Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 48 van 48 worden weergegeven.

Discussie: www.zoom.co.uk

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Mijn ene pakje is vandaag binnengekomen, maar nog geen reactie gehad op de missende inhoud van mijn andere pakje.
    Dikke vette credits voor zoom. Heb 3 films nagezonden gekregen. Die zijn inmiddels binnen.
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  2. #27

    Standaard

    Uit een mail, ben benieuwd wat voor invloed dit zal hebben. Ze hadden af en toe wel leuke deals.

    ZOOM ANNOUNCMENT

    Dear ,

    We are writing to inform you about some upcoming changes to Zoom. The current owner, Universal Columbia Alliance (UCA), has recently sold the website and its new owner, Patriot Media Group, have advised that they are expecting to be online and taking orders from 00.01 on 17 February 2021 onwards.

    Orders received up until 21.00 on Tuesday, 16 February 2021 will continue to be fulfilled by UCA. Existing pre-orders for Doctor Who: The Collection - Season 8 (Limited Edition Box Set) [Blu-ray] (release date: 8 March 2021) will similarly be fulfilled by UCA.

    If you have any queries about orders placed before the above cut-off time, please contact Zoom customer service, as normal, on customerservice@zoom.co.uk.

    The new owners will be in communication with you as a valued customer once they have taken over the site.

    Thank you for your custom.

    The Zoom Team at UCA

  3. #28

    Standaard

    Iemand al ervaring met hoe Zoom het na de Brexit doet? Regelen zij de BTW of heb je kans op extra kosten bij levering?

  4. #29
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wat bedoel je precies met regelen zij de BTW? In ieder geval de prijs op site vermeld niet of dat met of zonder BTW is, en als je gaat afrekenen veranderd de prijs niet, lijkt er dus op dat je gewoon de UK BTW ook betaald.

    Dus vanaf nu valt voor mij zoom ook af.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  5. #30

    Standaard

    Wat schiet er dan eigenlijk nog over om vanuit de UK te gaan bestellen?

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat schiet er dan eigenlijk nog over om vanuit de UK te gaan bestellen?
    Wat denk je van Amazon UK? Is niet zo bekend als Zoom en Zavvi (...), maar komt bij mij altijd als eerste in beeld als ik wat uit de UK wil hebben.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat denk je van Amazon UK? Is niet zo bekend als Zoom en Zavvi (...), maar komt bij mij altijd als eerste in beeld als ik wat uit de UK wil hebben.
    Amazon is serieus gezakt in mijn peiling eerlijk gezegd, sinds dat je de meeste films in pre-orders niet meer kan bestellen. En ik weet dat er mensen zijn die voor de Brexit daar ook al last bij hadden, maar daar heb ik nooit iets van gemerkt. En ik bestel(de) heel via amazon.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Amazon is serieus gezakt in mijn peiling eerlijk gezegd, sinds dat je de meeste films in pre-orders niet meer kan bestellen. En ik weet dat er mensen zijn die voor de Brexit daar ook al last bij hadden, maar daar heb ik nooit iets van gemerkt. En ik bestel(de) heel via amazon.
    Ik heb er ook veel last van. En als anime fan (echt een niche in NL) ben je toch wel op UK releases aangewezen. Nu is Millennium Actress van Satoshi Kon net op blu-ray verschenen, maar die is bij Amazon nog steeds niet beschikbaar voor niet UK adressen. Zavvi laat ik links liggen en ik kan hem bij de uitgever (all the anime) bestellen, maar die heeft hoge verzendkosten (11,50 pond) en mijn laatste pakje dat ik bij hen bestelde, is 2 maanden onderweg geweest.

  9. #34
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Tip van iemand die ook wel eens wat anime kijkt (nou ja bijna exclusief anime)

    Kijk eens naar UP1 daar staat Millennium Actress aan £27.49 en daar gaat bij verzenden nog eens de 20% UK BTW vanaf. Echt heel goeie ervaringen met deze webshop en hun verpakking daar kan Amazon nog wat van leren.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tip van iemand die ook wel eens wat anime kijkt (nou ja bijna exclusief anime)

    Kijk eens naar UP1 daar staat Millennium Actress aan £27.49 en daar gaat bij verzenden nog eens de 20% UK BTW vanaf. Echt heel goeie ervaringen met deze webshop en hun verpakking daar kan Amazon nog wat van leren.
    Misschien eens uitproberen. Ik zou overigens wel voor de standaard versie gaan Heb overigens chat contact gehad met Amazon UK en had zou geregeld worden dat de blu-ray ook daar beschikbaar komt.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door StefaanD Bekijk bericht
    Tip van iemand die ook wel eens wat anime kijkt (nou ja bijna exclusief anime)

    Kijk eens naar UP1 daar staat Millennium Actress aan £27.49 en daar gaat bij verzenden nog eens de 20% UK BTW vanaf. Echt heel goeie ervaringen met deze webshop en hun verpakking daar kan Amazon nog wat van leren.
    Tja, er gaat 20% vanaf maar komt ook weer 21% plus inklaringskosten bij, is nl ruim boven de €22. En voor een opgave van de verzendkosten moet je een mail naar de webwinkel sturen wat bovendien naar gewicht gaat en niet per item (webwinkel zelf heb ik ook nog nooit van gehoord…). Weet niet amazon daarvan kan leren maar goed. Straks weer klagen dat je extra kosten hebt of dat het lang duurt…
    Laatst aangepast door Oakey : 18-02-2021 om 18:22

  12. #37
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Zo zo dat is ook weer een lekkere reactie zeg. Ben wel bijna klaar met die vaak pedante opmerkingen hier van bepaalde personen

    Dus jij trekt gewoon mijn geloofwaardigheid in twijfel omdat ik wel ervaring heb met die shop en jij niet, dat is nogmaals lekker.

    Natuurlijk weet ik wel dat je dan boven de 22€ zit. Ik gaf gewoon een andere optie aan voor anime releases. En wat ik zei over wat Amazon kan leren van UP1 is hoe ze zaken verpakken en dat is véél beter dan wat Amazon ooit doet of zal doen, en zeker voor collector editions een sterke aanrader. En nee je hoeft helemaal niet op voorhand te vragen naar de verzendkosten, ze geven een schatting aan en de uiteindelijke verzendkosten zijn altijd lager als ze eenmaal verzenden, dat is mijn ervaring.

    Om maar eens te tonen welke klant support ze daar hebben. Ik bestel er altijd blu-rays maar éénmaal per vergissing een DVD besteld voor een product waar een BD van was, en na mijn bestelling mailden ze me dat ze zagen dat ik een DVD had besteld en of ze dat mochten veranderen naar de BD versie voor dat item omdat ik altijd BD’s bestel. Dat heb ik maar al te graag aanvaard. Vertel jij me maar eens welke andere webshop dergelijke klant support levert?

    Ga ik ze nu minder gebruiken sinds de Brexit wegens de bijkomende douane- en inklaringskosten. Wellicht wel, ik zal in ieder geval veel meer op voorhand gaan uitrekenen hoeveel het me uiteindelijk zal kosten.

    Nu jij weer.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  13. #38

    Standaard

    Tja, jij kraakt amazon en zavvi af, terwijl ik dat prima webshops vindt. Amazon verpakt ook altijd goed, eerder juist overdreven ruim. En hun customer support heb ik ook alleen maar goede ervaringen mee. Zo'n kleine speler als UP1 lijkt me juist meer een risico in deze brexit tijden en een mailtje sturen om erachter te komen hoeveel de verzenkosten bedragen is natuurlijk niet echt meer van deze tijd. Dat maakt de prijzen vergelijken ook wel erg lastig. Ze hebben het over een max van 22 pond verzendkosten binnen de UK en dat ze alleen de feitelijke verzendkosten rekenen die het postkantoor hen aanrekent. Dat laat zien dat ze niet echt een deal met een verzendbedrijf hebben en kunnen de verzendkosten hoog oplopen... het maakt nogal uit of zo'n pakje aan verzenden 5 pond of 15 pond kost

    Hoeveel bedraagt verzenden dan bijv. bij deze Millenium Actress edition?
    Laatst aangepast door Oakey : 19-02-2021 om 17:53

  14. #39
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Afkraken is wel een sterk woord wat je gebruikt. Ik kraak Amazon niet af, ik zeg gewoon dat UP1 beter verpakt dan Amazon, punt aan de lijn. En nee een ruime verpakking zonder beschermingsmateriaal is geen goeie verpakking, want dan zit die case maar te rammelen in de verpakking. Zavvi ja dat is momenteel een ander verhaal en dan vooral omdat ze niet doen zoals ze beloven in hun FAQ dat het merendeel van de verzendingen via hun EU hub gaat. Als dat zo is, waarom kleven ze er dan gele stickers op?

    En nogmaals, want blijkbaar had je niet goed gelezen, de verzendkosten die ze vermelden zijn maximale bedragen en daar gaat altijd iets vanaf. Je hoeft dus helemaal niet te mailen, maar als je echt op de cent duidelijk wil weten wellicht wel.

    Trouwens je zit hier weer dingen te beweren en uit je duim te zuigen omdat je nul ervaring hebt met die shop, dat is wel straf. Ze hebben wel degelijk een deal met een verzendbedrijf maar afhankelijk van het aantal dat ze verzenden gebruiken ze Royal Mail, vaak voor één titel, en DPD als ze meerdere titels verzenden omdat anders de kosten met Royal Mail te hoog uitvallen.

    En de omvang van een zaak heeft niets te maken met de Brexit, kijk maar naar Zavvi dat is nu ook niet bepaald een kleine speler.

    Trouwens 6,50£ waren de verzendkosten voor Millennium Actress. Zo nu kan je prijzen vergelijken, en ik ben benieuwd hoe de film je bevallen is.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  15. #40

    Standaard

    Tja ik ga af op hun eigen informatie op https://www.up1.co.uk/ExtraInfo/19C9...3?OpenDocument, omdat ik geen ervaring met die store heb, en daar staat toch duidelijk dit:
    For European orders & orders outside Europe please contact us for quote.
    Where possible all packages all postage is charged at cost (i.e fee post office charge us)
    Bij de bedragen die ze we noemen staat toch duidelijk dat dit binnen de UK is met een maximum van 22 pond.

    Goed te horen dat de ervaringen voor de brexit goed waren, dat zegt echter niks over hoe ze het na de brexit doen. Ik krijg de indruk van hun website dat het een kleine speler is en juist die worstelen met het paperwork rondom de brexit. Je kunt zelfs betalen door cash naar ze op te sturen, dat kun je klantvriendelijk vinden of amateuristisch, ligt eraan hoe je er naar kijkt.

    Bij betsellen van dit ene item geven ze zelf trouwens £8.75 aan shipping aan, totaal is dan £36.24, €41,91 incl BTW (eigenlijk nog 1% meer maar vooruit), plus €12,50 inklaring is dan €54,41
    Via amazon UK is het incl import fee £42.25, dus €48,86
    Bij zavvi.nl €43.99 + €2,99 = €46,98
    Ik zie het voordeel niet maar wellicht ben ik gek...


    Ben wel benieuwd naar de film overigens maar houdt het toch bij amazon

    Je gaat op 1 ervaring af bij zavvi, ze hebben duidelijk op hun site staan dat ze alles regelen en er geen extra kosten komen, lijkt me dat je ze dan aan hun voorwaarden kunt houden als dat toch gebeurt.
    Laatst aangepast door Oakey : 21-02-2021 om 17:04

  16. #41
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Wat Zavvi betreft, heb contact opgenomen met hen voor een pakje waar ik voor moest betalen maar nog niet afgehandeld. Ik laat wel eens weten hoe dat verlopen is in het Zavvi draadje.

    Met €12,50 inklaring bedoel je dan wellicht de kosten die PostNL aanrekent voor de verwerking van de douane kosten? Dan hebben jullie in Nederland nog ‘geluk’ want die kosten zijn in België serieus gestegen de laatste jaren. Momenteel betaal je maar liefst €24,00 administratie kosten hier.

    Eigenlijk is er maar één winnaar in het ganse Brexit verhaal wat webshops betreft en dat is Amazon waar je op voorhand de lokale BTW kan afrekenen en volgens mijn weten de enige shop die dit doet, en ook nog eens de grootste. Dat is al bij al echt geen goeie ontwikkeling want dat versterkt alleen maar hun positie en geeft de consument gewoon mindere opties.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  17. #42

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Tja, jij kraakt amazon en zavvi af, terwijl ik dat prima webshops vindt. Amazon verpakt ook altijd goed, eerder juist overdreven ruim. En hun customer support heb ik ook alleen maar goede ervaringen mee. Zo'n kleine speler als UP1 lijkt me juist meer een risico in deze brexit tijden en een mailtje sturen om erachter te komen hoeveel de verzenkosten bedragen is natuurlijk niet echt meer van deze tijd. Dat maakt de prijzen vergelijken ook wel erg lastig. Ze hebben het over een max van 22 pond verzendkosten binnen de UK en dat ze alleen de feitelijke verzendkosten rekenen die het postkantoor hen aanrekent. Dat laat zien dat ze niet echt een deal met een verzendbedrijf hebben en kunnen de verzendkosten hoog oplopen... het maakt nogal uit of zo'n pakje aan verzenden 5 pond of 15 pond kost

    Hoeveel bedraagt verzenden dan bijv. bij deze Millenium Actress edition?
    Ik ga mij verder niet met de discussie bemoeien, maar dit is gewoon niet waar. Amazon staat nou niet bepaald bekend om zijn goede verpakkingen, of je moet genoegen nemen met een dun kartonnen envelopje. Ik heb al zo vaak boeken retour moeten sturen met ingedeukte hoeken, en dan ben ik echt niet zo heel moeilijk.
    Service is wel uitstekend, dat ben ik met je eens.

  18. #43

    Standaard

    Vandaag weer pakje binnen van Amazon UK, pre-order bluray met een releasedatum van vandaag, zaterdag verstuurd, maandag binnen. Ik vind dat toch supersnel en goede service. En onder de €22 dus ook nog eens zonder BTW of VAT.

    Ik bestel ook vaak vinyl bij Amazon UK, en dat is juist bij Amazon altijd in een 'worry-free' verpakking, een grote doos met opgepropt papier erin om de plaat (die zelf ook in kartonnen verpakking zit) te beschermen. Ik vind dat top. De meeste webwinkels verzenden vinyl alleen maar in die kartonnen verpakking om de plaat heen. Ik bestel ook wel eens boeken daar, die komen dan inderdaad in zo'n dik kartonnen envelop. Vind ik niet erg want boeken zijn er om te lezen en ik hoef die niet in mint condition te houden. Platen special editions vind ik wat anders, maar die durf ik juist goed bij Amazon te bestellen.

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Vandaag weer pakje binnen van Amazon UK, pre-order bluray met een releasedatum van vandaag, zaterdag verstuurd, maandag binnen. Ik vind dat toch supersnel en goede service. En onder de €22 dus ook nog eens zonder BTW of VAT.

    Ik bestel ook vaak vinyl bij Amazon UK, en dat is juist bij Amazon altijd in een 'worry-free' verpakking, een grote doos met opgepropt papier erin om de plaat (die zelf ook in kartonnen verpakking zit) te beschermen. Ik vind dat top. De meeste webwinkels verzenden vinyl alleen maar in die kartonnen verpakking om de plaat heen. Ik bestel ook wel eens boeken daar, die komen dan inderdaad in zo'n dik kartonnen envelop. Vind ik niet erg want boeken zijn er om te lezen en ik hoef die niet in mint condition te houden. Platen special editions vind ik wat anders, maar die durf ik juist goed bij Amazon te bestellen.
    Dan heb je bijzonder veel geluk dat je preorders kunt bestellen, want dat lukt heel veel mensen buiten de UK helaas niet. Even als test: lukt het jou om bijvoorbeeld deze titel te bestellen? Bij mij staat deze op "Temporarily out of stock", net als alle andere preorders.

    Ik wil mijn boeken ook in een normale staat ontvangen. Natuurlijk zijn boeken er om te lezen, maar dan zou je die regel door kunnen trekken naar vinyl (muziek is er om te luisteren) en blu-ray's (films zijn er om bekeken te worden) en zou je met alles genoegen kunnen nemen, zodat je het kan afspelen. En van boeken en blu-ray's heb je natuurlijk ook speciale edities . Ik denk dat je minder blij bent als je een boek van €150 koopt en die komt beschadigd aan omdat amazon weer het boek in een doos heeft gedaan zonder enig andere bescherming.

  20. #45
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Getest en mij lukt het (nog) niet. Zelfde melding, maar dat ze ik wel vaker. Uiteindelijk lukt het rum voor de releasedatum meestal wel weer. Heb dit met de Back to the futurebox, Wonder woman en nog een paar gehad. Sommige pre-orders zie ik zelfs niet eens.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dan heb je bijzonder veel geluk dat je preorders kunt bestellen, want dat lukt heel veel mensen buiten de UK helaas niet. Even als test: lukt het jou om bijvoorbeeld deze titel te bestellen? Bij mij staat deze op "Temporarily out of stock", net als alle andere preorders.

    Ik wil mijn boeken ook in een normale staat ontvangen. Natuurlijk zijn boeken er om te lezen, maar dan zou je die regel door kunnen trekken naar vinyl (muziek is er om te luisteren) en blu-ray's (films zijn er om bekeken te worden) en zou je met alles genoegen kunnen nemen, zodat je het kan afspelen. En van boeken en blu-ray's heb je natuurlijk ook speciale edities . Ik denk dat je minder blij bent als je een boek van €150 koopt en die komt beschadigd aan omdat amazon weer het boek in een doos heeft gedaan zonder enig andere bescherming.
    Nee, die lukt mij ook niet. Mijn pre-order was de bluray van de serie It's A Sin, geen limited edition ofzo. Muziek pre-orders kan ik ookgewoon doen, deze bijvoorbeeld, komt pas in mei uit: https://www.amazon.co.uk/dp/B08W6P2L...SHCYK32KP1KFWR
    Lijkt toch iets van de exclusievere of 4K titels?

    Eens wel hoor met je opmerking over boeken. Alleen komen er sowieso allemaal vouwen in als je leest, terwijl de hoes van vinyl en blurays intact blijft. Maar er zijn ook mensen die vinyl daarom in de seal laten of iig nooit draaien (of er twee kopen, 1 voor in de kast en 1 om te draaien). Zo ben ik dus niet. Vinyl moet ook gewoon gedraaid worden ondanks dat de plaat daarvan slijt. Maar bijzondere boeken moeten gewoon goed verpakt worden, helemaal eens.

    Off topic: Waar bestel jij dan boeken? Ik wel book depository maar dat is nu na de Brexit ook geen optie meer. Weet eigenlijk niet hoe zij verpakken.
    Laatst aangepast door Oakey : 24-02-2021 om 11:56

  22. #47

    Standaard

    Ik heb enige tijd geleden nog de 4K-versies van "Moana" en "Beauty and the Beast" bij Amazon UK als pre-order besteld. Deze verschijnen volgende maand. Dat ging zonder problemen. Ook nu zijn die nog beschikbaar. Toch vreemd dan. Moet natuurlijk nog wel afwachten of ze deze gaan uitleveren, maar daar verwacht ik eerlijk gezegd geen problemen mee.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Nee, die lukt mij ook niet. Mijn pre-orde was de bluray van de serie It's A Sin, geen limited edition ofzo. Muziek pre-orders kan ik ookgewoon doen, deze bijvoorbeeld, komt pas in mei uit: https://www.amazon.co.uk/dp/B08W6P2L...SHCYK32KP1KFWR
    Lijkt toch iets van de exclusievere of 4K titels?

    Eens wel hoor met je opmerking over boeken. Alleen komen er sowieso allemaal vouwen in als je leest, terwijl de hoes van vinyl en blurays intact blijft. Maar er zijn ook mensen die vinyl daarom in de seal laten of iig nooit draaien (of er twee kopen, 1 voor in de kast en 1 om te draaien). Zo ben ik dus niet. Vinyl moet ook gewoon gedraaid worden ondanks dat de plaat daarvan slijt. Maar bijzondere boeken moeten gewoon goed verpakt worden, helemaal eens.

    Off topic: Waar bestel jij dan boeken? Ik wel book depository maar dat is nu na de Brexit ook geen optie meer. Weet eigenlijk niet hoe zij verpakken.
    Echt vreemd, alle titels die ik zocht (wel allemaal blu-ray's trouwens, geen boeken) lukten niet. Misschien is het met boeken wel anders. Book depository heb ik ook weleens besteld, maar veelal is het amazon. Wel als het kan de Duitse (of Nederlandse), want de laatste 2 keer dat ik uit de UK een beschadigd boek ontving, kon ik het terugsturen (en een nieuwe ontvangen), maar dat ging niet meer met een verzendlabel die zij gaven, maar zelf versturen via het postkantoor (en dan wel het geld terugkrijgen hiervan). Dat ging op zich goed, maar vond ik toch meer moeite dan even een verzendlabel uitprinten, op plakken en versturen. Ook omdat je maar in de gaten moet houden of het goed gaat met de ontvangst van het pakket en of je inderdaad het geld terug krijgt.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •