De resultaten 1 tot 4 van 4 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Hoe worden deze genoemd?

    Mijn collega zoekt deze schroeven die in de speaker ingangen gaan. Hoe worden deze genoemd zodat ik m even verder kan helpen?

    IMG-20170702-WA0000[1].jpg
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Mijn collega zoekt deze schroeven die in de speaker ingangen gaan. Hoe worden deze genoemd zodat ik m even verder kan helpen?

    IMG-20170702-WA0000[1].jpg
    Dit zijn "amplifier speaker connectors ".
    https://www.google.nl/search?q=louds...=1499337268704

    Helaas niet van die goed geleidende en ze zijn ook niet gesoleerd.
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #3
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Thnx Hombre..

    Maar ik dacht dat er misschien een benaming was specifiek voor de schroeven. Amplifier Speaker Connectors is de algemene benaming.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Thnx Hombre..

    Maar ik dacht dat er misschien een benaming was specifiek voor de schroeven. Amplifier Speaker Connectors is de algemene benaming.
    Zover ik weel niet, maar er zijn wel veel verschillende uitvoeringen.
    Tegenwoordig zie je wel veel vanaf de middenklasse die van het merkt WTB.
    Die heeft zowel goedkope als high end http://www.wbtusa.com/pages/binding_posts.html
    "A man's got to know his limitations", ...

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •