Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 70 worden weergegeven.
  1. #1
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard Avengers - Infinity War

    Kwam dit tegen op YT. Het is wel crap kwaliteit maar je kan wel duidelijk zien wat er gaande is... Denk het gegil even weg

    De 1e trailer van Avengers - Infinity War

    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  2. #2

    Standaard

    Je ziet nu al dat het een groot spektakel gaat worden waar Marvel helemaal los gaat.

  3. #3

    Standaard

    Inderdaad helw slechte kwaliteit; ik heb 'm na 20 seconden afgezet en wacht wel op de officiële trailer.

  4. #4

    Standaard

    Hier dan de officiële eerste trailer!


  5. #5

  6. #6
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    fantastisch!!!!!!!!!!
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  7. #7

    Standaard

    Verschrikkelijk, zeg! En totaal overbodig! Al mag ik die film gratis kijken, dan zou ik nog weigeren.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Verschrikkelijk, zeg! En totaal overbodig! Al mag ik die film gratis kijken, dan zou ik nog weigeren.
    Verder alles OK?

  9. #9
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Verschrikkelijk, zeg! En totaal overbodig! Al mag ik die film gratis kijken, dan zou ik nog weigeren.
    Waarom reageer je dan eigenlijk...?
    Laatst aangepast door geoffreyvanvugt : 29-11-2017 om 19:13
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  10. #10
    Super Member
    Registratie datum
    Oct 2003
    Woonplaats
    In de buurt van 026

    Standaard

    wat een geweldige trailer laat maar komen!!

  11. #11

    Standaard

    trailer is super,maar dit is niet de thanos uit de eerdere korte trailers na de films ? iemand enig idee waarom dit zo is ?
    T2: I'll Be Back!

  12. #12
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    trailer is super,maar dit is niet de thanos uit de eerdere korte trailers na de films ? iemand enig idee waarom dit zo is ?
    Hij had zijn helm niet op..
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Hij had zijn helm niet op..
    Precies dat is het.

    Laatst aangepast door jeroeni : 30-11-2017 om 07:18

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Waarom reageer je dan eigenlijk...?
    Je mag het toch ook aangeven als het je niet aanspreekt? Alleen maar complimenten geven in een filmtopic maakt het ook wat saai en eentonig.

    Trailer spreekt mij ook niet heel erg aan, vrij rommelig (teveel in twee minuten gedrukt). Elke film worden er weer een paar extra personages ingedrukt. Daarnaast lijkt het weinig nieuws te bieden in een al behoorlijk uitgebuit genre.

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    Waarom reageer je dan eigenlijk...?
    Eén van de basisfuncties van een forum is dat je je eigen mening mag laten horen. En dat doe ik dus, ook als ik iets niet goed vind of uitgesproken slecht. Net zo goed als jij deze film fantastisch vindt (op basis van een slechts een trailer), zo teleurstellend vind ik hem (op basis van slechts een trailer). Er zijn in het verleden best wel aardige Marvel-producties geweest, maar men is het format nu een beetje heel erg aan het uitmelken met steeds meer en meer van hetzelfde en steeds extremere en nog ongeloofwaardigere verhaallijnen. Maar als jij ze geweldig vindt, wie ben ik om jou dat plezier te ontzeggen?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #16
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    @ de Marcel's... Jullie hebben gelijk wat mening betreft dat je die kan geven. Daar is tenslotte een forum voor.
    Al ben ik het niet eens met jullie mening. Avengers Infinity War wordt de film van 2018.
    En let op mijn woorden. Deze film gaat heel veel records breken.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door geoffreyvanvugt Bekijk bericht
    @ de Marcel's... Jullie hebben gelijk wat mening betreft dat je die kan geven. Daar is tenslotte een forum voor.
    Al ben ik het niet eens met jullie mening. Avengers Infinity War wordt de film van 2018.
    En let op mijn woorden. Deze film gaat heel veel records breken.
    Omdat veel mensen superhelden moe aan het worden zijn betwijfel ik dat laatste in je tekst.Er moet heel wat gebeuren wil hij Avatar van de troon stoten.

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Omdat veel mensen superhelden moe aan het worden zijn
    Dat is niet waar.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door crocs Bekijk bericht
    Dat is niet waar.
    Dit zijn nog eens waardevolle (onderbouwde) toevoegingen aan dit topic!

    Ik hoor hier in mijn omgeving genoeg mensen klagen over al het Marvel geweld in de bios en het gebrek aan lekkere actiefilms uit het pre-Marvel tijdperk. Er lijkt een heel segment verdwenen te zijn uit het bioscoopfilm aanbod, daarmee ook een groep mensen die eerst wel regelmatig naar de bios ging en nu nauwelijks meer.

  20. #20

    Standaard

    Het probleem met Marvelfilms is dat het altijd wel een beetje hetzelfde is. Alweer een superschurk die de aarde dreigt te vernietigen. Pas op, deze films zijn goed gemaakt, daar niet van, maar het verrassende is er al lang af.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  21. #21

    Standaard

    mee eens.

    overigens is niet alleen een deel van het publiek marvel / surperhelden moe, maar ook de industrie zelf
    daar klaagt men dat er weinig ander interessants is om te maken / aan te werken

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dit zijn nog eens waardevolle (onderbouwde) toevoegingen aan dit topic!

    Ik hoor hier in mijn omgeving genoeg mensen klagen over al het Marvel geweld in de bios en het gebrek aan lekkere actiefilms uit het pre-Marvel tijdperk. Er lijkt een heel segment verdwenen te zijn uit het bioscoopfilm aanbod, daarmee ook een groep mensen die eerst wel regelmatig naar de bios ging en nu nauwelijks meer.
    "A man's got to know his limitations", ...

  22. #22
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het probleem met Marvelfilms is dat het altijd wel een beetje hetzelfde is. Alweer een superschurk die de aarde dreigt te vernietigen. Pas op, deze films zijn goed gemaakt, daar niet van, maar het verrassende is er al lang af.
    Heeft elke genre dat niet? Ik noem maar even een voorbeeld. Dunkirk.Is toch ook een 13 in een dozijn oorlogsfilm. Begrijp me niet verkeerd. Goede film. Maar er zijn al zoveel oorlogsfilms. En met de meeste actie films is het toch good guy vs bad guy. Of het nou een superschurk is of niet...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  23. #23

    Standaard

    Mag ik zeggen dat ik meer op Deadpool 2 zit te wachten dan op deze film ?

    Ik kan me verder wel vinden in de woorden van Werner.

  24. #24
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Mag ik zeggen dat ik meer op Deadpool 2 zit te wachten dan op deze film ?

    Ik kan me verder wel vinden in de woorden van Werner.
    Dat mag je zeggen. Tuurlijk..
    Maar ik niet.. Doe mij Infinity War maar...
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #25

    Standaard

    Ik zit op beiden wel te wachten. Ik vind de Marvel films als een beetje de McDonalds: smaakt heerlijk en je geniet ervan, maar het blijft je niet echt bij en een uur later heb je weer honger...

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •