De resultaten 1 tot 22 van 22 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Guardians of the Galaxy vol. 2 (UHD) blu-ray

    Inmiddels is via wedlock al bekend geworden dat Disney ons land weer niet interessant genoeg vindt om een UHD blu-ray uit te brengen....helaas zullen we die moeten importeren .

    Wel komt de 3D hier nog uit, dit zal (net als bij deel 1) de enige uitgave zijn met de veranderende aspect ratio en dus imo zeer de moeite waard.

    Ik ga zelf voor zowel de 3D en de UHD. Duur grapje weer, maar ja, ik wil perse eentje met Nederlandse subs hebben voor de kinderen.
    In de VS bij Bestbuy komt er trouwens wel een versie uit met 3D en UHD als ik het goed heb.

    Deze komen dus in Nederland uit:

    2D


    3D

  2. #2

    Standaard

    Aangezien ik nog +12 maanden met de aanschaf van Disney BD's achterloop door de idioot hoge prijzen in NL, heb ik alle tijd om te kiezen.
    "A man's got to know his limitations", ...

  3. #3

    Standaard

    Ik haal de UHD wel in het buitenland. Geen interesse meer in de 3D.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  4. #4

    Standaard

    Haal de 3D wel gewoon in het buitenland, heeeel stuk goedkoper dan hier. (3D) Bluray markt wordt hier kapot gemaakt met die schandelijke prijzen....
    Live your life like it's your last day because one day you'll be right!!

  5. #5

    Standaard

    Wat ik tot nu toe zie op bijvoorbeeld zoom, is dat de Engelse uitgave (zowel de 3D als de UHD) geen Nederlandse subs hebben. En ik wil voor de kinderen minimaal 1 versie hebben die dat wel heeft.

  6. #6

    Standaard

    Die hoesjes alleen al zijn een reden om te importeren. Die titel 2x erop zetten blijft idoot. Lijkt wel voor een land met debielen ontworpen. Fransen zullen zeker niet niet begrijpen dat het om Guardians of the Galaxy VOL.2 gaat als de titel er alleen in het engels opstaat
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die hoesjes alleen al zijn een reden om te importeren. Die titel 2x erop zetten blijft idoot. Lijkt wel voor een land met debielen ontworpen. Fransen zullen zeker niet niet begrijpen dat het om Guardians of the Galaxy VOL.2 gaat als de titel er alleen in het engels opstaat
    Volledig met je eens, daarom heb ik deze schitterende 3D + 2D Steelbook besteld in de UK bij Zavvi.nl (inmiddels uitverkocht) voor € 28,99:



  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door reusla Bekijk bericht
    Haal de 3D wel gewoon in het buitenland, heeeel stuk goedkoper dan hier. (3D) Bluray markt wordt hier kapot gemaakt met die schandelijke prijzen....
    Yep.... me too

    Heb een hele reutel van uit te komen 3D titels in de UK besteld, dan maar geen NL subs en soms ook
    geen beter geluid op de 3D titel (f*cking WB) Kong 3D wel met NL subs maar een schamele DTS HD MA 5.1
    track, en de 2D zonder NL subs maar wel ruim 10 euro minder dan hier

    Oh.... de Brexit.... shit shit shit..... zit hem nu al te knijpen voor die ratten hier die je vet willen
    laten bijbetalen als je pakketje gepakt wordt door de douane, ben benieuwd hoe het handelsakkoord gaat verlopen.

    The Guardians 2 ook in de UK besteld natuurlijk
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Ik ga ook voor de 3 d en niet voor de uhd
    3d voegt meer toe dan uhd vind ik.
    woon 15 min van de Duitse mediamarkt en haal hem daar wel zoals zoveel films.

  10. #10

    Standaard

    Als ik de kritieken van mensen om me heen moet geloven dat moet de overdaad aan CGI in dit deel enorm zijn.Aangezien deze film niet 100% CGI is lijkt mij dan dat de UHD versie misschien wel de minste versie is.[X-Men Apocalypse vond ik op UHD niet mooi]

    Hoe dan ook is dit een must-have op Blu-ray.

  11. #11

    Standaard

    Wat? X-Men Apocalypse is 1 van de mooiste UHD blu-ray's die uit is imo. Ik begrijp je punt van CGI niet helemaal trouwens? Denk je dan niet-CGI er minder gaat uitzien op UHD?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Wat? X-Men Apocalypse is 1 van de mooiste UHD blu-ray's die uit is imo. Ik begrijp je punt van CGI niet helemaal trouwens? Denk je dan niet-CGI er minder gaat uitzien op UHD?
    Bij de 1ste werden bij bepaalde opnames echte sets gebruikt en bij de 2de lijkt dat minder het geval.[Ik heb de film zelf nog niet gezien]

    Bij X -Men UHD zie je dat CGI nog meer CGI is en dat kan niet de bedoeling zijn.Gezien bij een kennis die een LG OLED55E6V heeft dus kom niet bij me af dat ik het op een minder toestel gezien heb.

    Mijn ogen liegen niet rogue

    Dit over Deapool UHD: Die vuur vonken uit die gun zien er op UHD nep uit.[Die check heb ik gedaan op mijn eigen Samsung 4k/HDR scherm]

    Planet Earth 2 is wel een UHD die indruk maakt.

    Juist films die een combinatie zijn van de echte wereld en CGI komen in mij ogen minder mooi uit op UHD.

    Voor films is 1080p Blu-ray nog steeds de beste weergave in mijn ogen.Bij bv games is het weer een heel ander verhaal.

    Mijn mooie Sony 1080p staat hier nog wel even.

    Ik hoop dat het nu wat duidelijker is voor je.
    Laatst aangepast door jeroeni : 17-08-2017 om 18:53

  13. #13
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dus, hoe meer gebreken er worden onthult, des te beter de UHD BD zelf is... Je zou dus vooral kunnen stellen dat sommige films zich niet goed voor UHD BD lenen . Ik ga toch altijd graag voor het hoogst haalbare. Ik vind 3D fantastisch, maar de keuze weegt steeds zwaarder bij elke film. Maar bij uitzonderingen dubbeldip ik. Immers, sinds ik met deze hobby begon ging het om de hoogst haalbare kwaliteit.

    Het helpt dat ik in Amerika weer ongehinderd films kon shoppen, omdat het regiovrij is... tegen gunstigere prijzen. Dan nodigen die volle stellingen met snoepgoed wel uit, maar goed, we zijn weer terug. En pas over vier dagen kwam daar Guardians of the Galaxy: Vol 2 uit.
    Laatst aangepast door Claudio Santulli : 17-08-2017 om 22:52
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Bij de 1ste werden bij bepaalde opnames echte sets gebruikt en bij de 2de lijkt dat minder het geval.[Ik heb de film zelf nog niet gezien]

    Bij X -Men UHD zie je dat CGI nog meer CGI is en dat kan niet de bedoeling zijn.Gezien bij een kennis die een LG OLED55E6V heeft dus kom niet bij me af dat ik het op een minder toestel gezien heb.

    Mijn ogen liegen niet rogue

    Dit over Deapool UHD: Die vuur vonken uit die gun zien er op UHD nep uit.[Die check heb ik gedaan op mijn eigen Samsung 4k/HDR scherm]

    Planet Earth 2 is wel een UHD die indruk maakt.

    Juist films die een combinatie zijn van de echte wereld en CGI komen in mij ogen minder mooi uit op UHD.

    Voor films is 1080p Blu-ray nog steeds de beste weergave in mijn ogen.Bij bv games is het weer een heel ander verhaal.

    Mijn mooie Sony 1080p staat hier nog wel even.

    Ik hoop dat het nu wat duidelijker is voor je.
    Ik heb net een vergelijking gedaan van de blu-ray en de UHD. Ik heb dat stukje genomen waar Quicksilver door de school gaat terwijl deze opgeblazen wordt.
    Ik heb bij dat stukje geen last dat de CGI op de UHD er t.o.v. blu-ray nep uit ziet. Sterker nog, door de HDR hebben de vlammen juist meer licht, kleur en variatie dan de blu-ray.
    Qua beeld is de UHD duidelijk beter dan de blu-ray (details die beter zichtbaar e.d.).

    We zijn helaas dus totaal oneens , maar dat geeft niet.

    Ook al kijk ik op in principe dezelfde tv als jij het hebt gezien (LG OLED65E6V); het zal ook uitmaken met welke instellingen je kijkt; HDR standaard geeft een heel ander beeld dan HDR levendig

  15. #15

    Standaard

    Ik dacht dat dit een topic over Guardians of the Galaxy was, maar de discussie gaat een hele andere kant op...
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht dat dit een topic over Guardians of the Galaxy was, maar de discussie gaat een hele andere kant op...

  17. #17

    Standaard

    Okee, terug on topic:

    I am Groot!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik dacht dat dit een topic over Guardians of the Galaxy was, maar de discussie gaat een hele andere kant op...
    En daarom alle tussenliggende off topic verplaatst naar een nieuw topic over UHD in het algemeen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  19. #19

    Standaard

    Van wat ik gelezen heb van de US release die inmiddels uit is, is de UHD in ieder geval enorm mooi.

  20. #20

    Standaard

    Nou, ik heb de UHD in de UK alvast besteld.

    Aangezien de kinderen de film al in de bios hebben gezien, kunnen ze wel eventjes wachten op een versie met Nederlandse subs. Dat zal de 3D versie worden, maar dan heb ik wel geduld tot die bijvoorbeeld bij Mediamarkt in een 3=2 actie zit.

    Disney, weer bedankt. Echt een belachelijke beslissing om de UHD in ongeveer alle landen uit te brengen waar ze UHD's hebben, behalve Nederland. Iemand toevallig nog een mailadres? Ik wil er nog wel een mailtje aan wagen, zal geen invloed hebben, maar ik vrees het ergste voor toekomstige releases.

  21. #21

    Standaard

    De 3D gekeken voor het eerst sinds de bios en wat een feest... Gaf ik na de bios de film nog een 8, dat is nu een dikke 9 geworden. De 3D is echt geweldig en een grote toevoeging aan de film, dit is de manier waarop de film beleefd moet worden. Zeker als het beeld zich opent (is alleen op de 3D versie het geval) dan valt je mond open.
    Kwam voor mij nu dicht bij het niveau van de 1ste film. Herkijkwaarde = een 10.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De 3D gekeken voor het eerst sinds de bios en wat een feest... Gaf ik na de bios de film nog een 8, dat is nu een dikke 9 geworden. De 3D is echt geweldig en een grote toevoeging aan de film, dit is de manier waarop de film beleefd moet worden. Zeker als het beeld zich opent (is alleen op de 3D versie het geval) dan valt je mond open.
    Kwam voor mij nu dicht bij het niveau van de 1ste film. Herkijkwaarde = een 10.
    Helemaal mee eens....2 weken terug gezien in 3D op m,n Beamer , en werkelijk een prachtige kijkervaring .

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •