De resultaten 1 tot 5 van 5 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Ghost in the Shell (UHD) blu-ray

    Ik zie op het forum dat de 4K en blu-ray uit de UK Nederlandse subs hebben. Maar van deze film wil ik de 3D versie....weet iemand toevallig of de 3D uitgave uit de UK ook Nederlandse subs heeft?

    Het lijkt logisch aangezien de UHD en reguliere blu-ray deze ook hebben, maar ik ondertussen wel geleerd dat logica bij blu-ray uitgaves ver te zoeken is .

  2. #2

    Standaard

    Moet haast wel ik heb de Italiaanse 3D en daar staat het ook op

  3. #3

    Standaard

    Bedankt , daarvan had ik het inderdaad al gezien (staat op amazon.it een afbeelding van de achterkant), maar aangezien de prijs bijna hetzelfde is, heb ik liever een Engelse hoes. en het kan wel per land verschillen.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Bedankt , daarvan had ik het inderdaad al gezien (staat op amazon.it een afbeelding van de achterkant), maar aangezien de prijs bijna hetzelfde is, heb ik liever een Engelse hoes. en het kan wel per land verschillen.
    Heb de UK uitgave.... behalve NL nog een hele berg ondertitels, zelfs een zeer uitgebreide keuze voor de chinezen, Mandarin traditional, Mandarin Simplified PRC en Cantonees Honk Kong, de eerste keer dat ik het zo uitgebreid tegenkom.

    Heb hem pas voor de helft gezien....

    Oh.... koop veel UK en de meesten komen met een sleeve en dan komt plots Ghost
    in the Shell weer een beetje kaal over zonder sleeve, al lig ik daar niet wakker van.
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •