De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard X-Men: Dark Phoenix (2018)

    Blijkbaar gaan deze zomer de opnames van start voor X-Men: Dark Phoenix, het vervolg op Apocalypse. Regisseur wordt Simon Kinberg en naast de vertrouwde cast uit de vorige film maakt actrice Jessica Chastain haar intrede in het X-Men-universum als Lilandra. Daarnaast zou Olivia Munn haar rol hernemen van Psylocke.

    Voorlopige releasedatum is 2 november 2018



    Het zou de derde X-Menfilm worden in 2018 naast de spinoff X-Men: The New Mutants en de tweede Deadpool.

    Meer details over de rol van Magneto in de film: https://www.flickeringmyth.com/2017/...-dark-phoenix/
    Laatst aangepast door Werner : 09-07-2017 om 23:04
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #2

    Standaard

    Ik hoop dat ze deze verhaal goed gaan doen. Het is een grote saga in x men films. Ben benieuwd

  3. #3

    Standaard

    Film is nu voor de tweede keer uitgesteld, nu naar juni 2019.

    http://collider.com/x-men-dark-phoen...-release-date/

  4. #4

    Standaard

    De trailer is uit, maar ik merk aan mezelf dat ik een beetje X-Men-moe ben. Denk omdat het komt dat steeds dezelfde karakters voorbij komen. Vindt het niet echt vernieuwend meer en de verhalen beginnen ook erg op elkaar te lijken.

  5. #5

    Standaard

    Het verhaal van Dark Phoenix is natuurlijk al (op niet echt een goede manier) in The Last Standing voorbij gekomen. Het is 1 van de meest iconische verhaallijnen van de X-men, dus ik begrijp wel dat ze het ook met de nieuwe garde willen vertellen. Dat gezegd hebbende, ben ik het met je eens dat ze misschien wel wat originelers hadden kunnen bedenken, omdat er nog zoveel andere verhaallijnen zijn. Waarom niet bijvoorbeeld, als je perse de Dark Phoenix kant op gaat, niet de ruimte ingaan en the Starjammers erbij halen?
    Ach ja, ik ben toch ook gewoon blij dat er weer een nieuwe X-men film uitkomt. Niet so blij als de kinderen toen ik de trailer liet zien, maar toch .

  6. #6
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #7

    Standaard


    Heb er weer veel zin in.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Ik ook.

    Bijzonder om te lezen op de US sites dat ze de trailer afkraken. Ieder zijn ding denk ik maar. Dit blijft toch wel eens makelijk genre. Na jarenlang comics te hebben gelezen worden we de laatste 20 jaar toch flink in de watten gelegd door Marvel.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •