Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 48 worden weergegeven.

Discussie: www.zoom.co.uk

  1. #1

    Standaard www.zoom.co.uk

    Kon geen topic vinden. Hoe zijn jullie ervaringen met deze toko?

    Heb 6 criterions besteld, maar helaas niet binnen. Volgens hen is er geen tracking mogelijk. Baal er wel van, eerste bestelling en meteen zoek en voor een flink bedrag van 100 pond.

    Meer goede of slechte ervaringen?
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #2

    Standaard

    Waarom bestel je dan ook gelijk voor zo'n flink bedrag bij een toko die je niet kent? Altijd eerst even het water testen.

    Wisselende reviews. Kennelijk zijn ze nogal langzaam met leveren: https://uk.trustpilot.com/review/zoom.co.uk

  3. #3

    Standaard

    1x besteld, 2 criterions, na een week binnen

  4. #4

    Standaard

    Ook een keer besteld, netjes ontvangen, is van Universal.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #5

    Standaard

    1x besteld, wel binnen gekregen maar moest lang wachten (2-3 weken)
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  6. #6

    Standaard

    Ik heb inmiddels wel meer dan 10 bestellingen gedaan, en nog geen klachten (even afkloppen). Wel is het zo wat Peter aangeeft dat de bezorgtijden weleens kunnen oplopen; de een had ik binnen een week binnen, en een ander kun je wel 3 weken op wachten.

  7. #7

    Standaard

    ok bedankt mannen. Ik had 6 criterions besteld, kreeg 10% korting dus ging even los.
    Nog maar even geduld hebben, al is hij nu 2 weken onderweg...sowieso slechte tijd qua pakjes, ben er 2 van B&N vooralsnog kwijt en van Arrow ook nog niets ontvangen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  8. #8

    Standaard

    Die kunnen nog makkelijk binnenkomen hoor Coen, geef het nog een weekje. Al vermoed ik dat (net als bij je B&N aankopen) als jij klaagt, ze de volgende dag binnenkomen .

    Overigens hebben ze nu weer een Criterion sale bij zoom, 2 voor 22,50 pond (gebruik de code SIGNUP10).

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Die kunnen nog makkelijk binnenkomen hoor Coen, geef het nog een weekje. Al vermoed ik dat (net als bij je B&N aankopen) als jij klaagt, ze de volgende dag binnenkomen .

    Overigens hebben ze nu weer een Criterion sale bij zoom, 2 voor 22,50 pond (gebruik de code SIGNUP10).
    Ik hoop het. B&N geeft zichzelf nog tot en met deze week, de douane heeft niets zeggen ze dus hoop niet dat er een pakkettenman is die nu een stapeltje criterions heeft

    Lekker trouwens die sale, ik heb er 16 pond per stuk voor betaald GRR
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  10. #10

    Standaard

    Is volgens mij 2 keer per jaar, ook bij hmv.com Ik koop UK Criterion's dus alleen maar in de sale, Dan maar wachten op Stalker
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #11

    Standaard

    Ik haal niets daar nu. Wacht nog op mijn bestelling, wil die eerst binnen hebben. Hoewel het wel aanlokkelijk is om Punch Drunk Love en Squid and the Whale te halen voor 22,50 pond
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  12. #12

    Standaard

    Klagen helpt haha, vandaag binnen. Was gek genoeg met priority verzonden maar nu pas binnen. Doos had deuken maar gelukkig geen kapotte hoezen

    Nu nog de twee dozen van B&N en arrow binnen krijgen
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  13. #13

    Standaard

    Even je CC account nakijken als je bij zoom besteld.....

    Op de site lijkt het dat je geen verzendkosten betaalt (je kunt gewoon Standard kiezen), staat ook niet bij je bestellingen, niet bij je orderbevestiging en alles. Maar uit mijn CC account blijkt dat ik toch gewoon de £1,99 verzendkosten betaal. Lijkt niet echt te kloppen (ze kunnen toch niet een hoger bedrag van je CC innen dan je orderbedrag?), maar goed, de SIGNUP10 code voor 10% korting doet het nog wel, dus dat heft het wat op.

    Ik hou er nu wel rekening mee, ga geen aparte items meer bestellen, maar meerdere in 1 keer.

  14. #14

    Standaard

    Thanks voor je bericht op het blu-ray bestel topic, Rogue! Ik heb hier tot op heden nog geen last van gehad, en net op m'n Paypal ingelogd waar ook nog geen extra kosten bij stonden. Ik klik ook altijd op Standard waardoor je indd geen verzendkosten betaalt. Het enige wat ik wel anders doe, is dat ik bij het afronden van de bestelling op de knop 'Paypal checkout' klik i.p.v. 'Proceed to payment', waardoor je gelijk naar Paypal wordt doorgelinkt en daar betaalt. Misschien dat dat het verschil maakt?

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Louser Bekijk bericht
    Thanks voor je bericht op het blu-ray bestel topic, Rogue! Ik heb hier tot op heden nog geen last van gehad, en net op m'n Paypal ingelogd waar ook nog geen extra kosten bij stonden. Ik klik ook altijd op Standard waardoor je indd geen verzendkosten betaalt. Het enige wat ik wel anders doe, is dat ik bij het afronden van de bestelling op de knop 'Paypal checkout' klik i.p.v. 'Proceed to payment', waardoor je gelijk naar Paypal wordt doorgelinkt en daar betaalt. Misschien dat dat het verschil maakt?
    Goede tip! Dat zou best weleens uit kunnen maken; er kan dan niet achteraf een bedrag geinnd worden. Met CC wordt er 1 pond gereserveerd en dan als ze gaan verzenden het hele bedrag eraf gehaald. Ik ga het proberen!

  16. #16

    Standaard

    Als ik bij Zoom een bestelling plaats en wil afrekenen met CC krijg ik te zien dat ik 1 pond moet betalen, terwijl ik toch echt voor geld besteld heb.

    Hebben meer mensen hier wel eens last van bij Zoom?

  17. #17

    Standaard

    Ik niet i.i.g. tot nog toe prima gegaan.

  18. #18

    Standaard

    Ja, heb ik ook een paar keer gehad. Maar het goede bedrag wordt wel afgeschreven,

  19. #19

    Standaard

    Hmmm... das toch wel heel apart. Zelfs op de Rabo Scanner wordt een bedrag van 1 pond aangegeven
    Laatst aangepast door Marcccc : 24-08-2018 om 22:18

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Als ik bij Zoom een bestelling plaats en wil afrekenen met CC krijg ik te zien dat ik 1 pond moet betalen, terwijl ik toch echt voor geld besteld heb.

    Hebben meer mensen hier wel eens last van bij Zoom?
    Het staat letterlijk in de post vlak boven die van jou; dat is een reservering.

  21. #21

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Het staat letterlijk in de post vlak boven die van jou; dat is een reservering.
    Oke. Beetje vreemde constructie vind ik het

  22. #22

    Standaard

    Heb nu ook men eerste ervaring met Zoom gehad. Drie bestellingen gedaan, waarvan er slechts twee zijn toegekomen.
    De laatste ging om een box set van NCIS van 80 pond. Met een kleine verzendingskost zonder tracking, kon ik eigenlijk wel verwachten dat deze ergens ging blijven staan.

    Eens de levertermijn was verstreken heb ik een e-mail verzonden, met de vraag om men geld terug te krijgen. Een paar uur later stond het bedrag al op men PayPal account.
    Ik ga er in de toekomst waarschijnlijk dus nog wel wat bestellingen doen, maar dan niet voor al te grote bedragen .

  23. #23

    Standaard

    Bestel er veel, maar mijn vorige twee bestellingen hebben gedoe.

    1 pakje met 2x UHD is nog niet aangekomen, 1 later pakje met 7 films kwam binnen met maar 4 titels. Dus drie er uit gehaald/gevallen

    Heb Zoom gemaild, voor pakje 1 moet ik wachten tot de 12e en op mail 2 moet ik nog een reactie krijgen ...
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  24. #24

    Standaard

    Die van 2 juni had ik maandag binnen. Zes bestelde titels zijn in 3 keer verzonden op 4, 5 en 8 juni en daar wacht ik nog op(niet zo geknatuurlijk).
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Die van 2 juni had ik maandag binnen. Zes bestelde titels zijn in 3 keer verzonden op 4, 5 en 8 juni en daar wacht ik nog op(niet zo geknatuurlijk).
    Mijn ene pakje is vandaag binnengekomen, maar nog geen reactie gehad op de missende inhoud van mijn andere pakje.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •