Pagina 5 van 139 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #101

    Standaard

    Ik had een bestelling bij FRS gedaan op 6 Oktober j.l. Het waren de Scarface SE en Spartacus SE in de 2 voor 25 actie - PrijsJeRijk is 20 euro. Kreeg op 18 Oktober j.l. eindelijk de mail met verzending; van alleen Spartacus Vandaag wezen halen:
    - Kortingsbon was van Spartacus afgehaald dus ik betaalde nog maar 7.50
    - Het was echter zo dat er GEEN kartonnen hoes omzat
    - Scarface ga ik nu annuleren
    Begin me steeds meer te ergeren aan de online bestellingen bij FRS, je bestellingen worden zeer slecht afgeleverd en er wordt ook nog eens slecht mee omgegaan door de mensen achter de balie.

  2. #102

    Standaard

    Ik weet net zojuist Kill Bill bestellen maar kon niet de optie kiezen om hem in de winkel af te halen. Heeft iemand anders dit ook?

  3. #103

    Standaard

    Geen problemen mee Jan. Vreemd.

    Wat ook vreemd is: Toy Story 2 kost inde winkel 14,99. Als je hem op de site besteld en laat bezorgen in de winkel betaal je 9,99 (en dan zit ie nog mooi in de seal ook). Slaat natuurlijk ook nergens op.

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lennard Waal
    Wat ook vreemd is: Toy Story 2 kost inde winkel 14,99. Als je hem op de site besteld en laat bezorgen in de winkel betaal je 9,99 (en dan zit ie nog mooi in de seal ook). Slaat natuurlijk ook nergens op.
    Nou ja, niet zo heel erg raar, want op de site staat deze onder:
    "10 toppers internet only op=op"

    Ik ben trouwens erg blij met de FRS. De meeste bestellingen kan ik gewoon binnen een paar dagen in de winkel ophalen. En met mijn free-id heb ik nu al 2 keer een prijs gewonnen

  5. #105

    Standaard

    Weer problemen met de online bestelsite van FRS, lijkt wel of het filiaal van hun in Apeldoorn spoorloos verdwenen is want kan er nergens op de site erwat over vinden meer, en kan dus ook niets afhalen in de winkel in Apeldoorn . Begint steeds erger te worden. Kan iemand even kijken of die nog een optie heeft om in Apeldoorn te kunnen afhalen of ligt het aan mij?

  6. #106

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jan_tran
    Weer problemen met de online bestelsite van FRS, lijkt wel of het filiaal van hun in Apeldoorn spoorloos verdwenen is want kan er nergens op de site erwat over vinden meer, en kan dus ook niets afhalen in de winkel in Apeldoorn . Begint steeds erger te worden. Kan iemand even kijken of die nog een optie heeft om in Apeldoorn te kunnen afhalen of ligt het aan mij?
    Ik heb net even voor je gekeken. Maar bij mij is die optie er ook niet. Suf zeg.

  7. #107

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ultramorada
    Ik heb net even voor je gekeken. Maar bij mij is die optie er ook niet. Suf zeg.
    Bedankt Ultramorada voor het kijken. Dit zal betekenen dat ik al die leuke kortingsbonnen niet kan gebruiken , want als ik naar mn huis laat sturen komen de verzendkosten er ook nog bij.

  8. #108

    Standaard

    Ik had niet zoveel zin om alle berichten die hier over gaan op te zoeken (en dan te reply-en) maar het lijkt er op dat het onwaarschijnlijke daadwerkelijk plaats gaat vinden. De Free Record Shop wil waarschijnlijk (iig hier in Groningen) af van het krassen-, vingerafdrukken- en personeels-videotheek-imago en is hier aan het verbouwen geslagen om over te stappen op het welbekende systeem dat door ondermeer de Media Markt en (hun eigen zusterbedrijf) Bravo gebruikt wordt....namelijk beveiligde plastic boxen om de DVD's in te verpakken. Misschien betekent dit eindelijk eens gesealde DVD's zonder dat je ze hoeft te bestellen via internet.....

  9. #109

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aronofsky
    Ik had niet zoveel zin om alle berichten die hier over gaan op te zoeken (en dan te reply-en) maar het lijkt er op dat het onwaarschijnlijke daadwerkelijk plaats gaat vinden. De Free Record Shop wil waarschijnlijk (iig hier in Groningen) af van het krassen-, vingerafdrukken- en personeels-videotheek-imago en is hier aan het verbouwen geslagen om over te stappen op het welbekende systeem dat door ondermeer de Media Markt en (hun eigen zusterbedrijf) Bravo gebruikt wordt....namelijk beveiligde plastic boxen om de DVD's in te verpakken. Misschien betekent dit eindelijk eens gesealde DVD's zonder dat je ze hoeft te bestellen via internet.....
    dat zou wel mooi zijn, als ze dat dan ook gaan doen in het hele land...
    eindelijk zullen we maar zeggen
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aronofsky
    Ik had niet zoveel zin om alle berichten die hier over gaan op te zoeken (en dan te reply-en) maar het lijkt er op dat het onwaarschijnlijke daadwerkelijk plaats gaat vinden. De Free Record Shop wil waarschijnlijk (iig hier in Groningen) af van het krassen-, vingerafdrukken- en personeels-videotheek-imago en is hier aan het verbouwen geslagen om over te stappen op het welbekende systeem dat door ondermeer de Media Markt en (hun eigen zusterbedrijf) Bravo gebruikt wordt....namelijk beveiligde plastic boxen om de DVD's in te verpakken. Misschien betekent dit eindelijk eens gesealde DVD's zonder dat je ze hoeft te bestellen via internet.....
    dat zou wel mooi zijn, als ze dat dan ook gaan doen in het hele land...
    eindelijk zullen we maar zeggen
    Zou natuurlijk geweldig zijn al ben ik bang dat de kleinere vestigingen gewoonweg geen ruimte hebben voor ingrijpende verbouwingen. We zullen zien ..

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Zou natuurlijk geweldig zijn al ben ik bang dat de kleinere vestigingen gewoonweg geen ruimte hebben voor ingrijpende verbouwingen. We zullen zien ..
    Verbouwingen??? Helemaal niet. Als ze DVDhoesjes mét DVD in de schappen hebben staan (maar gesealed en met dingetje tegen stelen) kost dat niet meer ruimte dan zonder.
    Het scheelt achter de toonbank wel wat ruimte (voor de hoes-loze DVD's), maar die is wellicht nodig voor een inpakapparaat o.i.d.
    Wat het vooral scheelt is veel arbeidstijd (kostenbesparend) enerzijds en tevreden klanten (snellere afhandeling en onbevingerde DVD's) anderzijds.

  12. #112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door A3aan
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel
    Zou natuurlijk geweldig zijn al ben ik bang dat de kleinere vestigingen gewoonweg geen ruimte hebben voor ingrijpende verbouwingen. We zullen zien ..
    Verbouwingen??? Helemaal niet. Als ze DVDhoesjes mét DVD in de schappen hebben staan (maar gesealed en met dingetje tegen stelen) kost dat niet meer ruimte dan zonder.
    Het scheelt achter de toonbank wel wat ruimte (voor de hoes-loze DVD's), maar die is wellicht nodig voor een inpakapparaat o.i.d.
    Wat het vooral scheelt is veel arbeidstijd (kostenbesparend) enerzijds en tevreden klanten (snellere afhandeling en onbevingerde DVD's) anderzijds.
    Het zijn de 'beveiligde plastic boxen' die de extra ruimte innemen.

    Alleen dvdhoesjes met dvd's erin zou een beetje diefstalgevoelig zijn en dus niet zo snel gebeuren.
    Klik hier voor een lijst van mijn dvd's...

  13. #113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BeeBeeBas
    Het zijn de 'beveiligde plastic boxen' die de extra ruimte innemen.
    Alleen dvdhoesjes met dvd's erin zou een beetje diefstalgevoelig zijn en dus niet zo snel gebeuren.
    A. Ok.
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  14. #114

    Standaard

    Op 29 november heb ik de nieuwe Harry Potter 3 besteld. Nog steeds staat er op de site: in bestelling bij onze leveranciers. Terwijl ze er genoeg van moeten hebben. De winkels liggen er ook nog vol mee. In de winkel waren ze wel bereid om mij een exemplaar mee te geven, maar ja dan kreeg ik mijn PJR korting niet, dus... afwachten maar weer. Normaal gesproken heb ik nooit van last hiervan. Binnen enkele dagen zijn de dvd's binnen.

    Arjen

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adehaas
    Op 29 november heb ik de nieuwe Harry Potter 3 besteld. Nog steeds staat er op de site: in bestelling bij onze leveranciers. Terwijl ze er genoeg van moeten hebben. De winkels liggen er ook nog vol mee. In de winkel waren ze wel bereid om mij een exemplaar mee te geven, maar ja dan kreeg ik mijn PJR korting niet, dus... afwachten maar weer. Normaal gesproken heb ik nooit van last hiervan. Binnen enkele dagen zijn de dvd's binnen.
    Dit verschijnsel deed zich ook in heftige mate (echt wéken) voor bij de Star Wars Trilogy
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  16. #116

    Standaard

    En wat kunnen we daar aan doen? Bij mailen krijg je een standaardmail terug dat ik in mijn orderoverzicht moet kijken. :x

    Arjen

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door adehaas
    En wat kunnen we daar aan doen? Bij mailen krijg je een standaardmail terug dat ik in mijn orderoverzicht moet kijken. :x
    Queny...
    Misschien niet meer bij FRS bestellen van nieuwe releases?

    Stom hè?!?
    ... naar mijn bescheiden mening dan hè

  18. #118

    Standaard

    Nou breekt mijn klomp helemaal. Krijg ik een persoonlijk mailtje, waarin staat dat de dvd al lang op mij ligt te wachten. Krijg nou tie... En dat terwijl ik op 1 december nog bericht kreeg dat hij in bestelling was, daarna geen bericht meer en op internet staat nu nog steed sin bestelling. RAARRR!! Maar goed, snel naar de FRS en vanavond kijken. :wink:

    Arjen

  19. #119

    Standaard

    ik heb net 2 orders geplaatst bij FRS, en om het thuis te laten bezorgen...dit heb ik gedaan met acceptgiro...maar nu wou k nog iets bestellen...maar dan staat er opeens betalingsmethode niet mogelijk...

    wat moet ik nu doen?

    Ps. graag zo snel mogelijk antwoord

  20. #120

    Standaard

    me laatste kortingsbon die ik ervoor gebruikte is ook opeens weg...

  21. #121

    Standaard

    Vorige week woensdag 2 bestellingen gedaan, pas vandaag mail gehad dat het in behandeling was :x

    duurt wel erg lang!

  22. #122

    Standaard

    klopt, ze zijn niet erg snel op dit ogenblik...

  23. #123
    Super Member
    Registratie datum
    Jan 2004
    Woonplaats
    Sint Odiliënberg (L)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Symphony X
    me laatste kortingsbon die ik ervoor gebruikte is ook opeens weg...
    Had ik ook, even bellen en je kortingsbon is weer terug, daarna maar een andere betalingsmethode uitkiezen .

  24. #124

    Standaard

    Ik wacht alweer sinds 27-11 op twee bestellingen... zijn nog steeds niet binnen.

    Toch knap dat bestellingen uit korea, hong konhg,vs,canada,etc er altijd eerder zijn dan bestellingen bij onze 'eigen' FRS

  25. #125

    Standaard

    Ik heb nu al twee keer problemen gehad met internetbestellingen met prijs je rijk korting ophalen in de winkel. Ze waren de streepjescode van de korting vergeten af te drukken op de bon. De eerste keer zouden ze gaan belllen naar het internetkantoor om de streepjescode te achterhalen. Daarvoor moest ik de volgende dag terugkomen omdat het kantoor al gesloten was. Toen ik de volgende dag terugkwam wisten degene die achter de toonbank stond er niets van af en volgens hem konden ze het niet telefonisch achterhalen. Maar het ergste was nog dat de hele bestelling spoorloos was verdwenen.
    Bij de volgende bestelling ging het weer mis. Gelukkig wilde ik toen een andere dvd met prijs je rijk korting terugbrengen, zodat deze korting voor de nieuwe bestelling gebruikt kon worden. Voortaan laat producten onder de 25 euro wel thuis bezorgen, omdat ik via mobile2pay toch geen verzendkosten hoef te betalen. Alleen boven de 25 euro wordt dat weer een probleem, omdat er volgens de FRS site dan geen contact gemaakt kan worden met mijn telefoon. Er staat wel dat je de eerste keer voor maximaal 24,99 mag bestellen, maar ik heb nu al een aantal keren op deze manier wat besteld. Als er geen contact met je telefoon kan worden gemaakt, ben je wel mooi je kortingsbon kwijt. Gelukkig krijg je na het sturen van een mailtje je bon weer terug.

Pagina 5 van 139 EersteEerste 1234567891555105 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •