Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 134 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Hoeveel complete films staan er wel niet op Youtube? Vind ik ook niet normaal,

  2. #52

    Standaard

    Dutch Filmworks mag illegale downloaders opsporen

    Dutch Filmworks mag de ip-adressen verzamelen van mensen die illegaal hun films en series downloaden. De filmdistributeur wil overtreders schikkingsvoorstellen van honderden euro's per illegaal gedownloade film of serie sturen. Voor het verzamelen van ip-adressen heeft Dutch Filmworks nu toestemming van de Nederlandse privacywaakhond Autoriteit Persoonsgegevens. Daarvoor schakelt het de hulp van de Duitse partij Excipion in.
    Dutch Filmworks is distributeur van films als Komt een vrouw bij de dokter, Dummie de mummie en De eetclub. Ook buitenlandse series als Planet Earth en CSI, en films als The Wolf of Wall Street lopen via het Nederlandse bedrijf.

    IP-adressen


    Zodra Dutch Filmworks een lijst met ip-adressen van overtreders heeft, moet het internetproviders waarschijnlijk via de rechter dwingen om te onthullen wie er achter een ip-adres schuilgaat. Volgens ict-jurist Arnoud Engelfriet is de kans dat dit lukt 'groot'. Op dit moment worden er nog geen ip-adressen van illegale downloaders verzameld, bevestigt een woordvoerder van Dutch Filmworks tegen RTL Nieuws. De filmdistributeur moet eerst duidelijk kenbaar maken bij welke films en series deze gegevens worden verzameld. Dat wordt later bekendgemaakt. Het doel van Dutch Filmworks is om illegale downloaders een schikkingsvoorstel van 'enkele honderden euro's' te sturen.

    Bron: rtlz.nl https://www.rtlz.nl/tech/dutch-filmw...aders-opsporen

  3. #53
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Downloaden doe ik niet als verzamelaar, is gewoon diefstal. Maar ik vraag me wel af wat de misgelopen inkomsten zijn. Iedereen weet dat nog maar een 'klein groepje' überhaupt nog films koopt en een nog kleiner deel zal van DFW zijn. Maar misschien zie ik dat verkeerd. Misschien kunnen ze dan beter een streamingdienst opzetten.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #54

    Standaard

    Ik koop niets meer wat het label DFW draagt.

  5. #55

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Ik koop niets meer wat het label DFW draagt.
    Want?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Want?
    Vaak kwalitatief minder dan buitenlandse uitgaves en ik ben het niet eens met dit soort praktijken. We hebben al een BREIN. Laat ze eerst maar eens zorgen dat de kwaliteit van hun releases omhoog gaat voordat ze downloaders de schuld gaan geven van hun verlies. Op hun facebook pagina klagen mensen steen en been dat series niet compleet zijn of dat DFW opeens besluit om de laatste seizoenen alleen op dvd of helemaal niet uit te geven. Dat bevordert de aanzet tot kopen ook niet echt en daar zijn ze zelf mede-schuldig aan.

  7. #57

    Standaard

    Dus een uitgever die de moeite niet steekt in het fatsoenlijk uitgeven van zijn of haar producties, maar hun moeite nadrukkelijk steken in de heksenjacht op downloaders...

    Laten we daar gewoon eens oer-Nederlands op reageren. Als het niet goed is, geven we er ook gewoon geen geld of aandacht aan. Doei. Stomme k**-uitgeverij (altijd al gevonden).

  8. #58

    Standaard

    De recente uitgave van Dutch-Fuubar-Works (in elk format) is een z'n voor voorbeeld van een substandaad uitgave.
    Vrijwel elk land op deze planeet heeft betere uitgaven....
    "A man's got to know his limitations", ...

  9. #59

    Standaard

    Kom Hombre, je hebt je standpunt nu wel duidelijk gemaakt. Dat hoeft je niet echt iedere keer weer te herhalen. Dutch FilmWorks is het niet voor jou, dat is jammer. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat je tegenwoordig niemand meer hoort klagen over Entertainment One, en terecht. Op hun uitgaven is tegenwoordig bijna niets aan te merken. Hopelijk gaat voor jou DFW op den duur ook die kant op. Ik heb geen klachten over de DFW-producten, maar ik ben misschien dan ook niet zo veeleisend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Kom Hombre, je hebt je standpunt nu wel duidelijk gemaakt. Dat hoeft je niet echt iedere keer weer te herhalen. Dutch FilmWorks is het niet voor jou, dat is jammer. Wat ik wel opmerkelijk vind is dat je tegenwoordig niemand meer hoort klagen over Entertainment One, en terecht. Op hun uitgaven is tegenwoordig bijna niets aan te merken. Hopelijk gaat voor jou DFW op den duur ook die kant op. Ik heb geen klachten over de DFW-producten, maar ik ben misschien dan ook niet zo veeleisend.
    Kijk z'n reactie is nu precies wat en waarom bepaalde personen zaken ervaren als in het lucht je hart topic....
    "A man's got to know his limitations", ...

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Kijk z'n reactie is nu precies wat en waarom bepaalde personen zaken ervaren als in het lucht je hart topic....
    Of juist de reactie van jou: oude koeien en negativiteit; dat is de reden waarom mensen de discussie vermijden. In de lange adem houden mensen ervan om over leuke dingen te praten: mooie uitgaven, nieuwe releases en nieuwe ontwikkelingen. Dan zit niemand op een zeur (niet naar jou gericht, maar in het algemeen) te wachten. Daarom is de Eone discussie ook gestopt en hoor je ook niks meer over de grootste klager(s) van de Eone-uitgaven.
    Dit staat overigens los van de discussie hier. Ik zou als DFW voor een ander “businessmodel” gekozen hebben, maar wellicht werkt het wel voor hen.

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Of juist de reactie van jou: oude koeien en negativiteit; dat is de reden waarom mensen de discussie vermijden. In de lange adem houden mensen ervan om over leuke dingen te praten: mooie uitgaven, nieuwe releases en nieuwe ontwikkelingen. Dan zit niemand op een zeur (niet naar jou gericht, maar in het algemeen) te wachten. Daarom is de Eone discussie ook gestopt en hoor je ook niks meer over de grootste klager(s) van de Eone-uitgaven.
    Dit staat overigens los van de discussie hier. Ik zou als DFW voor een ander “businessmodel” gekozen hebben, maar wellicht werkt het wel voor hen.
    Negativiteit? Je mag toch wel gewoon kritisch zijn en je mening geven? Alleen maar over leuke dingen praten wordt ook wat saai, zeker als we in de topics van uitgevers/ distributeurs alleen complimenten mogen geven. Als mensen dan discussies mijden is het wat mij betreft prima, als je allemaal in dezelfde richting praat dan komt er toch nooit een echte discussie op gang. Overigens ook wat merkwaardig om eerst te zeggen "dan zit niemand op een zeur te wachten" en daarbij direct aan te geven dat het niet aan Hombre is gericht. Je quote hem en gaat in op zijn reactie. Zeker van de redactie zou je dit niet verwachten.

    Wat betreft het onderwerp van dit topic; lijkt mij terecht dat er juist bij DFW kritiek is op hun beleid. Wel mensen achter de broek aan zitten die downloaden, maar zelf zeer matige releases uitbrengen. Als je het dan echt het goede voor hebt met de branche dan zou je juist goed werk moeten afleveren. Nu kom je al snel over als een maatschappij die puur wil cashen en dan kun je op weinig sympathie rekenen, zeker van filmfanaten.

  13. #63

    Standaard

    Het is een beetje dubbel, natuurlijk. Als pakweg Sony of Universal de strijd tegen de downloaders zou opvoeren, hebben die dan meer recht van spreken dan EOne en DFW? Volgens mij staat het één los van het ander, maar de harde kritiek die hier vaak geuit wordt over minderwaardige releases van de kleinere maatschappijen is volkomen terecht.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  14. #64

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Negativiteit? Je mag toch wel gewoon kritisch zijn en je mening geven? Alleen maar over leuke dingen praten wordt ook wat saai, zeker als we in de topics van uitgevers/ distributeurs alleen complimenten mogen geven. Als mensen dan discussies mijden is het wat mij betreft prima, als je allemaal in dezelfde richting praat dan komt er toch nooit een echte discussie op gang. Overigens ook wat merkwaardig om eerst te zeggen "dan zit niemand op een zeur te wachten" en daarbij direct aan te geven dat het niet aan Hombre is gericht. Je quote hem en gaat in op zijn reactie. Zeker van de redactie zou je dit niet verwachten.
    Rogier heeft lang geleden al aangegeven hier altijd op eigen titel en niet namens de redactie te reageren. Dat even terzijde.

    Met 'negativiteit' wordt niet het algemene forum bedoeld, maar dit onderwerp. Sommige mensen blijven maar negatief doen over hetzelfde onderwerp, zonder enige nuance aan te brengen. Dat wordt hier bedoeld met 'negativiteit'.

    Wat betreft het onderwerp van dit topic; lijkt mij terecht dat er juist bij DFW kritiek is op hun beleid. Wel mensen achter de broek aan zitten die downloaden, maar zelf zeer matige releases uitbrengen. Als je het dan echt het goede voor hebt met de branche dan zou je juist goed werk moeten afleveren. Nu kom je al snel over als een maatschappij die puur wil cashen en dan kun je op weinig sympathie rekenen, zeker van filmfanaten.
    Ik weet niet wanneer jij voor het laatst een DFW-titel hebt gezien, maar dit is inmiddels behoorlijk achterhaald. Niet alle titels zijn perfect en een aantal zijn zeker voor verbetering vatbaar, maar de term 'zeer matig' is al lang niet meer van toepassing.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Rogier heeft lang geleden al aangegeven hier altijd op eigen titel en niet namens de redactie te reageren. Dat even terzijde.
    Dat wist ik niet, misschien ook handig om dan geen "redactie" achter je forumnaam te hebben staan, zorgt wel voor verwarring.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Met 'negativiteit' wordt niet het algemene forum bedoeld, maar dit onderwerp. Sommige mensen blijven maar negatief doen over hetzelfde onderwerp, zonder enige nuance aan te brengen. Dat wordt hier bedoeld met 'negativiteit'. Ik weet niet wanneer jij voor het laatst een DFW-titel hebt gezien, maar dit is inmiddels behoorlijk achterhaald. Niet alle titels zijn perfect en een aantal zijn zeker voor verbetering vatbaar, maar de term 'zeer matig' is al lang niet meer van toepassing.
    Mede vanwege de slechte releases in het verleden schaf ik inderdaad niet vaak meer iets aan van DFW, dus over recente releases kan ik geen duidelijke mening vormen. Al hoor ik nog wel genoeg slechte verhalen, niet enkel hier op het forum. Een ander punt waarom ik DFW vaak links laat liggen zijn de behoorlijk kale releases. Op zich prima dat ze daar voor kiezen, maar dan schaf ik het ook minder snel aan. Dan zie ik geen toegevoegde waarde van een fysieke drager en kijk ik de films vaak via Netflix (of Pathe Thuis).

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is een beetje dubbel, natuurlijk. Als pakweg Sony of Universal de strijd tegen de downloaders zou opvoeren, hebben die dan meer recht van spreken dan EOne en DFW? Volgens mij staat het één los van het ander, maar de harde kritiek die hier vaak geuit wordt over minderwaardige releases van de kleinere maatschappijen is volkomen terecht.
    Tja.. beetje dubbel inderdaad, het zou eigenlijk niet uit moeten maken. Al vind ik altijd wel dat als je een dergelijke campagne begint je eerst kritisch naar je zelf moet kijken. Beetje hetzelfde als winkels die klagen dat ze het niet kunnen winnen van webwinkels, maar zelf weinig doen om de concurrentie aan te gaan en onderscheid te maken. HBO pakt het bijvoorbeeld wel anders aan als het om downloaden gaat, een stuk "sportiever". Dat levert ze uiteindelijk veel minder (imago) schade op denk ik. Op deze manier vraag DFW ook meer om kritiek dan andere maatschappijen.

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Negativiteit? Je mag toch wel gewoon kritisch zijn en je mening geven? Alleen maar over leuke dingen praten wordt ook wat saai, zeker als we in de topics van uitgevers/ distributeurs alleen complimenten mogen geven. Als mensen dan discussies mijden is het wat mij betreft prima, als je allemaal in dezelfde richting praat dan komt er toch nooit een echte discussie op gang. Overigens ook wat merkwaardig om eerst te zeggen "dan zit niemand op een zeur te wachten" en daarbij direct aan te geven dat het niet aan Hombre is gericht. Je quote hem en gaat in op zijn reactie. Zeker van de redactie zou je dit niet verwachten.
    Kritisch zijn is iets anders dan negatief zijn. Kritisch is inhoudelijk onderbouwd en negativiteit is een houding die (vaak) niet constructief is. Deze discussie verzandt een beetje in het laatste vind ik, en dat is jammer. Dat ik Hombre quote betekent dat dit de aanleiding is voor mijn betoog, geen directe communicatie terug. En het is aan Hombre zelf om te bepalen of hij een zeur is, dat ga ik niet invullen. Zijn reactie is alleen gebruikt als voorbeeld als van hoe ik het jammer vind dat DFW wordt gebashed, puur vanwege ervaringen vanuit het verleden. Dat vind ik jammer, want zo komen we niet verder. Laten we dan recente releases van DFW bespreken en daar inhoudelijk op ingaan. Heb je dan kritiek, dan heb je een verhaal. Nu blijft het een beetje bij superlatieven.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat wist ik niet, misschien ook handig om dan geen "redactie" achter je forumnaam te hebben staan, zorgt wel voor verwarring.
    Het is al enige tijd geleden gecommuniceerd dat wanneer crewleden vanuit de crew communiceren ze een andere kleur gebruiken van hun tekst. Ook dit heb ik laatst gedaan (voor het eerst overigens). Daarnaast heb ik altijd aangegeven dat ik per definitie vanuit eigen titel mijn commentaar geef, hetzij anders aangegeven.

    Wat betreft het onderwerp van dit topic; lijkt mij terecht dat er juist bij DFW kritiek is op hun beleid. Wel mensen achter de broek aan zitten die downloaden, maar zelf zeer matige releases uitbrengen. Als je het dan echt het goede voor hebt met de branche dan zou je juist goed werk moeten afleveren. Nu kom je al snel over als een maatschappij die puur wil cashen en dan kun je op weinig sympathie rekenen, zeker van filmfanaten.
    Mede vanwege de slechte releases in het verleden schaf ik inderdaad niet vaak meer iets aan van DFW, dus over recente releases kan ik geen duidelijke mening vormen. Al hoor ik nog wel genoeg slechte verhalen, niet enkel hier op het forum. Een ander punt waarom ik DFW vaak links laat liggen zijn de behoorlijk kale releases. Op zich prima dat ze daar voor kiezen, maar dan schaf ik het ook minder snel aan. Dan zie ik geen toegevoegde waarde van een fysieke drager en kijk ik de films vaak via Netflix (of Pathe Thuis).
    Uiteraard mogen/moeten/zullen ze kritisch zijn, maar wat voor de een een kale release is die niet aan de wensen voldoet is voor de ander prima voor de prijs die je ervoor betaalt. Het is allemaal eigen interpretatie. En gezien het feit dat de groep kopers steeds meer liefhebbers zullen zijn ipv de gemiddelde consument zullen ze zelf merken of hun businessmodel levensvatbaar blijft.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Dat wist ik niet, misschien ook handig om dan geen "redactie" achter je forumnaam te hebben staan, zorgt wel voor verwarring.
    Er zijn nog steeds mensen die vergeten dat AllesOverFilm niet alleen een forum is, maar ook een website met informatie
    Rogier doet meer dan alleen maar posten uit eigen naam op het forum. Dat geldt overigens voor alle redactieleden.
    Dus de titel bij het profiel moet je heel breed zien en niet alleen als subtitel voor op het forum.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #69

    Standaard

    Je kunt je afvragen hoe serieus DFW er zelf mee bezig is als je niet eens op de officiele site kunt vinden wat voor een films ze verkopen en de daarbij behorende blu-ray/dvd informatie. Daarbij brengen ze nog steeds matige, kale releases uit die vaak onderdoen in vergelijking met buitenlandse uitgaves, of ze brengen de film gewoon helemaal niet uit. Als de hoge heren daarna besluiten dat het de schuld van de downloaders is dat de financiele cijfers tegenvallen, dan vraag je er ook wel om. DFW is tuig en verdient het om geboycott te worden door filmliefhebbers.

  20. #70

    Standaard

    Ik ben voornamelijk benieuwd of DFW zich vooral richt om de mensen die hun bioscoopfilms of die hun DVD/Blu-ray releases downloaden. Of allebei?
    Ik denk dat ze meer 'verlies' lijden door de bioscoopreleases dan de fysieke media.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  21. #71

    Standaard

    Pastichio Rocker: ik ben het met je kritiek eens, alleen vind ik het toch een brug te ver om de mensen van DFW dan zomaar ineens 'tuig' te gaan noemen. Dat ze geen verstand van of respect voor film hebben okee, en dat voor een maatschappij die 'film' in haar naam heeft staan, maar de animositeit om ze dan maar dadelijk gelijk te stellen met 'tuig' - dat zijn bij mij verkrachters en moordenaars en consoorten - dat vind ik toch vrij sterk verwoord.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  22. #72

    Standaard

    Dat Dutch FilmWorks af en toe 'kale' uitgaven op de markt brengt in tegenstelling tot buitenlandse versies, kan allerlei redenen hebben. Het kan om een rechtenkwestie gaan, of ze doen het bewust omdat ze daardoor de prijs laag kunnen houden. Daar komt nog bij dat de buitenlandse varianten nogal eens geen Nederlandse ondertitels hebben. Ik kan over het algemeen prima leven met wat ze recent hebben uitgebracht. Ik lees vaak genoeg op dit forum ook gemopper over uitgaven van Warner Bros of Sony, dus dat is ook niet zaligmakend.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #73

    Standaard

    Dutch FilmWorks wil Nederlanders die The Hitman’s Bodyguard illegaal hebben gedownload een 'boete' van 150 euro opleggen.

    Dat heeft de filmmaatschappij op donderdag bekendgemaakt. Dutch FilmWorks zal samenwerken met het Duitse Tecxpio om IP-adressen te verzamelen van mensen die de film illegaal hebben gedownload. De lijst van IP-adressen zal vervolgens worden voorgelegd aan internetproviders, met het verzoek de contactgegevens van de downloaders te verstrekken.

    Dutch FilmWorks wil de adressenlijst gebruiken om schikkingsvoorstellen te versturen naar de downloaders, waarin een schikkingsbedrag van 150 euro wordt voorgelegd. De schikkingsvoorstellen zijn strikt gezien geen boetes' omdat het bedrijf die zelf niet mag opleggen. De filmdistributeur zegt echter geen juridische stappen te ondernemen als het bedrag wordt betaald.

    Pilot

    Een woordvoerder van Dutch FilmWorks noemt het initiatief een pilot, waarmee ze kijken hoe het boeteproces gaat verlopen. "De 150 euro is ook een voorlopig bedrag dat nog kan veranderen. We baseren dit op de kosten van het proces en de opgelopen schade." Het bedrijf gaat vooraf aankondigen van welke films ze IP-adressen verzamelen. "We zijn dat juridisch verplicht". Het verzamelen IP-adressen bij The Hitman's Bodyguard is op 21 december van start gegaan.

    Providers

    Het is onduidelijk of de providers ook adressen aan Dutch FilmWorks gaan verschaffen. In het verleden waren internetleveranciers niet bereid om vrijwillig deze informatie af te staan. De filmuitgever zegt bereid te zijn om naar de rechter te stappen, mochten providers geen adressen willen leveren. "We hebben een vaste procedure waarbij we een klant en klagende partij met elkaar in contact proberen te krijgen", vertelt XS4ALL-woordvoerder Niels Huijbregts. XS4ALL stelt niet zomaar klantinformatie te verstrekken, omdat het bedrijf niet internetverkeer controleert om in te zien of er illegaal verkeer plaatsvindt. "Zoiets zou dus doorgaans via de rechter moeten." Een woordvoerder van Ziggo zegt "alleen gegevens te verstrekken na een daartoe strekkende gerechtelijke uitspraak". De Autoriteit Persoonsgegevens gaf Dutch FilmWorks recent toestemming om de IP-adressen van downloaders te verzamelen.

    Bron: nu.nl https://www.nu.nl/internet/5059076/d...-uitdelen.html

  24. #74
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Die 150 euro steekt DFW in eigen zak? Lucratief opeens dan.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #75

    Standaard

    The Hitman's Bodyguard wil ik nog niet gratis zien. Doch dit terzijde.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 3 van 6 EersteEerste 123456 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •