nog 7 euro over. 15-7=8 ).

    Ik heb zelf intussen ook al 2 walliecards besteld en 1 ligt er al klaar om opgehaald te worden. Toch weer een mooie actie, van FRS

  19. #369

    Standaard

    Ik heb net een bestelling geplaatst maar ik twijfel of het helemaal goed is gegaan. Ik heb geen mailtje gehad en hij staat ook nog niet bij mijn orderoverzicht. Maar ik weet niet hoelang dat normaal duurt? Wat ik ook wazig vind is dat na de bestelling de dvd's nog steeds in mijn winkelmandje lagen. Dat is normaal toch niet?

  20. #370

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Joostp
    Ik heb net een bestelling geplaatst maar ik twijfel of het helemaal goed is gegaan. Ik heb geen mailtje gehad en hij staat ook nog niet bij mijn orderoverzicht. Maar ik weet niet hoelang dat normaal duurt? Wat ik ook wazig vind is dat na de bestelling de dvd's nog steeds in mijn winkelmandje lagen. Dat is normaal toch niet?
    Dat is inderdaad niet normaal. Na een bestelling hoort je mandje leeg te zijn en is de order opgenomen in het orderoverzicht. De status is dan wel nog leeg overigens.

  21. #371

    Standaard

    Volgens mij weet ik wat ik fout heb gedaan. Volgens mij moest je onder aan de pagina bij de betalingsgegevens nog een keer "bevestigen" of iets soortgelijks indrukken.

    Dit ben ik dus vergeten maar ik heb wel het geld al overgemaakt. Niet echt handig. Ik heb ze nu een mailtje gestuurd met de vraag of ze het geld terug willen storten.

  22. #372

    Standaard

    Bij mij ging er ook iets fout bij het betalen met Wallie. Aangezien ik nog niet wist hoe het werkte ging mijn eerste poging via Firefox, maar daarin bleek wallie niet te werken. Hierdoor moest ik de bestelling opnieuw plaatsen in IE, maar was ik dus wel een PJR bon kwijt.

    In IE gaat betalen met Wallie verder wel goed, alleen moet je wel van te voren je popupblocker uitzetten (heeft me ook weer een PJR bon gekost, heb de FRS wel gemaild daarover...maar verwacht er niet te veel van).
    People scare better when they're dying.
    Pioner DV-2850s | Pioneer VSX-416 | Eltax Universe 5.0 + Eltax Concept 400 (als Fronts) | Mivoc SW 1100A

  23. #373

  24. #374

    Standaard

    Ik ben net ook een PJR bon kwijtgeraakt dankzij een mislukte betaling. Wat moet ik allemaal in dat mailtje aan de FRS zetten? Accountgegevens? Bonnummer en activeringscode van de verloren bon?
    Of is het zeggen dat ik een bon ben kwijtgeraakt dankzij een mislukte betaling voldoende?

    Ik heb net ook 3 walliekaarten besteld. Ik ben benieuwd.

  25. #375

    Standaard

    Ik heb net 3 walliekaarten opgehaald
    Het leuke is, op de bon staat niet eens dat ik pjr gebruikt heb

Pagina 15 van 139 EersteEerste ... 51112131415161718192565115 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •