De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Sony KD-55XE9005 4K HDR Led televisie - Review

    Daar stond de koerier op de stoep met een grote platte doos met daarin de Sony KD55XE9005 LED-televisie. Het is het goedkoopste model in de premium lijn van de Sony LED-televisies en biedt veel functionaliteit voor een scherpe prijs. De prestaties zijn, zeker voor een LED-televisie, erg goed. Hoe goed? Dat lees je in deze review.
    Laatst aangepast door Michael Hamers : 28-07-2017 om 14:30
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  2. #2

    Standaard

    Mooi scherm.

    Ik ben dan in bezit van Sony 1080p[film] scherm & een Samsung 4k/HDR[games] maar de bouwkwaliteit van de Sony is vele malen beter.
    Mocht ik mijn Sony scherm over een jaartje gaan vervangen voor een Oled scherm dan zal ik weer voor een Sony gaan.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mooi scherm.

    Ik ben dan in bezit van Sony 1080p[film] scherm & een Samsung 4k/HDR[games] maar de bouwkwaliteit van de Sony is vele malen beter.
    Mocht ik mijn Sony scherm over een jaartje gaan vervangen voor een Oled scherm dan zal ik weer voor een Sony gaan.
    Sony komt dan hopelijk wel met een logischer design dan met hun A1 OLED. Het scherm schijnt fantastisch te zijn, maar de constructie van de voet is erg onhandig. En de prijs is ook aan de hoge kant vind ik.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Sony komt dan hopelijk wel met een logischer design dan met hun A1 OLED. Het scherm schijnt fantastisch te zijn, maar de constructie van de voet is erg onhandig. En de prijs is ook aan de hoge kant vind ik.
    Als het een beetje betaalbaar gaat worden dan pas ga ik er serieus over nadenken.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Als het een beetje betaalbaar gaat worden dan pas ga ik er serieus over nadenken.
    Ja dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind een tv waar ik meer dan tweeduizend euro voor neer moet tellen echt te duur. Maar voor iemand anders kan die grens bij het dubbele of zelfs driedubbele liggen...
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ja dat is voor iedereen anders natuurlijk. Ik vind een tv waar ik meer dan tweeduizend euro voor neer moet tellen echt te duur. Maar voor iemand anders kan die grens bij het dubbele of zelfs driedubbele liggen...
    Tweeduizend euro is bij mij de grens.

  7. #7

    Standaard

    Daar kun je gelukkig veel moois voor kopen. De OLED55B6V die ik nu heb besteld was 1899,00 en ik kreeg nog een leuke inruilwaarde voor mijn huidige tv.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  8. #8

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •