Pagina 4 van 139 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #76

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik kan de gok altijd nemen want anders kan mijn vriendin hem wel gaan halen mocht die er niet op tijd zijn. Maar neem hem het liefst natuurlijk zelf gelijk mee. En hoe zit het met de prijsjerijk korting?
    Er zit een bon bij je bestelling en daarop staat -5,00 korting plus een barcode dus die moeten ze dan aanslaan.
    "When a forest grows too wild, a purging fire is inevitable and natural." | DVD's te koop | My Collection | WhatIWatch

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jurgen V
    Er zit een bon bij je bestelling en daarop staat -5,00 korting plus een barcode dus die moeten ze dan aanslaan.
    Oke bedankt! Ik zal het in de gaten houden!
    Four-Star Trader (236)

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Ik kan de gok altijd nemen want anders kan mijn vriendin hem wel gaan halen mocht die er niet op tijd zijn. Maar neem hem het liefst natuurlijk zelf gelijk mee. En hoe zit het met de prijsjerijk korting?
    Dus als ik het allemaal goed begrijp zal ik ook zo'n bon bij mijn LOTR ROTK ontvangen ? Heb hem besteld (pre-order) voor 29.95 winkelprijs, maar inmiddels staat die op 24.95 .... (overigens bleef er van die 29.95 na aftrek van PJR en FREE ID nog maar 23.94 over ...)

    kan iemand dit bevestigen ... ik heb namelijk nog niet eerder een item in de pre-order gekocht ...

    Groet
    Dennis

  4. #79

    Standaard

    vraag over free-id: hoe zit het met acties, want op site staat niet in combinaties met acties(3 voor 33 bijv.) maar hier lees ik af en toe dat er wel korting word gegeven. hoe zit dit?

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    vraag over free-id: hoe zit het met acties, want op site staat niet in combinaties met acties(3 voor 33 bijv.) maar hier lees ik af en toe dat er wel korting word gegeven. hoe zit dit?
    Als je via de site besteld krijg je geen korting. In de winkel hangt het van de medewerker af. Als je geluk hebt geven ze je ook nog 10% korting. Als ze snugger zijn lukt het je niet. Je moet gewoon proberen om met het afrekenen de free kaart af te geven. Lukt het is het meegenomen.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  6. #81

    Standaard

    Vreemd, ik heb namelijk het nummer van mijn free-ID in het FRS bestand op internet ingevoerd en als ik nu iets in mijn "tasje" doe, dan verschijnt direct de prijs - 10% korting in beeld. Dus, vai de site krijg je wel degelijk korting, alleen even je nummer registreren !

    Groet
    Dennis

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Denniz1974
    Vreemd, ik heb namelijk het nummer van mijn free-ID in het FRS bestand op internet ingevoerd en als ik nu iets in mijn "tasje" doe, dan verschijnt direct de prijs - 10% korting in beeld. Dus, vai de site krijg je wel degelijk korting, alleen even je nummer registreren !

    Groet
    Dennis
    Je begrijpt me verkeerd. Het gaat om acties, bv 3 films voor €33.00. Als je die in je tasje doet staat er gewoon €33.00 en gaat er geen 10% meer af. In de winkel kan je met die drie films naar de kassa lopen, doen of je neus bloed en gewoon je free-ID kaart laten zien. Soms trappen ze erin en geven dan ook nog 10% korting.
    mijn zwarte gat 19-08-2005 weer bijgewerkt. laatste aanwinst: teveel.

  8. #83

    Standaard

    Aha ... nu is het zelfs bij mij duidelijk ....

    idd vreemd ...

    Groet
    Dennis

  9. #84

    Standaard

    Ik heb een paar weken terug een internetbestelling gedaan via de FRS-website en vandaag opgehaald o.a. Grease en Man On The Moon.

    De website toonde de Grease-DVD als volgt: ,maar kreeg niet de roze sleeve eromheen.
    Kleinigheidje,ok.

    Wat ik wel jammer vond was het volgende:
    de FRS-website belooft bij Man On The Moon de Widescreen versie als volgt:,maar kreeg in de filiaal de volgende versie: .
    Deze laaste versie bevat niet de documentaire over Andy Kaufman en dat vind ik jammer. Vond het een leuke extra.
    Ik heb een e-mail naar FRS gestuurd en ben benieuwd wat ik als antwoord krijg.

  10. #85

    Standaard

    afgelopen maandag heeft de FRS LOTR ROTK naar me verzonden, maar nog steeds niets onvangen ... lekker hoor ...



    Groet
    Dennis

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door SKMbeat
    Ik heb een paar weken terug een internetbestelling gedaan via de FRS-website en vandaag opgehaald o.a. Grease en Man On The Moon.

    De website toonde ... maar kreeg niet ....
    Kleinigheidje,ok.

    Ik heb een e-mail naar FRS gestuurd en ben benieuwd wat ik als antwoord krijg.
    Ik maak regelmatig hetzelfde mee, en kreeg tot nu juist de special edition of 2-disc versie omdat ik geklaagd had, of omdat er lever problemen waren, voor de prijs van de eenvoudige versie. :P

    Ik heb nu nog meer dan 10 DVD's in bestelling staan, sommigen al meer dan een maand, maar ooit komen ze aan...

    Ik heb nu al een medewerker die alles persoonlijk in de gaten houdt :wink: omdat het al zo vaak mis is gegaan...
    Ik krijg van hem bijna dagelijks een mailtje met de status van mijn bestellingen...

    Lang leven de leverproblemen bij FRS.
    Hij die klaagt krijgt de bonus disc er gratis bij!

    Ferry
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  12. #87

    Standaard

    Sinds kort is het niet meer mogelijk, om je internet bestelling, in de winkel te laten bezorgen

    Nu ben je dus verplicht om de bezorgkosten te betalen (alleen per telefoon is het gratis)

    hier ben ik absoluut niet blij mee!! want straks heb ik elke week FRS of vanLeest op mijn bank-afschriften staan, en dat wil ik helemaal niet

    Eddy - boze email is al onderweg

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie
    Sinds kort is het niet meer mogelijk, om je internet bestelling, in de winkel te laten bezorgen
    Heb gelijk even gekeken maar de optie staat toch nog wel gewoon op de site? Dus volgens mij is het gewoon nog mogelijk hoor...
    Four-Star Trader (236)

  14. #89

    Standaard

    Jep, je hebt helemaal gelijk.
    Ik zocht op dit forum onder 'search' en kwam in een topic terecht over PRE-orders, en daar staat bij, dat het niet mogelijk is om dan een winkel te kiezen.

    Domme ik

    Ik had voor de Walt disney treasures gekozen, die zijn lekker goedkoop.

    Eddy

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie
    Ik had voor de Walt disney treasures gekozen, die zijn lekker goedkoop.
    Ik kreeg vandaag mijn treasures binnen
    Ik had beide besteld, maar de verpakking hing met plakband aan elkaar en er zaten ontzettend veel deuken in.

    De DVD van Mickey was zelfs zo verminkt dat ik in de doos kon kijken zonder het seal te verwijderen.

    Nu moet ik wachten tot er een nieuwe voorraad komt... Nog minstens een week (lees 3) wachten

    Het is ook echt waar: Goedkoop is Duurkoop bij frs!
    Good morning. You are one day closer to the end of the world. You have been warned
    DVD+Wishlist.

  16. #91

    Standaard

    Ondertussen zijn blijkbaar alle sites van FRS offline omdat ze aangepast worden.... hopelijk duurt het niet te lang want ik wil mijn 5 euro-bon eens gaan gebruiken :wink:

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Britte
    Ondertussen zijn blijkbaar alle sites van FRS offline omdat ze aangepast worden.... hopelijk duurt het niet te lang want ik wil mijn 5 euro-bon eens gaan gebruiken :wink:
    Lol,ik heb hem net gister gebruikt voor The great escape SE

    Lucky me

  18. #93

    Standaard

    Ik ben nog niet in het bezit van een Free-ID, maar ik overweeg om deze aan te schaffen. Werkt die korting ook via internet i.c.m. een prijs-je-rijk kortingsbon van €5? M.a.w. krijg ik dan dubbele korting?
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  19. #94

    Standaard

    Klopt idd. Je krijgt eerst 10% van je Free-ID en dan nog eens 5 euro van prijsjerijk.

    Werkt prima !

  20. #95

    Standaard

    Mooi, morgen meteen eentje bestellen in de winkel. Ik neem aan dat je hem dan meteen mee kunt nemen?
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  21. #96

  22. #97

    Standaard

    kreeg net voor het eerst een telefoontje dat me bestelling klaar lag voor me in de winkel. wel handig, weet ik tenminste dat ik niet voor niets er heen ga. weer een pluspuntje voor FRS

  23. #98

    Standaard

    Weet iemand hoe lang elke '10 toppers, internet only, op=op' actie duurt? De huidige titels staan er al weer een tijdje op. Ik wil nieuwe!
    Het doel van het leven ben je zelf.

    Mijn DVD-collectie

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Scarface2002
    kreeg net voor het eerst een telefoontje dat me bestelling klaar lag voor me in de winkel. wel handig, weet ik tenminste dat ik niet voor niets er heen ga. weer een pluspuntje voor FRS
    - punt is dat ze soms ook gewoon afgeraffelde ongesealde dvd voor je klaar hebben liggen,dat had ik dan ook de vorige keer geweigerd.

  25. #100

    Standaard

    Ik heb daarjuist een bestelling gedaan maar dit mislukte 2x ( gaf als reden ongeldig kaartnummer (moet je eigenlijk spaties gebruiken of niet ) . Uiteindelijk heb ik de bestelling maar geplaatst met een overschrijving . Nu ben ik wel 2 pjr-bonnen kwijt . Is er een manier om deze te recuperen ?

Pagina 4 van 139 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •