Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 73 worden weergegeven.

Discussie: Terminator 2 4k UHD

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De ultraHD disc is altijd regiovrij maar sinds het Lionsgate is die de disc uitbrengt zal waarschijnlijk de gewone blu-ray niet regiovrij zijn.
    Aha! Top! Dank voor de verduidelijking. Puzzel nog een beetje of ik 3D of 4K koop....of beide. En uiteraard waar.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  2. #27

    Standaard

    komt er ook een 1080P remastered versie ?

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    komt er ook een 1080P remastered versie ?

    In Engeland en Duitsland zijn er alleenstaande 1080p remasters beschikbaar tot nu toe: http://www.blu-ray.com/movies/Termin...lu-ray/183954/

  4. #29

    Standaard

    Ik ga voor de 3D versie, maar wel de meest standaard uitgave en wel zo compleet mogelijk. Maar voor mij geen skelet-arm of UHD, heb de afgelopen tig jaren genoeg geld uitgegeven aan VHS, DVD, HDDVD en Bluray-uitgaven.

  5. #30

    Standaard

    +1
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Derezzed16 Bekijk bericht
    In Engeland en Duitsland zijn er alleenstaande 1080p remasters beschikbaar tot nu toe: http://www.blu-ray.com/movies/Termin...lu-ray/183954/
    wanneer zijn deze uitgekomen ?

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door lennox-06 Bekijk bericht
    wanneer zijn deze uitgekomen ?
    Goed lezen, moeten nog uitkomen he

  8. #33

    Standaard

    Komt deze nog bij Bol.com? of is ie alleen te krijgen via het buitenland? (Zavvi, Amazon)
    I need ya, Deck. This is a bad one, the worst yet. I need the old blade runner, I need your magic.

  9. #34

    Standaard

    alleen buitenland ben ik bang
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  10. #35

    Standaard

    Heet van de pers (Facebook Live interview met James Camero ): True Lies en The Abyss Blurays komen we binnenkort aan, JC heeft er nu meer tijd voor. Maar leuker nieuws: als T2 3D het goed doet in de bios dan is de volgende film op zijn lijst om om te zetten naar 3D: Aliens!!

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Heet van de pers (Facebook Live interview met James Camero ): True Lies en The Abyss Blurays komen we binnenkort aan, JC heeft er nu meer tijd voor. Maar leuker nieuws: als T2 3D het goed doet in de bios dan is de volgende film op zijn lijst om om te zetten naar 3D: Aliens!!
    Moet ik nog zien dat True Lies komt.

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Nu bij amazon.com voor $16,96

    Weet iemand of deze regiovrij is?
    heb even berekend zou met verzending op 22€ komen maar komen er dan geen taxes ofzo bij of onder een bepaald bedrag niet ?
    anders voor 26€ heb ik de uk versie
    h

  13. #38

    Standaard

    Heb de 3D versie gepreordered bij Amazon.uk voor iets van 16 pond. Prima prijs voor wat mij betreft. Heb van deze film 3 DVD, 1 HDDVD en een Bluray uitvoering al liggen dus ik vind het wel best zo. Die endo arm zou ik wel geweldig vinden, maar niet voor de belachelijke bedragen wat er nu voor wordt gevraagd.

  14. #39

    Standaard

    Ik vind het belachelijk dat ebay veilingen accepteert van spullen die nog niet eens in het bezit zijn van de verkoper.
    En inderdaad die prijzen zijn hoog.

  15. #40

    Standaard

    Vanochtend een mail gekregen van Amazon.co.uk dat de release van de 3D-versie is vertraagd naar 17-11....

  16. #41

    Standaard

    Nog meer slecht nieuws, en dit nu voornamelijk voor de US 4K versie. Onbekend wat dit betekent voor de EUR versie...

    http://www.highdefdigest.com/news/sh...finitely/40085

  17. #42

    Standaard

    Ik denk dat hij overal uitgesteld zal worden......maar goed we zullen zien
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  18. #43

    Standaard

    WW heeft de 3D versie tot nu toe slechts ca. 1 mil $ opgebracht en dat is nog geen 10% van de kosten... (excl de promotie)

    Ik denk dat ze zich aan het beraden zijn hoe ze de verliezen kunnen beperken.
    "A man's got to know his limitations", ...

  19. #44

    Standaard

    Mwah, wat hadden ze verwacht dan?
    Het is niet erg realistisch om te denken dat hele volksstammen naar een re-release gaan van een een film uit 1991. Hoe goed ook maar Terminator heeft niet zo'n grote fanbase als Star Wars of Jurassic Park.

    edit.

    Zag trouwens dat Zavvi als releasedatum 13 november heeft staan.
    Laatst aangepast door simplisico : 14-10-2017 om 14:53

  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Iemand van de blu-ray.com forum heeft een email gehad omtrent Terminator 2 release :

    "The eagerly anticipated Terminator 2 James Cameron remaster has been cancelled until further notice. This is a global decision and affects all releasing territories. Due to unresolved faults on the 2D Blu Ray disc, we have been advised that the release will need to be pulled until all faults are rectified. Studiocanal are waiting for their technical team to come back with a timeline to correct the faulty disc. Needless to say this decision wasn’t taken lightly and given high level of hands on involvement from James Cameron, we feel that anything less than a perfect viewing experience isn’t going to be good enough. We sincerely apologise for the late notice and are grateful for the support already received on this title. We will endeavour to reschedule once we have all issues resolved."
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  22. #47

    Standaard

    Zo, iemand heeft die master dan wel heel erg ge-FUBAR-ed...

  23. #48

    Standaard

    Tja, jammer maar goed dat er zo op gelet wordt.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zo, iemand heeft die master dan wel heel erg ge-FUBAR-ed...
    Oud medewerkers van DFW zeker

  25. #50

    Standaard 4K Ultra HD terminator 2 NEDERLANDS ondertiteld !!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ronnoordsij Bekijk bericht
    Komt deze nog bij Bol.com? of is ie alleen te krijgen via het buitenland? (Zavvi, Amazon)
    Via onderstaande link is Terminator 2 - Judgement Day 4K Ultra HD met NEDERLANDSE (!!) ondertiteling te bestellen ( Ebay):

    http://www.ebay.com/itm/Terminator-2...oAAOSwq4hZ4BEd

    met vriendelijke groet,

    Marcel Hansen
    Volendam

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •