Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 153 worden weergegeven.
  1. #76
    P@rick
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Een film hoeft ook niet één uitleg te hebben toch? Het is juist veel interessanter als iedereen er weer wat anders in ziet.

    Er schijnt trouwens een Director's Cut aan te komen van Donnie Darko. Ben benieuwd...
    Ik moet wel zeggen dat enige eigen fantasie welkom is, anders kunnen we beter naar een of andere popcornfilm gaan kijken. Die films zijn voor mij zo nu en dan ook wel welkom , maar toch wil ik altijd zo goed mogelijk een film begrijpen en dat is dan toch altijd op de manier hoe de regiseur het bedoeld heeft.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Een film hoeft ook niet één uitleg te hebben toch? Het is juist veel interessanter als iedereen er weer wat anders in ziet.

    Er schijnt trouwens een Director's Cut aan te komen van Donnie Darko. Ben benieuwd...
    Ik had het ook ergens gelezen. We zullen zien
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  3. #78
    P@rick
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Er schijnt trouwens een Director's Cut aan te komen van Donnie Darko. Ben benieuwd...
    Is dat met gesproken toelichting door de regiseur of met een inlay van 20 pagina's dik met toelichting over de film

  4. #79

    Standaard

    Verbazingwekkend dat zelfs volwassen mensen in staat zijn diepgaande filosofische discussies op te zetten na het zien van dit soort baggerfilms. Hetzelfde geldt voor de Matrix-trilogie, al is deel 1 daarvan nog van redelijke kwaliteit. En ik maar denken dat dat vooral pubers zijn die nog niet zoveel van de wereld hebben gezien..

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P@rick
    Is dat met gesproken toelichting door de regiseur of met een inlay van 20 pagina's dik met toelichting over de film
    Volgens de regisseur zal deze versie een aantal vragen beantwoorden, maar ook weer nieuwe vragen oproepen.

  6. #81
    P@rick
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    Verbazingwekkend dat zelfs volwassen mensen in staat zijn diepgaande filosofische discussies op te zetten na het zien van dit soort baggerfilms. Hetzelfde geldt voor de Matrix-trilogie, al is deel 1 daarvan nog van redelijke kwaliteit. En ik maar denken dat dat vooral pubers zijn die nog niet zoveel van de wereld hebben gezien..
    Kijk jij uberhaubt nog films . Wordt eens volwassen en lees een boek :wink:

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door P@rick
    Kijk jij uberhaubt nog films. Wordt eens volwassen en lees een boek
    Kijk, daar heb je zo'n forum nou voor, handige tips! :wink:

  8. #83
    R Klemkerk
    Guest

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    Verbazingwekkend dat zelfs volwassen mensen in staat zijn diepgaande filosofische discussies op te zetten na het zien van dit soort baggerfilms. Hetzelfde geldt voor de Matrix-trilogie, al is deel 1 daarvan nog van redelijke kwaliteit. En ik maar denken dat dat vooral pubers zijn die nog niet zoveel van de wereld hebben gezien..
    ik wil niet heel vervelend zijn, maar als jij die film gezien hebt, roept dat bij jou toch ook vragen op?! zoniet, dan heb je de film niet goed bekeken, of kijk je films niet goed. Ook al is dit een film boven jouw caliber, ga dan niet zo zitten te mekkeren.

    Ik vind deze discussies wel leuk om te lezen, trouwens, mocht je er niks aan vinden, reageer dan niet, of start je eigen klaagbaak topic

  9. #84

    Standaard

    Jongens, laat mensen als Ettepet toch lekker kletsen, geen welles/nietes spelletjes beginnen, maar gewoon gezellig kletsen over deze geweldige film.

  10. #85

    Standaard

    Mensen zoals ik? Iedereen heeft recht op een eigen mening, Nathan. Als je mensen negeert om het "gezellig" te hebben hou je dat maar voor je.

    Dat ik niet "gezellig" mee praat is omdat dit een algemeen discussie topic is over de film, dus mensen die de film niks vonden horen dat hier ook te kunnen zeggen. Ik heb me toendertijd ook door de eenzijdig positieve geluiden over laten halen om de film te gaan zien, en was blij geweest met mensen die voortijdig een ander geluid hadden laten horen.
    --

    Sorry voor deze afdwaling,

    En ja Daklem, ik heb 'em redelijk goed bekeken, en vond de hele film maar matig boeiend. Het meest bijzondere aan de film waren die tijdslussen of tijdssplitsing. Er klopte niet veel van, zo met die vallende motor uit een andere tijdsvertakking. Het kan zijn dat ik een detail gemist heb wat dat weer "verklaart", maar dan niet iets wat het opeens wel interessant maakt.

    En misschien komt een groot deel van de teleurstelling ook wel omdat er weinig echt nieuws in zat. Ik verwachtte dan ook dat, net als bij "The Matrix" vooral pubers geïnspireerd raken van zoiets.

  11. #86
    Super Member
    Registratie datum
    Apr 2002
    Woonplaats
    Dark side of the moon

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    Mensen zoals ik? Iedereen heeft recht op een eigen mening, Nathan. Als je mensen negeert om het "gezellig" te hebben hou je dat maar voor je.

    Dat ik niet "gezellig" mee praat is omdat dit een algemeen discussie topic is over de film, dus mensen die de film niks vonden horen dat hier ook te kunnen zeggen. Ik heb me toendertijd ook door de eenzijdig positieve geluiden over laten halen om de film te gaan zien, en was blij geweest met mensen die voortijdig een ander geluid hadden laten horen.
    --

    Sorry voor deze afdwaling,

    En ja Daklem, ik heb 'em redelijk goed bekeken, en vond de hele film maar matig boeiend. Het meest bijzondere aan de film waren die tijdslussen of tijdssplitsing. Er klopte niet veel van, zo met die vallende motor uit een andere tijdsvertakking. Het kan zijn dat ik een detail gemist heb wat dat weer "verklaart", maar dan niet iets wat het opeens wel interessant maakt.

    En misschien komt een groot deel van de teleurstelling ook wel omdat er weinig echt nieuws in zat. Ik verwachtte dan ook dat, net als bij "The Matrix" vooral pubers geïnspireerd raken van zoiets.
    over meningen gesproken, volgens mij ben jij zelf nooit uit de puber tijd gekomen.
    "Peace is a lie, there is only passion. Through passion I gain strength.
    Through strength I gain power. Through power I gain victory.
    Through victory my chains are broken. The Force shall set me free."

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    Dat ik niet "gezellig" mee praat is omdat dit een algemeen discussie topic is over de film
    Natuurlijk hoef je niet gezellig mee te praten, liever niet zelfs. Ga dus gerust de discussie aan.
    Maar sorry hoor, wat jij doet noem ik geen discussie aangaan, maar gewoon zonder argumenten beweren dat het een baggerfilm was.

    Laat je ons dus nog even weten wát je nu precies zo slecht vond aan deze film of kun je alleen maar boos worden op mensen die je aanspreken op je manier van reageren? Ben ik intussen wel benieuwd naar geworden.

  13. #88

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ettepet
    Mensen zoals ik? Iedereen heeft recht op een eigen mening, Nathan. Als je mensen negeert om het "gezellig" te hebben hou je dat maar voor je.

    Dat ik niet "gezellig" mee praat is omdat dit een algemeen discussie topic is over de film, dus mensen die de film niks vonden horen dat hier ook te kunnen zeggen. Ik heb me toendertijd ook door de eenzijdig positieve geluiden over laten halen om de film te gaan zien, en was blij geweest met mensen die voortijdig een ander geluid hadden laten horen.
    --

    Sorry voor deze afdwaling,

    En ja Daklem, ik heb 'em redelijk goed bekeken, en vond de hele film maar matig boeiend. Het meest bijzondere aan de film waren die tijdslussen of tijdssplitsing. Er klopte niet veel van, zo met die vallende motor uit een andere tijdsvertakking. Het kan zijn dat ik een detail gemist heb wat dat weer "verklaart", maar dan niet iets wat het opeens wel interessant maakt.

    En misschien komt een groot deel van de teleurstelling ook wel omdat er weinig echt nieuws in zat. Ik verwachtte dan ook dat, net als bij "The Matrix" vooral pubers geïnspireerd raken van zoiets.
    Natuurlijk heeft iedereen recht op een eigen mening. Ook als die negatief is. Wat het goed vinden van Donnie Darko echter met de "pubertijd" te maken heeft is mij een raadsel. Heb je iets tegen pubers in het algemeen? Of ben jij wellicht degene die andermans mening niet respecteert?
    A clear conscience is usually caused by a short memory

  14. #89

    Standaard

    Ettepet mag het een baggerfilm vinden, maar dat geeft hem natuurlijk niet het recht om meteen ook het nadenken over deze film af te schilderen als een stom iets. Juist het feit dat een film tot nadenken aanzet maakt het voor een deel al een gede film, los van de vorm en inhoud.
    Dus Ettepet je kunt je maar beter richten op discussies die je wel interesseren want reacties zoals deze zijn zinloos, voegen niets toe en lijken haast respectloos naar andere toe.
    look for the ridiculous in everything, and you will find it

  15. #90

    Standaard

    Heb hem vorige week gehuurd en ik vindt het een TOP Film echt heel apart , gah em ook zeker kopen !!!!
    (en dat konijn is best freaky, coole stem trouwens ook !!)
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    gah em ook zeker kopen !!!!
    Het is de DVD van de week:
    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=243063

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddie
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roberto G
    gah em ook zeker kopen !!!!
    Het is de DVD van de week:
    http://www.vanleest.nl/pages/product...oductID=243063
    Thanks voor de de tip ! , ga morgen ff kijken of ze hem morgen nog steeds voor 12.99 hebben liggen.

    Greetzz
    Co-StarTrader Safetrader
    Mijn Collectie
    I'm the servant of the secret fire, wielder of the flame of Anor. The dark fire will not avail you! Flame of Udûn!

  18. #93

    Standaard

    Heb hem vanavond gehuurd maar nog niet gekeken :s Ga ik dus maar morgen kijken Lijkt me een zeer mooie film...
    I see in your eyes the same fear that would take the heart of me... A day may come when the courage of men fales... When we forsake our friends and brake all bonds of fellowship....

    Mijn collectie

  19. #94

    Standaard Donnie Darko

    Net de film gekeken,
    Echt heel erg gaaf, ik moest erna echt goed nadenken hoe het nou allemaal in elkaar zit, en heb dan ook mijn eigen interpetatie erover.
    Ik denk ook dat dat de hele bedoeling van deze film is.
    Ik vind hem ijzersterk, zeker een film die ik ga kopen.
    Ook Donnie ( Jack Gyllenhaal) vind ik geweldig spelen.
    Kortom deze film krijgt van mij zeker een hoog cijfer in mijn favoriete films.

  20. #95

    Standaard

    WOW

    Heb hem net zitten kijken maar er zijn een hoop dingen die me niet duidelijk zijn zeg. Heb alles hier een beetje door zitten leze en er word me wel meer duidelijk maar ik ga er een nachie over slapen en hem nog een keer kijken want..... WOW

    Kikke film
    K-Billy’s super sounds of the 70’s continues, and if you’re the twelfth caller you’ll win tickets to the Monster Truck Extravaganza. Featuring Big daddy: Don Bodein’s truck, "The Bohemiath".

  21. #96

    Standaard

    Net voor de derde keer opnieuw gekeken en blijft een fantastische film.
    Ook het nummer Mad Word,....kippevel.

    Wat mij verbaasd is dat iedereen het over het einde van de film heeft. Wat mij intrigeert is juist het begin van de film [spoiler:db22f4fd7d]als hij midden op de weg ligt te slapen en bij zijn fiets wakker wordt volgens mij op de plek waar de film eindigt.[/spoiler:db22f4fd7d]. Blijf mij maar afvragen hoe hij daar komt ?

    Heeft iemand hier een mening over ?

  22. #97

    Standaard

    Speciale Director's Cut ... In juli in de USA in de bios.\

    Teaser Poster: Dirrectoer's Cut
    Mijn Collectie
    _________________
    Nog ?? DVD's Te Gaan: 300
    Laatste DVD Gekocht: Festen, She's All That, Ginger Snaps 2

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quarter
    Blijf mij maar afvragen hoe hij daar komt ?

    Heeft iemand hier een mening over ?
    Donnie slaapwandelt, dus da´s niet zo moeilijk te verklaren.

    Dat hij juist op die plek wakker wordt is volgens mij een rare speling van het lot.

  24. #99

    Standaard

    Misschien toeval, of toch niet?

    De film speelt zich af in 88, waarom? Als ik de tijd die nog te gaan is optel, 28 dagen, 6 uur, 42 min en 12 seconden, kom je op 28+6+42+12=88

    Is het toeval?
    Lost in Translation: best movie ever!

    312 +


  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin Stanneveld
    Misschien toeval, of toch niet?

    De film speelt zich af in 88, waarom? Als ik de tijd die nog te gaan is optel, 28 dagen, 6 uur, 42 min en 12 seconden, kom je op 28+6+42+12=88

    Is het toeval?
    Waar heb je het over, volg je niet meer
    *For love some WiLL search the ends of the world..to possess the objects of their desire some even KiLL*
    Mijn collectie

Pagina 4 van 7 EersteEerste 1234567 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •