De resultaten 1 tot 6 van 6 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Amsterdamned, De Lift en Down van Dick Maas in de US in geremasterde versie op BD en DVD

    Amsterdamned, De Lift en Down van Dick Maas in de US in geremasterde versie op Blu-ray en DVD

    Lees dit artikel

  2. #2

    Standaard

    Kijk, dit zijn nou coole uitgaven! Gelukkig zijn de discs regiovrij, want Amsterdamned en de Lift kunnen niet in mijn collectie ontbreken.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  3. #3

    Standaard

    Maar wel premium prijzen, zo te zien, al zullen die in rap tempo zakken naar rond de 16 dollar verwacht ik zo.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar wel premium prijzen, zo te zien, al zullen die in rap tempo zakken naar rond de 16 dollar verwacht ik zo.
    Bij WowHD.nl te reserveren voor € 26,60: http://www.wowhd.nl/amsterdamned/827058801492.

    Trouwens in het artikel staat bij Region ''All'', maar op Blu-ray.com staat er Region A bij. Ben toch wel benieuwd of deze nu dan wel echt regiovrij gaat worden.
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 04-08-2017 om 20:28

  5. #5

    Standaard

    En heeft deze versie van Amsterdamned wel de missende scenes ??

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Maar wel premium prijzen, zo te zien, al zullen die in rap tempo zakken naar rond de 16 dollar verwacht ik zo.
    Maar het wel absoluut waard; Amsterdamned heeft alleen al 2,5 uur aan achter de schermen-materiaal wat door Dick Maas is aangeleverd.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TifKag Bekijk bericht
    En heeft deze versie van Amsterdamned wel de missende scenes ??
    Jazeker, al is er de kanttekening dat de Duitse versie deze na een omwisselactie uiteindelijk ook bevatte (als ik me tenminste niet vergis). Maargoed, de Duitse versie (waar later de cheap-ass Nederlandse uitgave van is getrokken) heeft dan nog steeds een uiterst matige transfer. Een voorbeeldje van hoe het óók kan:



    Ik mag het vooraf niet jinxen, maar volgens mij wordt dit de ultieme.
    Laatst aangepast door Samba-boy : 06-08-2017 om 02:56

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •