Pagina 39 van 139 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste
De resultaten 951 tot 975 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #951

    Standaard

    Ik kan me aansluiten bij de meeste reacties hier over de FRS. De meeste producten hebben toch wel iets van krassen, vlekken, deuken of iets dergelijks. Ik heb echter 1x een BR aangeschaft waarvan het hoesje er niet super uitzag. Maar ja, de BR was dan ook maar 4,99 Kon ik niet laten liggen. Hoesje vervang ik wel.

    @ KingMustafa: mijn bestelde Blu-Ray's zaten netjes in de seal en goed verpakt in een bubbeltjesenveloppe. Ik heb ze thuis laten bezorgen. Geen defecten kunnen ontdekken.

  2. #952

    Standaard

    Nou toen ik een kapotte dvd kocht bij de V&D die ik graag wou melde ik van dat de hoes er neit uit zag en of ik hiervoor een ander hoesje kon krijgen; geen probleem.. Bij de free record zeiden ze tegen mij dat ze geen lege doosjes hebben:s

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #953

    Standaard

    Netjes van de V&D. Heb zoiets ook met Bol.com gehad. Die stuurden ook netjes een nieuw hoesje.

  4. #954

    Standaard

    Zag een 2CD in kartonnen uitklaphoes, maar zwaar beschadigd door waterschade. Vlekken, deel kleefde aan elkaar etc.. 9,99 en in de 3voor25. Wel laatste exemplaar.
    Oplossing FRS: 10% korting, ook een keer met CD die zwaar bekrast was, +beschadigd bookje/inlay.
    10% (1€) schiet niet op natuurlijk, wie koopt dit?
    Bij van leest trouwens zonder schade in de 2voor15...

  5. #955

    Standaard

    10 procent zoveel koste dat kartonnen hoesje volgens mij nog niet..nja ik koop bijna nooit meer bij de free..zolang ze niet beter om kunnen gaan met hun handel, kom ik er niet meer langs..ben blij dat er 1 free minder is in Breda

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  6. #956

    Standaard

    Heeft iemand problemen met het bestellen van de DVD's via de site van FRS en Van Leest? Als ik op Afrekenen klik na het selecteren van een aantal DVD's, krijg ik een melding dat de pagina niet gevonden kan worden.

  7. #957

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kuifje_007 Bekijk bericht
    Heeft iemand problemen met het bestellen van de DVD's via de site van FRS en Van Leest? Als ik op Afrekenen klik na het selecteren van een aantal DVD's, krijg ik een melding dat de pagina niet gevonden kan worden.
    Klopt ik heb hetzelfde probleem:sad:

  8. #958

    Standaard

    Ik heb een maand geleden drie blu-rays besteld, netjes geleverd.
    Bovenaan de leveringsbon staat 'binnen enkele dagen na ontvagst van je bestelling ontvang je de (digitale) acceptgiro automatisch via je email-adres'.
    Wat denk je? Na een maand nog geen acceptgiro gezien.
    Wat nu?
    Zijn er meer mensen met deze ervaring?

  9. #959

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeronimo Bekijk bericht
    Ik heb een maand geleden drie blu-rays besteld, netjes geleverd.
    Bovenaan de leveringsbon staat 'binnen enkele dagen na ontvagst van je bestelling ontvang je de (digitale) acceptgiro automatisch via je email-adres'.
    Wat denk je? Na een maand nog geen acceptgiro gezien.
    Wat nu?
    Zijn er meer mensen met deze ervaring?
    Ik stel voor, dat we allemaal een boze brief sturen, waarin we ons ongenoegen kenbaar maken waarom we niet mogen betalen. :sad:
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  10. #960

    Standaard

    Was ik ook van plan
    Vroeg me meer af of FRS vaker zo slorig is...

  11. #961

    Standaard

    Lijkt me geen slecht idee, en dan ook de kwailteit en prijs verhouding van verkoop van dvds..alles gewoon geseald gaan verkopen zoals MM zou al een plus punt zijn..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #962

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robintjuh Bekijk bericht
    Lijkt me geen slecht idee, en dan ook de kwailteit en prijs verhouding van verkoop van dvds..alles gewoon geseald gaan verkopen zoals MM zou al een plus punt zijn..
    Het grappige is, dat we in Zoetermeer een FRS op +/- 100 meter van de MM hebben. Ik ben benieuwd of ze er last van hebben bij de FRS.

    Ik was op zoek naar de Spider-man Trilogy en die kon ik bij de MM niet vinden, dus ik dacht: "Wat maakt het uit, ik kijk ook nog eens even bij de FRS". Het aanbod valt tegen wat betreft Blu-Ray en toen ik inderdaad de Spider-man Trilogy zag staan, was ik zeer snel weer weg. Wie kan raden in wat voor staat die box verkeerde ...
    - Jeroen -
    - Mijn te koop Blu-Ray's -
    - I've never been perfect, but neither have you - LP -

  13. #963

    Standaard

    Studio Canal Collection en boxen hebben ze in Arnhem Centrum wel netjes in plasic zitten.

  14. #964

    Standaard

    Wat een geklaag toch allemaal over die Free Record Shops. Is het echt zo slecht? Om eerlijk te zijn herken ik maar weinig van de vele dingen die hier voorbij komen. Ik sta zelf nu al vier jaar in het filiaal in Middelburg en wij krijgen eigenlijk maar zelden klachten, en als die er zijn worden die op een manier opgelost dat de klant met een goed functionerend artikel en een goed gevoel naar huis gaat. Jammer dat dat in veel winkels niet het geval lijkt te zijn (als we jullie mogen geloven).

    Om eens wat positiefs te melden: volgens mij heb ik nog niemand hier gehoord over add-discount, reclame kijken om korting te scoren op je cds/dvds/games! Erg leuk en de korting kan in korte tijd flink oplopen (7 minuten kijken, 7 euro korting!).
    Laatst aangepast door DanielC. : 24-11-2009 om 23:01
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  15. #965

    Standaard

    Laatst nog een bestelling mee gedaan. Erg makkelijk maar jammer dat er maar één add discount code per bestelling gebruikt kan worden. Ook jammer dat onder een bepaald bedrag (28 Euro?) je geen 7 Euro maar 25 % krijgt. Maar verder niets te klagen .
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  16. #966

    Standaard

    Haha, ik denk dat ze anders wel erg weinig verdienen. DVDtje van 7 euro, even wat adds kijken en ze verdienen niets meer. Vind het nogal logisch. En 25% korting voor zo'n kleine moeite is toch niet mis, lijkt me.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  17. #967

    Standaard

    Ik heb nu 1x die addiscount gedaan, maar ik voelde me gewoon vies. Reclames kijken voor geld, het moet niet gekker worden

    Vond ik die chips kortingsbonnen van 4 euro wat prettiger
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  18. #968

    Standaard

    Weet ik ook wel, maar ben een echte Hollander . Maar het is sowieso een geweldig actie.
    When there's no more room in hell, the dead will walk the earth.

    Alles over de nieuwste adventure spellen @ Adventure-Island.nl

  19. #969

    Standaard Frs 3 = 2

    Heren,

    Het viel mij op dat prijzen van sommige blu-rays bij de FRS site duurder zijn geworden. Zoals Gladiator, Public Enemies e.d.

    +- 10 % is erbij gekomen. Hebben nog meer mensen dit gezien?

    gr,

    Marco.

  20. #970

    Standaard

    Hier zou ik echt niet van wakker liggen...


  21. #971

    Standaard

    Nou ik vind het een beetje triest. Gaan ze eerst 10% korting geven door een zgn. Blu-ray club, om vervolgens de prijzen weer 10% hoger te maken.

    Titels die vanochtend nog 29,99 waren zijn nu dus 33,99. Een beetje jammer hoor..



    Edit: Public Enemies is nu weer 29,99. Weet niet wat ze daar aan het doen zijn.
    Laatst aangepast door stfn : 25-11-2009 om 17:26

  22. #972

    Standaard

    en ze veranderen per minuut want ik zat te kijken 33.99 en twee minuten later 29.99 en daarna schoot het per uur weer van 33.99 naar 29.99

    Gister besteld voor 29.99
    Michael Scott:If I had a gun, with two bullets, and I was in a room with Hitler, Bin Laden and Toby, I would shoot Toby twice.

  23. #973

    Standaard

    Bezigheidstherapie waarschijnlijk

  24. #974

    Standaard

    Weet iemand tot wanneer deze zogenaamde actie eigenlijk loopt?

  25. #975

    Standaard

    Volgens een medewerker in de winkel loopt deze actie tot het einde van het jaar.

Pagina 39 van 139 EersteEerste ... 293536373839404142434989 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •