De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.

Discussie: TV episodes app

  1. #1

    Standaard TV episodes app

    Iedereen kent het probleem wel. Verschillende tv series bekijken op DVD of Bluray en dan maar proberen te onthouden wat de laatste episode was die je bekeken had. Al jaren gebruik ik de mijn serie app van de website mijnserie.nl. Ik gebruik de app op mijn iPad. Sinds enkele weken ondervind ik echter problemen bij het gebruik van deze app. De app doet er soms 40 seconden over om te openen en is heel traag. Ik gebruik de recentste IOS software. Zijn er forumleden die deze app ook gebruiken of hebben jullie alternatieven. Het moet een app zijn waar ik bekeken afleveringen kan aanvinken en heel belangrijk het moet een up to date app zijn die bijvoorbeeld ook de Netflix toevoegingen direct opneemt in zijn bestand.

  2. #2

    Standaard

    Waarom gebruik je WhatIWatch (www.whatiwatch.net) niet? Dat is weliswaar geen app, maar een webapplicatie, maar daarin kun je ook bijhouden welke afleveringen van een TV-serie je bekeken hebt. En een gewoon Excel-spreadsheet doet ook wonderen.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  3. #3

    Standaard

    Vroeger maakte ik gebruik van een Excel sheet. Ik had toen een sheet met alle series die ik aan het bekijken was en ook alle afleveringen van dat desbetreffende seizoen daarop. Aflevering gezien kruisje zetten. Die app van 'mijn serie' is daar het ideale alternatief voor. Komt een serie vandaag uit op Netflix dan staat die direct ook met alle afleveringen in de app. Ik heb via hun forum ook de vraag gesteld waarom hun app nu zo raar doet, maar hun forum is helaas niet zo levendig als dat van dvd.nl oeps sorry dat is een gewoonte, allesoverfilm..
    In de app store kan je een heleboel soortgelijke apps vinden maar welke is goed en welke niet.
    Ik heb net de handleiding gelezen van WhatIWatch, het lijkt precies of je zelf een seizoen met alle individuele afleveringen moet ingeven of zie ik dat verkeerd?
    Laatst aangepast door smooth Ron : 01-07-2017 om 08:56

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Het zou raar lopen als een serie met zijn episodes nog niet aanwezig zou zijn op WhatiWatch. Als die er niet is en er is een pagina voor op IMDb dan kan je deze inderdaad zelf invoeren op WiW.

    En er zijn een aantal moderators op WiW die je graag verder helpen, waaronder ondergetekende
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Het zou raar lopen als een serie met zijn episodes nog niet aanwezig zou zijn op WhatiWatch. Als die er niet is en er is een pagina voor op IMDb dan kan je deze inderdaad zelf invoeren op WiW.

    En er zijn een aantal moderators op WiW die je graag verder helpen, waaronder ondergetekende
    Vandaag heb ik de 'next episode' app geinstalleerd en na het ingeven van een 20 tal series kreeg ik de melding dat ik moest upgraden naar een betalende pro versie.

    Ik ga vanavond een account aanmaken via WhatiWatch, eens kijken wat dat geeft. Ik heb een visuele handicap dus ik moet ook opletten dat er een gebruiksvriendelijke interface is.

    Alvast bedankt iedereen voor de reacties.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •