Pagina 52 van 139 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1.276 tot 1.300 van 3463 worden weergegeven.

Discussie: Free Record Shop

  1. #1276

    Standaard

    Krijg net een mailtje van de FRS over automatisch verlening van de blu-ray club. Kennelijk als je al lid was van de oude blu-ray club kun je dit zonder 2 blu-rays te komen gratis verlengen.

  2. #1277

    Standaard

    Zoals te verwachten bij FRS is het voordeel veel minder.

    Nu kan je wekelijks uit 1 bluray kiezen voor 10%

    Alles hangt af van de speciale acties, en ook hier ben ik sceptisch.

    De vroegere korting was handig omdat het zo goedkoper kon zijn dan bij een concurrent, nu hang je volledig af van de titelkeuze van FRS.

  3. #1278
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #1279

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Zoals te verwachten bij FRS is het voordeel veel minder.

    Nu kan je wekelijks uit 1 bluray kiezen voor 10%

    Alles hangt af van de speciale acties, en ook hier ben ik sceptisch.

    De vroegere korting was handig omdat het zo goedkoper kon zijn dan bij een concurrent, nu hang je volledig af van de titelkeuze van FRS.
    Is inderdaad een stuk minder interessant meer, jammer

  5. #1280

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Ik vind dat ik genoeg heb gekocht de laatste tijd, dus heb ik nog een bon van 10 euro over, ik denk dat het de 2e is die werkt:
    XMSFRSQDBHN7QCR
    XMSFRSQDBX2K13X


    Vermeldt het wel even als je de code hebt gebruikt aub.
    Ik heb de tweede bon gebruikt, bedankt

  6. #1281

  7. #1282

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kristofke Bekijk bericht
    Zoals te verwachten bij FRS is het voordeel veel minder.

    Nu kan je wekelijks uit 1 bluray kiezen voor 10%

    Alles hangt af van de speciale acties, en ook hier ben ik sceptisch.

    De vroegere korting was handig omdat het zo goedkoper kon zijn dan bij een concurrent, nu hang je volledig af van de titelkeuze van FRS.
    Sterker nog!
    Ik lees niet dat je wekelijks 10% korting krijgt op een blu-ray naar keuze, maar er staat: "10% korting op de Blu-ray film van de week". Dus het wordt naar mijn idee nóg minder interessant...

  8. #1283

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Aruba75 Bekijk bericht
    Sterker nog!
    Ik lees niet dat je wekelijks 10% korting krijgt op een blu-ray naar keuze, maar er staat: "10% korting op de Blu-ray film van de week". Dus het wordt naar mijn idee nóg minder interessant...
    Inderdaad, want de film van de week is altijd de nieuwste release. Die ze dan uiteraard extra duur maken.

  9. #1284

    Standaard

    Zoals ik dus schreef, al is misschien het woord kiezen idd misplaatst.

    Ik had eigenlijk van FRS niets anders verwacht, ze zijn allergisch van een imago van goede koopjes te doen.

  10. #1285

    Standaard

    Je kunt pas oordelen als we een tijd verder zijn, misschien komen ze wel met hele leuke acties.
    De afgelopen maand heeft volgens mij het halve forum hier frs.nl legggekocht met die BD's van 10 euro, Blu-ray Club korting en die bonnen met korting(en voor de slimme opletters onder ons nog een cashback korting van 3% na betaling met je Mastercard via www.haalmeeruitjecard.nl).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #1286

    Standaard

    We kunnen wel gaan klagen dat de nieuwe bluray club voordelen nauwelijks iets opleveren, maar ik had persoonlijk ook niet verwacht dat de 10% korting actie zo lang zou doorgaan bij de frs en dat ze al veel eerder tot inkeer zouden komen. Welke winkel blijft klanten nu jarenlang 10% korting geven op elke bluray die ze verkopen? Ik moet zeggen dat dankzij die 10% en de 10 euro blurays ik de afgelopen week behoorlijk heb lopen hamsteren, is mijn moeder ook eindelijk blij dat de blurays nederlandse ondertitels hebben.

    Misschien dat de FRS ons nog verrast met die 'vele extra Blu-ray voordelen.' Ik ben iig zeer tevreden met hun acties van de afgelopen tijd.
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  12. #1287

    Standaard

    Wat mij de laatste tijd opvalt bij zowel frs.be als frs.nl is dat er heel wat blurays uitverkocht zijn. Vroeger heb ik dit nooit geweten dat er iets uitverkocht was (dus echt helemaal niet meer te bestellen). Iemand die hier een verklaring voor heeft?

  13. #1288

    Standaard

    Volgens mij omdat ze gekocht worden?

  14. #1289

    Standaard

    Ja uiteraard, maar het lijkt dan dat ze niet meer na te bestellen zijn (door frs)...?

  15. #1290

    Standaard

    Erg slechte ervaringen met FRS. Ik bedoel in de winkel is het al erg genoeg met overal kapotte cases en dergelijke maar online is het nog verschrikkelijker. Had the Boondock Saints besteld bij hun, telkens was er wat mis mee. Of er zat een kras op de Blu-Ray of het hele doosjes wat serieus gewoon gebroken. Ik heb 3x geretourneerd en ik bestel er niks meer. Flut tent. De helft krijg ik ongeseald binnen. Bij bol.com is het tenminste nieuw, ik blijf lekker daar.

  16. #1291

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KoalebeerLOL Bekijk bericht
    Erg slechte ervaringen met FRS. Ik bedoel in de winkel is het al erg genoeg met overal kapotte cases en dergelijke maar online is het nog verschrikkelijker. Had the Boondock Saints besteld bij hun, telkens was er wat mis mee. Of er zat een kras op de Blu-Ray of het hele doosjes wat serieus gewoon gebroken. Ik heb 3x geretourneerd en ik bestel er niks meer. Flut tent. De helft krijg ik ongeseald binnen. Bij bol.com is het tenminste nieuw, ik blijf lekker daar.
    heb ik inderdaad ook erg vaak last van. Ze zijn gewoon niet geseald, waardoor bij verzending de cases afbreken. Zonde!!

  17. #1292

    Standaard

    afhandeling hiervan is wel zeer goed kreeg zelfs een cadeaubon ter compensatie ^^

  18. #1293

    Standaard

    Bij blu-rays die gepre-ordered zijn is altijd de originele seal erom

    Bij aanbiedingen en of oudere blu-rays zijn het vaak ongesealde exemplaren ( dus ook geen splinter neiuwe)

    Dus ik bestel aldaar alleen pre-orders

  19. #1294

    Standaard

    ik heb wel eens aanbiedingen bestald, dvd of BR en die waren altijd gesealed

  20. #1295

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MissShadows Bekijk bericht
    ik heb wel eens aanbiedingen bestald, dvd of BR en die waren altijd gesealed
    Dan heb je geluk gehad, is niet mijn ervaring

  21. #1296

    Standaard

    Ik heb (voorlopig) niet te klagen van m'n online bestellingen bij FRS.be. Alles geseald, en heel erg snelle levering.

  22. #1297

    Standaard

    Heeft iemand al het beloofde blu-ray pasje binnen?
    De toekomst is zijn schaduw ver vooruit...

  23. #1298

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Heeft iemand al het beloofde blu-ray pasje binnen?
    Alleen die van bij de bestelling.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #1299

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Heeft iemand al het beloofde blu-ray pasje binnen?
    Nee, inmiddels al twee keer via de website besteld maar tot nu toe geen enkele reactie of pas ontvangen.


  25. #1300

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nagil Bekijk bericht
    Heeft iemand al het beloofde blu-ray pasje binnen?
    In de mail stond:
    Hierbij ontvang je een bevestiging dat je gegevens zijn geregistreerd. Zoals aangegeven zullen we je na afloop van de Blu-ray weken op 20 februari 2011 een Blu-ray Club Card toesturen naar het door jou opgegeven adres.

Pagina 52 van 139 EersteEerste ... 24248495051525354555662102 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •