Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 70 worden weergegeven.
  1. #26

    Thumbs down

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dit zijn nog eens waardevolle (onderbouwde) toevoegingen aan dit topic!

    Ik hoor hier in mijn omgeving genoeg mensen klagen over al het Marvel geweld in de bios en het gebrek aan lekkere actiefilms uit het pre-Marvel tijdperk. Er lijkt een heel segment verdwenen te zijn uit het bioscoopfilm aanbod, daarmee ook een groep mensen die eerst wel regelmatig naar de bios ging en nu nauwelijks meer.
    Je wilt een onderbouwing. Ok. Vertel eens even waarom blijft er veel geld binnen stromen bij een superhelden film.
    http://www.boxofficemojo.com/genres/...=superhero.htm

    Zijn films zoals Thor: Ragnarok & Spider-Man: Homecoming dan financiele flops geworden?
    Nee. Dus is men niet moe van superhelden.
    Jouw omgeving zegt wereldwijd dus helemaal niks.

    Als er (bijna) niemand afkomt op meerdere dure superhero films, ja dan pas is men echt superhelden moe.

    Bij films stem je met je portemonnee!

  2. #27
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Je wilt een onderbouwing. Ok. Vertel eens even waarom blijft er veel geld binnen stromen bij een superhelden film.
    http://www.boxofficemojo.com/genres/...=superhero.htm

    Zijn films zoals Thor: Ragnarok & Spider-Man: Homecoming dan financiele flops geworden?
    Nee. Dus is men niet moe van superhelden.
    Jouw omgeving zegt wereldwijd dus helemaal niks.

    Als er (bijna) niemand afkomt op meerdere dure superhero films, ja dan pas is men echt superhelden moe.

    Bij films stem je met je portemonnee!
    Helemaal mee eens...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  3. #28
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ik zie er trouwens ook een FOX/Marvel film voor 2019/20/21 geplanned.
    Zou dat betekenen dat eindelijk The X-Men & The Avengers & Fantastic Four tezamen zullen komen???

    Ik zeg maar wat..... Marvel's....

    Secret Wars

    of.....

    World War Hulk
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  4. #29

    Standaard

    Nu, ik ga'm ook wel kijken zodra die uitkomt, hoor. Ik ben alleen de laatste weken nog niet tot bij Ragnarok geraakt, zal kerstvakantie worden vrees ik. Dit weekeinde moet ik alvast naar een trouwfeest, volgende week bij vrienden op bezoek, het weekeinde daarna zit ik in Keulen en dan is het alweer kerstmis. Pfff... drukke periode weer.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Je wilt een onderbouwing. Ok. Vertel eens even waarom blijft er veel geld binnen stromen bij een superhelden film.
    http://www.boxofficemojo.com/genres/...=superhero.htm

    Zijn films zoals Thor: Ragnarok & Spider-Man: Homecoming dan financiele flops geworden?
    Nee. Dus is men niet moe van superhelden.
    Jouw omgeving zegt wereldwijd dus helemaal niks.

    Als er (bijna) niemand afkomt op meerdere dure superhero films, ja dan pas is men echt superhelden moe.

    Bij films stem je met je portemonnee!
    Tja, heeft deels ook met het aanbod te maken natuurlijk. Veel grote zomerfilms waren Marvel/ superhero films, dus dat dit veel geld opbrengt is vrij logisch. En ook ik kan zeker wel genieten van een Marvel film op zijn tijd (Thor, Gardians), maar wat meer variatie zou gewoon fijn zijn. Ik zie het geld wat nu in de vele Marvel producties wordt gestopt liever naar andere projecten gaan.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Ik zie er trouwens ook een FOX/Marvel film voor 2019/20/21 geplanned.
    Zou dat betekenen dat eindelijk The X-Men & The Avengers & Fantastic Four tezamen zullen komen???
    Dat zijn voorlopig nog gewoon X-men films, maar mocht Disney Fox kopen, zoals de geruchten gaan, wie weet. Een standalone Hulk komt er voorlopig niet, want daar heeft Universal dan weer de rechten van.
    Laatst aangepast door tmvde : 30-11-2017 om 18:59

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja, heeft deels ook met het aanbod te maken natuurlijk. Veel grote zomerfilms waren Marvel/ superhero films, dus dat dit veel geld opbrengt is vrij logisch. En ook ik kan zeker wel genieten van een Marvel film op zijn tijd (Thor, Gardians), maar wat meer variatie zou gewoon fijn zijn. Ik zie het geld wat nu in de vele Marvel producties wordt gestopt liever naar andere projecten gaan.
    Het dikgedrukte is natuurlijk absolute onzin; als dat zo was, zou geen enkele grote zomerfilm floppen.
    Ik hoor ook steeds hier op het forum (vaak van dezelfde mensen) dat ze superhelden film moe zijn, maar op een of andere manier gaan ze toch steeds alle superhelden film topics langs om maar te melden dat ze superhelden film moe zijn ...lijkt mij erg zonde van je tijd. Ik zou juist die topics vermijden....

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het dikgedrukte is natuurlijk absolute onzin; als dat zo was, zou geen enkele grote zomerfilm floppen.
    Ik hoor ook steeds hier op het forum (vaak van dezelfde mensen) dat ze superhelden film moe zijn, maar op een of andere manier gaan ze toch steeds alle superhelden film topics langs om maar te melden dat ze superhelden film moe zijn ...lijkt mij erg zonde van je tijd. Ik zou juist die topics vermijden....
    Zo lang het onerbouwend is zie ik geen probleem.Met zo'n reactie zullen de topics wel steede rustiger worden ben ik bang.

  9. #34

    Standaard

    Als liefhebber heb ik waarschijnlijk alle Marvel- en DC-films wel gezien en velen op in de kast staan, maar dat wil niet zeggen dat ze allemaal even lekker waren. Dr Strange kwam voor mij niet tot leven, alle Iron Mans vond ik geweldig, Age of Ultron was erg vermoeiend en na Thor the Dark World durf ik eigenlijk niet naar Thor: Ragnarok te kijken (wellicht ook Chris Hemsworth's beperkingen zo goed zichtbaar waren in In the Heart of the Sea).
    En terwijl onze dochter van 13 de trailer van Infinity War geweldig vind, kan ik haar enthousiasme helaas niet delen(maar dat zeg ik haar natuurlijk niet, maar hier wel). De trailer ziet er voor mij uit als gebarsten ketting waarvan de prachtige kralen in het rond stuiteren, zonder richting en gevoel. Dat vind ik jammer, want elke parel is soms een film waard, maar nu is het een grote grabbelton geworden.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Zo lang het onerbouwend is zie ik geen probleem.Met zo'n reactie zullen de topics wel steede rustiger worden ben ik bang.
    Ik zag niet dat ze niet mogen reageren, het lijkt mij zelf zonde van je tijd. Ik ga ook niet constant die Fast&Furious films (als mensen het toch over 'McDonalds' hebben ) langs.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zag niet dat ze niet mogen reageren, het lijkt mij zelf zonde van je tijd. Ik ga ook niet constant die Fast&Furious films (als mensen het toch over 'McDonalds' hebben ) langs.
    Volgens mij hebben de mensen die superheldenfilm moe zijn toch echt wel wat met het genre anders zijn ze niet moe.In mij ogen is het dan ook begrijpelijk dat men dan wat negatiever reageert.

    Ik ga deze film ook zien maar ik merk bij m'n zelf dat het gevoel van verzadeging wel toe neemt.

    Moet er trouwens niet aan denken dat de Marvel films van Fox ook nog eens bij Disney komen.Nogmaals zeg ik dat ik Logan & Deadpool de beste superheldenfilms vind van de laatste jaren.

    McDonalds: Doe mij een heerlijke Cheesburger graag
    Laatst aangepast door jeroeni : 30-11-2017 om 19:25

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het dikgedrukte is natuurlijk absolute onzin; als dat zo was, zou geen enkele grote zomerfilm floppen.
    Dat is natuurlijk ook wat kort door de bocht. Het heeft wel degelijk ook met het aanbod te maken. Als er een genre behoorlijk oververtegenwoordigd is dan is het logisch dat het ook meer opbrengt. Mensen willen toch met regelmaat een avondje uit en de bios bezoeken, een behoorlijk deel van het bioscoop publiek loopt ook gewoon de bioscoop in en besluit daar ter plekke pas naar welke film ze gaan.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik hoor ook steeds hier op het forum (vaak van dezelfde mensen) dat ze superhelden film moe zijn, maar op een of andere manier gaan ze toch steeds alle superhelden film topics langs om maar te melden dat ze superhelden film moe zijn ...lijkt mij erg zonde van je tijd. Ik zou juist die topics vermijden....
    Ik ben moe in de zin dat het in mijn optiek te veel wordt uitgemolken, dat gaat overigens niet alleen voor dit genre op. Naast de Marvel producties zie je ook veel vervolgen, remakes etc. Beetje meer originaliteit zo geen kwaad kunnen. Zoals ik al aangaf hebben een aantal van de Marvel producties mij zeker weten te vermaken, dat is dan ook de reden dat ik de topics wel volg, of op zijn minst de trailers bekijk. Topics waar je enkel; "Gaaf', "FANTASTISCH" als reactie op trailers ziet verschijnen hebben in mijn optiek weinig toegevoegde waarde. Het topic staat op het forum deel "Filmdiscussies", dus een beetje discussie lijkt mij niks mis mee.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Tja, heeft deels ook met het aanbod te maken natuurlijk. Veel grote zomerfilms waren Marvel/ superhero films, dus dat dit veel geld opbrengt is vrij logisch. En ook ik kan zeker wel genieten van een Marvel film op zijn tijd (Thor, Gardians), maar wat meer variatie zou gewoon fijn zijn.
    Als men superhero moe was, dan zouden die films toch minder geld opleveren. Sowieso is jouw onderbouwing zo krom als wat.

    Heb je wel gekeken wat de boxoffice van afgelopen zomer was. Mag jij vertellen hoeveel superhero films deze afgelopen zomer uitkwamen. Het waren er maar drie. Drie! En als je dat al veel noemt. Er waren genoeg andere film!. De zomeraanbod bestond meer dan alleen superhero films. Daarnaast ondermijnt het algemene gevoel hier dat veel mensen zogenaamd superhero moeheid vertonen.

    Hieronder de boxoffice van afgelopen zomer: http://www.boxofficemojo.com/seasona...&season=Summer

    1. Wonder Woman
    2 Guardians of the Galaxy Vol. 2
    3 Spider-Man: Homecoming
    4 Despicable Me 3
    5 Dunkirk
    6 Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
    7 Cars 3
    8 War for the Planet of the Apes
    9 Transformers: The Last Knight
    10 Girls Trip
    11 Baby Driver
    12 Annabelle: Creation
    13 The Emoji Movie Sony
    14 The Mummy (2017)
    15 The Hitman's Bodyguard
    16 Alien: Covenant
    17 Captain Underpants: The First Epic Movie
    18 Baywatch
    19 Atomic Blonde
    20 The Dark Tower

  14. #39
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Als men superhero moe was, dan zouden die films toch minder geld opleveren. Sowieso is jouw onderbouwing zo krom als wat.

    Heb je wel gekeken wat de boxoffice van afgelopen zomer was. Mag jij vertellen hoeveel superhero films deze afgelopen zomer uitkwamen. Het waren er maar drie. Drie! En als je dat al veel noemt. Er waren genoeg andere film!. De zomeraanbod bestond meer dan alleen superhero films. Daarnaast ondermijnt het algemene gevoel hier dat veel mensen zogenaamd superhero moeheid vertonen.

    Hieronder de boxoffice van afgelopen zomer: http://www.boxofficemojo.com/seasona...&season=Summer

    1. Wonder Woman
    2 Guardians of the Galaxy Vol. 2
    3 Spider-Man: Homecoming
    4 Despicable Me 3
    5 Dunkirk
    6 Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
    7 Cars 3
    8 War for the Planet of the Apes
    9 Transformers: The Last Knight
    10 Girls Trip
    11 Baby Driver
    12 Annabelle: Creation
    13 The Emoji Movie Sony
    14 The Mummy (2017)
    15 The Hitman's Bodyguard
    16 Alien: Covenant
    17 Captain Underpants: The First Epic Movie
    18 Baywatch
    19 Atomic Blonde
    20 The Dark Tower
    En alle drie bovenaan.... Dus nee... Mensen zijn Superhelden movies nog lang niet moe..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  15. #40
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Nee, men is ze nog niet moe, want zo werkt dat. Vraag en aanbod. De vraag is hoog, dus het aanbod ook. Daarnaast zijn criticasters al een mening aan het vormen bij weer een vermelding van een nieuw deel uit de serie. Een trailer gooit daar nog een schep bovenop. Maar hé. Ik ben zwaar fan en lees me hele leven al de comics en zelfs ik kan mijn vraagtekens zetten bij het inmiddels immense aanbod en dominantie van het witte doek.

    Kijk ik lust er wel pap van, maar kan me heel goed voorstellen dat de massa langzaamaan verzadigd raakt. J.L. liet dat al een beetje merken in de VS, terwijl de rest van de wereld de film een beetje red. Zolang Disney er nog brood in ziet, zullen de delen nog volgen. Vraag en aanbod en verwar filmfans niet met filmgaand publiek.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #41

  17. #42
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tmvde Bekijk bericht
    Best bekeken trailer in de eerste 24 uur;

    http://collider.com/avengers-infinit...-record-views/
    Zegt denk ik al genoeg..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Als men superhero moe was, dan zouden die films toch minder geld opleveren. Sowieso is jouw onderbouwing zo krom als wat.

    Heb je wel gekeken wat de boxoffice van afgelopen zomer was. Mag jij vertellen hoeveel superhero films deze afgelopen zomer uitkwamen. Het waren er maar drie. Drie! En als je dat al veel noemt. Er waren genoeg andere film!. De zomeraanbod bestond meer dan alleen superhero films. Daarnaast ondermijnt het algemene gevoel hier dat veel mensen zogenaamd superhero moeheid vertonen.

    Hieronder de boxoffice van afgelopen zomer: http://www.boxofficemojo.com/seasona...&season=Summer

    1. Wonder Woman
    2 Guardians of the Galaxy Vol. 2
    3 Spider-Man: Homecoming
    4 Despicable Me 3
    5 Dunkirk
    6 Pirates of the Caribbean: Dead Men Tell No Tales
    7 Cars 3
    8 War for the Planet of the Apes
    9 Transformers: The Last Knight
    10 Girls Trip
    11 Baby Driver
    12 Annabelle: Creation
    13 The Emoji Movie Sony
    14 The Mummy (2017)
    15 The Hitman's Bodyguard
    16 Alien: Covenant
    17 Captain Underpants: The First Epic Movie
    18 Baywatch
    19 Atomic Blonde
    20 The Dark Tower
    Tja, toch geeft dit wel mooi aan wat ik bedoel; bijna allemaal, remakes/ reboots of vervolgfilms. Weinig originele films.

    Hier overigens een interessant artikel over dit onderwerp: The Death of the Middle Picture in Hollywood. Maar goed, denk dat we nu wat off-topic gaan. Misschien wel handig om een apart topic te starten over dit onderwerp, zal eens kijken of ik daar dit weekend nog even ergens tijd voor heb.
    Laatst aangepast door Marcel v/d H. : 02-12-2017 om 08:34

  19. #44

    Standaard

    Het review embargo is opgeheven. Vijf sterren van Empire, een 9,0 van IGN. Certified fresh op RT (87% met 7,6 gemiddeld).
    Zondag zelf oordelen, zin in!

  20. #45

    Standaard

    StarWarsAwakens was gisteren bij de perspremiere... hier is de review van mijn collega: https://www.starwarsawakens.nl/revie...ty-war-review/

  21. #46
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Gisteren gezien en genoten, maar WTF.!?
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  22. #47

    Standaard

    Gisteren ook gezien, en WTF!!!!
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  23. #48

    Standaard

    Ik sla deze over.

    Zie hem wel een thuis.
    "A man's got to know his limitations", ...

  24. #49

    Standaard

    Zag hem woensdag, heeeel erg vet. Einde was te voorspellen als je de comics kent. Ik miste wel wat in de film maar vond hem ondanks dat enorm vet, denk mijn favo marvel tot nu toe. Geef hem een dikke 9

  25. #50

    Standaard

    Ik ga hem maandag voor de 2e keer bekijken. Waanzinnig goede film.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •