De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard E.T.: The Extra-Terrestrial 35th Anniversary UHD BD Edition

    Universal Pictures Home Entertainment has officially announced that it will celebrate the 35th anniversary of director Steven Spielberg's film E.T.: The Extra-Terrestrial with a brand new UHD BD release, which will be available for purchase on September 12.

    This special gift set features premium packaging, includes a re-mastered CD soundtrack of the original Grammy Award-winning album, is packed with over three hours of bonus features and includes a collector's booklet with behind-the-scenes stories and rare images from the archives. E.T. The Extra-Terrestrial 35th Anniversary Limited Edition retains all the excitement, drama and warm-hearted humor that made it an instant worldwide classic.

    Fans can also relive the adventure and magic of one of the most beloved motion pictures of all-time, with the UHD BD Combo Pack along with the new Blu-ray Combo Pack and DVD editions that showcase new artwork of the beloved cast. All releases include a code to redeem the film on Digital plus over three hours of bonus features such as deleted scenes and revealing interviews that bring back the film's humor, suspense and wonder, making this a must-own movie for everyone's library.

    Captivating audiences of all ages, this timeless story follows the unforgettable journey of a lost alien and the 10-year-old boy he befriends. Join Elliot (Henry Thomas), Gertie (Drew Barrymore) and Michael (Robert MacNaughton) as they come together to help E.T. find his way home. E.T. The Extra-Terrestrial is "one of the great American films" (Leonard Maltin) that forever belongs in the hearts and minds of audiences everywhere.

    SPECIAL FEATURES:
    • The E.T. Journals - Retrace the day-to-day experience of creating E.T from never-before-seen, behind-the-scenes footage shot by Academy Award®-winning cinematographer John Toll.
    • Steven Spielberg & E.T. - Watch an interview with Steven Spielberg, as he reflects back on the film and discusses his experience working with the actors, as well as his overall and current perspective on E.T.
    • The Music of E.T.: A Discussion with John Williams - Interviews and footage focused on the long-standing relationship between John Williams and Steven Spielberg.
    • Designs, Photographs and Marketing of E.T
      • E.T. Designs by Production Illustrator Ed Verreaux
      • E.T. Designs by Carlo Rambaldi
      • Spaceship Designs by Ralph McQuarrie
      • Designs by Production Illustrator Ed Verreaux
      • Production Photographs

    • Marketing E.T. A Look Back - A special insider's look into the making of E.T. featuring interviews with Steven Spielberg, the cast, and others intimately involved with the film.
    • The E.T. Reunion - The cast and filmmaker reunite to discuss their thoughts on the impact of the film.
    • The 20th Anniversary Premiere - Composer John Williams played the score of E.T. live at the Shrine Auditorium for the re-release premiere of E.T. This featurette gives us a behind the scenes look at this presentation.
    • Deleted Scenes
    • Theatrical Trailer

    UHD BD TECHNICAL SPECS:
    • Audio: DTS:X Immersive Audio; 2.0 DTS Headphone:X; DVS 2.0 Dolby Digital, Spanish (Latin American), French (European), Portuguese (Brazilian) and Japanese DTS Digital Surround 5.1, Japanese DTS Digital Surround 2.0
    • Language/Subtitles: English SDH, Spanish (Latin American), French (Canadian and European), Portuguese (Brazilian), Mandarin (complex) and Japanese Subtitles

    Bron: blu-ray.com http://www.blu-ray.com/news/?id=21682
    Laatst aangepast door Johan1967 : 14-07-2017 om 16:07

  2. #2
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vaag eigenlijk, want de term 4K-Blu-ray bestaat niet officieel. Of een UHD BD of een 4K-geremasterde Blu-ray Disc. Het plaatje verraadt dat het om een UHD BD gaat.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #3

    Standaard

    Dit dus:

    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Het boekwerkje dat erbij zit lijkt me identiek te zijn aan die van de digibook-uitgave die een aantal jaren geleden hier in Nederland is uitgebracht. De getoonde pagina's komen me namelijk erg bekend voor.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #5

    Standaard

    Ik heb die prachtige digibook uitgave en heb geen haast om deze te kopen.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Het boekwerkje dat erbij zit lijkt me identiek te zijn aan die van de digibook-uitgave die een aantal jaren geleden hier in Nederland is uitgebracht. De getoonde pagina's komen me namelijk erg bekend voor.
    Dat was ook mijn gedachte. Ik ben wel benieuwd naar de geremasterde soundtrack, maar een 2 CD-set met de alle muziek is nog beter.

  7. #7

    Standaard

    Op 12 september brengt La-La Land Records een 2 CD-set uit met de complete muziek (de CD die bij de komende UHD zit bevat slechts een selectie). Er zijn 5000 exemplaren beschikbaar. Dit hebben ze bekend gemaakt op hun Facebookpagina.


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 12 september brengt La-La Land Records een 2 CD-set uit met de complete muziek (de CD die bij de komende UHD zit bevat slechts een selectie). Er zijn 5000 exemplaren beschikbaar. Dit hebben ze bekend gemaakt op hun Facebookpagina.

    Ok en is deze al ergens te bestellen?
    Kan m tot dusver niet vinden...

  9. #9

    Standaard

    Zal waarschijnlijk maar te bestellen zijn op 12 september. Deze komt er alvast zeker in bij mij! Bedankt voor de tip Frank!
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  10. #10

    Standaard

    Inderdaad te bestellen op 12 september vanaf 21:00 uur Nederlandse tijd zolang de voorraad strekt. La-La Land doet niet aan pre-orders.

  11. #11

    Standaard

    waar kunnen we deze 4K UHD het beste bestellen ?

  12. #12

    Standaard

    Ik zou wachten op de Engelse release......bij zoom.co.uk en zavvi zijn nu 2 voor 30 pond acties gaande dus....en deze zal er waarschijnlijk ook wel bij komen
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Op 12 september brengt La-La Land Records een 2 CD-set uit met de complete muziek (de CD die bij de komende UHD zit bevat slechts een selectie). Er zijn 5000 exemplaren beschikbaar. Dit hebben ze bekend gemaakt op hun Facebookpagina.

    Ontzettend bedankt voor deze tip! Ik ben dol op deze soundtrack en het lijkt me geweldig om hier de ultieme versie van te hebben.

    Er wordt trouwens verderop de FB-pagina de suggestie gewekt dat ze ook nog met een nieuwe versie van de soundtrack van Close Encounters of the third kind komen. Dat zou helemaal ultiem zijn.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    Er wordt trouwens verderop de FB-pagina de suggestie gewekt dat ze ook nog met een nieuwe versie van de soundtrack van Close Encounters of the third kind komen. Dat zou helemaal ultiem zijn.
    Geen suggestie. Er komt een nieuwe versie van Close Encounters of the Third Kind. John Williams heeft vorige week de presentatie van de muziek goedgekeurd.

  15. #15

    Standaard

    Jim Titus heeft er weer een mooie uitgave van gemaakt. Vrijdag wordt de tracklist bekend gemaakt. De verwachting is dat op disc 1 de complete score staat zoals deze voor de film geschreven is en op disc 2 de originele album presentatie uit 1982 (met 5 nummers speciaal voor het album geschreven) en diverse bonus tracks. Wellicht dat er ook muziek op staat van de E.T. Adventure attractie in de Universal Studios, maar dat laatste is speculatie.


  16. #16

    Standaard

    Nog even een reminder voor de fans: als ik het goed heb gaat deze soundtrack vanaf 22.00 uur Nederlandse tijd (12:00 p.m. Pacific standard time) in de verkoop. Er zijn er maar 5000 exemplaren van dus zelf neem ik het zekere voor het onzekere.

  17. #17

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik heb die prachtige digibook uitgave en heb geen haast om deze te kopen.
    same here, heb die destijds cadeau gekregen. Heb ook nog de 3disc dvd dus deze slaan we lekker over
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  19. #19

    Standaard

    Standaard blu ray versus 4k screenshots op caps-a-hollic

    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...111147&i=9&l=0

    4k lijkt me net ietsje te soft naar mijn smaak (als je de jpegs/png kan geloven).

    (in de 2 voor 30 op Zavvi)

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Standaard blu ray versus 4k screenshots op caps-a-hollic

    https://caps-a-holic.com/c.php?go=1&...111147&i=9&l=0

    4k lijkt me net ietsje te soft naar mijn smaak (als je de jpegs/png kan geloven).

    (in de 2 voor 30 op Zavvi)
    De weg o.a. lijkt minder scherp dan bij de BR.

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Comcast Brings ‘E.T.’ Back to Earth: https://variety.com/2019/tv/news/com...ng-1203419083/
    Hij is leuk.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •