Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Wonder Woman 4K UHD

  1. #1

    Standaard Wonder Woman 4K UHD

    Wonder Woman verschijnt in Frankrijk inclusief 3D en blu-ray.
    Weet niet of de NL subs zal hebben.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  2. #2

    Standaard

    Kijk, dat moeten ze nou meer doen; de UHD en de 3D. Hopen dat er Nederlandse subs op staan voor de kinderen, anders wordt het toch de 3D.

  3. #3

    Standaard

    Ik zie op het plaatje van de UK release dat er Nederlandse zijn op zowel de 4K als de 2D.
    Misschien nog belangrijker, ik zie dat er Franse audio tracks op staan, waardoor ik hoop dat deze uitgave gelijk is aan de Franse qua discs, dus dat de Franse 4K/3D uitgave ook Nederlandse subs heeft.

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik zie op het plaatje van de UK release dat er Nederlandse zijn op zowel de 4K als de 2D.
    Misschien nog belangrijker, ik zie dat er Franse audio tracks op staan, waardoor ik hoop dat deze uitgave gelijk is aan de Franse qua discs, dus dat de Franse 4K/3D uitgave ook Nederlandse subs heeft.
    Die kans zit er dik in.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Die kans zit er dik in.
    Ik neem geen kansen meer, ik wil zekerheid .

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Ik neem geen kansen meer, ik wil zekerheid .
    Ben je al iets wijzer geworden over de ondertitels van die Ultimate Edition ????

  7. #7
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    De Engelse digibook is NIET lenticular. Heeft iemand hier de Bol.com besteld, graag een antwoord of die wel lenticular is?

  8. #8

    Standaard

    Ik heb bij Amazon FR de 4K UHD inclusief 3D en 2D besteld. Mooi in 2 release.
    En aan dvd.compare (HK release) te zien is alles mooi nederlands ondertiteld..
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    De Engelse digibook is NIET lenticular. Heeft iemand hier de Bol.com besteld, graag een antwoord of die wel lenticular is?
    De uitgave die ik bij MediaMarkt heb gezien was lenticular. Weet natuurlijk niet of bol die ook verkoopt. Hoe dan ook zag het er niet uit. Echt lelijk.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #10
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    De uitgave die ik bij MediaMarkt heb gezien was lenticular. Weet natuurlijk niet of bol die ook verkoopt. Hoe dan ook zag het er niet uit. Echt lelijk.
    Aangezien we in de Benelux zitten, kan Bol.com hem ook verkopen.

    Trouwens zaten er ook Franse teksen op? Of alleen op het blaadje?

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Ik heb bij Amazon FR de 4K UHD inclusief 3D en 2D besteld. Mooi in 2 release.
    En aan dvd.compare (HK release) te zien is alles mooi nederlands ondertiteld..
    Al bekend of deze NL ondertiteld is?

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Al bekend of deze NL ondertiteld is?
    Denk van wel, zie onder


    • Blu-ray ALL Hong Kong - Warner Home Video

    • Extras:
      DISC ONE (Blu-ray 4K)
      * The Film (2160p)

      DISC TWO (Blu-ray)
      * The Film (1080p)
      “Epilogue: Etta’s Mission” short (2:41)
      “Crafting the Wonder” Featurette (16:26)
      “A Director’s Vision” Featurettes
      - “Themyscira: The Hidden Island” (4:56)
      - “Beach Battle” (4:56)
      - “A Photograph Through Time” (5:07)
      - “Diana in the Modern World” (4:39)
      - “Wonder Woman at War” (5:03)
      “Warriors of Wonder Woman” Featurette (9:53)
      “The Trinity” Featurette (16:05)
      “The Wonder Behind the Camera” Featurette (15:34)
      “Finding the Wonder Woman Within” Featurette (23:08)
      Extended Scenes
      - “Boat Conversation” (3:37)
      - “Selfridges Shopping” (2:07)
      - “Parliament Steps” (1:13)
      - “Morning at the Train Station” (1:13)
      - “Charlie Never Sleeps” (0:54)
      Alternate Scene “Walk to No Man’s Land” (1:04)
      Blooper Reel (5:37)
    • Subtitles:
      4K: Arabic, Cantonese, Croatian, Czech, Danish, Dutch, English HoH, Finnish, French (Parisian), German HoH, Greek, Hungarian, Italian HoH, Japanese, Korean, Mandarin (Traditional), Norwegian, Polish, Portuguese (European), Romanian, Spanish (Castilian), Swedish, Thai
      Blu-ray: Arabic, Bulgarian, Cantonese, Croatian, Czech, English, Estonian, Greek, Hebrew, Hungarian, Korean, Latvian, Lithuanian, Mandarin (Traditional), Polish, Portuguese (European), Romanian, Russian, Slovenian, Spanish (Castilian), Thai, Turkish
    • Aspect Ratio:
      2.40:1
    • Picture Format:
      2160p 24fps HEVC
    • Soundtrack(s):
      4K:
      English Dolby Atmos 7.1.4
      French Dolby Atmos 7.1.4
      German Dolby Atmos 7.1.4
      Italian DTS-HD Master Audio 5.1
      Czech Dolby Digital 5.1
      Hungarian Dolby Digital 5.1
      Japanese Dolby Digital 5.1
      Polish Dolby Digital 5.1
      Spanish (Castilian) Dolby Digital 5.1
      Thai Dolby Digital 5.1
      Blu-ray:
      English Dolby Atmos 7.1.4
      Czech Dolby Digital 5.1
      Hungarian Digital Dolby 5.1
      Polish Dolby Digital 5.1
      Russian Dolby Digital 5.1
      Spanish (Castilian) Dolby Digital 5.1
      Thai Dolby Digital 5.1
      Turkish Dolby Digital 5.1
    • Case type:
      Keep Case

    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  13. #13

    Standaard

    Dus de UHD-versie zou wel Nederlandse ondertitels hebben en de gewone Blu-ray niet? Dat lijkt me erg vreemd.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  14. #14

    Standaard

    Kreeg vandaag de UK uitgave binnen, de 3D en 2D Blu ray uitgave.

    Niet alleen volgens de hoes, maar ook nog even in de speler gehad,
    de 3D heeft NL subs en DTS HD MA 5.1 geluid.
    de 2D heeft NL subs en Dolby TrueHD 7.1 met ATMOS.

    Het geheel in een dikke Keepcase met een normale sleeve, niets
    bijzonders. Beeld van de 3D zag er goed uit..... al heb ik er nog maar
    een minuut of 10 van gezien.....

    Nu de rest
    Have fun and enjoy your collection

  15. #15

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kreeg vandaag de UK uitgave binnen, de 3D en 2D Blu ray uitgave.

    Niet alleen volgens de hoes, maar ook nog even in de speler gehad,
    de 3D heeft NL subs en DTS HD MA 5.1 geluid.
    de 2D heeft NL subs en Dolby TrueHD 7.1 met ATMOS.

    Het geheel in een dikke Keepcase met een normale sleeve, niets
    bijzonders. Beeld van de 3D zag er goed uit..... al heb ik er nog maar
    een minuut of 10 van gezien.....

    Nu de rest
    Vraag:
    Hebben de 3D en 2D franse soundtrack? Ik verwacht van wel, als ik de HK BR releae zie.
    Dan zal mijn franse import dit ook wel hebben. De UHD weet ik inmiddels zeker.
    Alvast bedankt.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Vraag:
    Hebben de 3D en 2D franse soundtrack? Ik verwacht van wel, als ik de HK BR releae zie.
    Dan zal mijn franse import dit ook wel hebben. De UHD weet ik inmiddels zeker.
    Alvast bedankt.
    Zowel de 2D als de 3D hebben een simpele DD 5.1 Frans talige audio track.
    Have fun and enjoy your collection

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Zowel de 2D als de 3D hebben een simpele DD 5.1 Frans talige audio track.
    Media Markt schijnt problemen te hebben met de levering (zie ook site)
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wolverine Bekijk bericht
    Media Markt schijnt problemen te hebben met de levering (zie ook site)
    Zeker een probleem, niet alleen de levertijd, 6 tot 7 dagen volgens de site: http://www.mediamarkt.nl/nl/product/...y-1531800.html

    maar waar ik meer problemen mee zou hebben, de prijs..... 34,99 ...... dat heb ik er bij Amazon.co.uk toch echt niet voor betaald.
    Have fun and enjoy your collection

  19. #19

    Standaard

    Bij de Media Mark in Eindhoven lagen voldoende exemplaren afgelopen maandag. € 21,99 voor de 2D en € 29,99 voor de 3D. Bol.com verkoopt ook een digibook voor € 22,99. Daar zit ook de DVD bij. Deze had ik besteld, maar daar kwam ik pas (weer) achter nadat ik de Blu-ray bij Media Markt had gekocht, dus toen heb ik de digibook maar geannuleerd.

  20. #20

    Standaard

    Vrij bizar dat de 3D slechts een DTS HD MA 5.1 track heeft, zie dat dit vaker gebeurd bij 3D uitgaves (Lego Batman bv); vind zelf 3D (mits goed gedaan) op zich belangrijker dan de beeld verbetering (als die al aanwezig is) van 4K ULTRA HD maar als het geluid op de 3D uitgave minder goed is dan krijgt de 4K versie toch voorrang; Franse versie is een goede optie maar is nog te duur (voor 25 euries ga ik overstag )
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  21. #21

    Standaard

    Ik ben voor het Digiboek gegaan hou van mooie edities.
    zitten prachtige foto s bij en heeft een mooi boekwerkje.

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Vrij bizar dat de 3D slechts een DTS HD MA 5.1 track heeft, zie dat dit vaker gebeurd bij 3D uitgaves (Lego Batman bv); vind zelf 3D (mits goed gedaan) op zich belangrijker dan de beeld verbetering (als die al aanwezig is) van 4K ULTRA HD maar als het geluid op de 3D uitgave minder goed is dan krijgt de 4K versie toch voorrang; Franse versie is een goede optie maar is nog te duur (voor 25 euries ga ik overstag )
    Kortgeleden kwam King Arthur: Legend of the Sword nog uit, hiervan heb ik ook de UK uitgave, al is hij als ik alles goed gevolgd heb gelijk aan de NL uitgave.

    Het beeld van de King Arthur: Legend of the Sword 2D uitgave is zeer matig vergeleken met de 3D, de 3D heeft een heel mooi en gedetailleerd plaatje, maar heeft ook enkel DTS HD MA 5.1 geluid...... MAAR wel een heel goede DTS HD MA 5.1 track, deze doet bijna niet onder voor de Dolby TrueHD 7.1 track met ATMOS van de 2D schijf. Dat er ATMOS bij de Dolby TrueHD track zit wil dat niet zeggen dat dat een garantie voor kwaliteit is, zo vond ik de audio track van Sing maar een zielige bedoeling, die track ontbrak het aan sprankeling en dynamiek.

    Heb de audiotracks van Wonder Woman 2D en 3D nog niet vergeleken, maar ben bang dat het hier een beetje hetzelfde verhaal gaat worden.
    Have fun and enjoy your collection

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Kortgeleden kwam King Arthur: Legend of the Sword nog uit, hiervan heb ik ook de UK uitgave, al is hij als ik alles goed gevolgd heb gelijk aan de NL uitgave.

    Het beeld van de King Arthur: Legend of the Sword 2D uitgave is zeer matig vergeleken met de 3D, de 3D heeft een heel mooi en gedetailleerd plaatje, maar heeft ook enkel DTS HD MA 5.1 geluid...... MAAR wel een heel goede DTS HD MA 5.1 track, deze doet bijna niet onder voor de Dolby TrueHD 7.1 track met ATMOS van de 2D schijf. Dat er ATMOS bij de Dolby TrueHD track zit wil dat niet zeggen dat dat een garantie voor kwaliteit is, zo vond ik de audio track van Sing maar een zielige bedoeling, die track ontbrak het aan sprankeling en dynamiek.

    Heb de audiotracks van Wonder Woman 2D en 3D nog niet vergeleken, maar ben bang dat het hier een beetje hetzelfde verhaal gaat worden.
    Verschil kan natuurlijk minimaal zijn maar snap niet goed waarom Warner dit doet of het moet zijn dat men de consument "dwingt" om ook de 4K versie te kopen omdat deze versie dan in principe beter beeld en geluid heeft.

    Ik zelf wil de 3D versie maar bij films met hoge herkijkwaarde wil ik ook de 4K versie
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bij de Media Mark in Eindhoven lagen voldoende exemplaren afgelopen maandag. € 21,99 voor de 2D en € 29,99 voor de 3D. Bol.com verkoopt ook een digibook voor € 22,99. Daar zit ook de DVD bij. Deze had ik besteld, maar daar kwam ik pas (weer) achter nadat ik de Blu-ray bij Media Markt had gekocht, dus toen heb ik de digibook maar geannuleerd.
    Heb de digibook besteld.Bedankt voor de tip Frank.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Peter van santbrink Bekijk bericht
    Verschil kan natuurlijk minimaal zijn maar snap niet goed waarom Warner dit doet of het moet zijn dat men de consument "dwingt" om ook de 4K versie te kopen omdat deze versie dan in principe beter beeld en geluid heeft.

    Ik zelf wil de 3D versie maar bij films met hoge herkijkwaarde wil ik ook de 4K versie
    Ik begrijp Warner al een tijdje niet meer, het is een wereldvreemd bedrijf, tijdje het gel.l , met de Benelux
    uitgaven dat we de Engelse taal in DD Plus met ATMOS kregen en dat franse sh.t met Dolby TrueHD en ATMOS.

    Nu weer zitten piemelen met de 3D uitgaven, veel ondertitels...... grote doelgroep maar de audio dan
    weer met DTS HD MA 5.1..... zelfs nog niet eens 7.1. Het is niet een bedrijf dat er voor zijn klanten is,
    wat mij betreft mogen ze de grond inzakken met hun klantenpesterijen.

    Koop steeds minder en bestel het meeste in het buitenland, de NL club heeft zich vet de markt uitgeprijst.

    Ja en dan 4K.... het is voor mij nog steeds niet interessant, niet dat ik het niet zou willen, heb al een
    paar schijfjes, maar ik wil helemaal geen nieuwe TV, kijk er nooit naar en helaas heeft Optoma wel een
    nieuwe 4K beamer, maar helaas helaas helaas, die ondersteund geen 3D en om nu 2 beamers boven
    op elkaar te gaan zetten...... nee, dank je wel.

    Gelukkig voldoet het "gewone" full HD projecteren me nog steeds 100%, zodoende zal ik niet hard naar
    de winkel lopen omdat ze lopen te prutsen met het geluid van Blu ray 2D en 3D.... ze verkopen alleen
    steeds minder aan mij, dus wie ze er te pakken mee denken te hebben is mij dan ook een raadsel.
    Zet regelmatig een serie in de herhaling en ik heb nog een hele rij staan die ik nog moet kijken, zelfs die
    series op DVD kunnen mij nog steeds vermaken en ik stoor me echt niet aan het beeld, de inhoud moet
    boeien en dat doet het vroegere materiaal nog steeds. Tegenwoordig maken ze een verhaal met weinig
    wol en moet het beeldspektakel het slappe verhaaltje compenseren...... op een gegeven moment ben je
    dat ook wel zat en vind je iets "gewoons" dan wel zo fijn

    Nee begrijpen doe ik ze ook niet, maar net als jij heb ik voldoende kijkvoorraad, ik laat me dan ook nergens
    toe dwingen door die asbakken...... koop steeds minder en minder, gewoon omdat ze daar zelf heel hard
    mee bezig zijn om hun eigen glazen in te gooien.

    Digital download..... ze hopen dat je daar intrapt, ik gebruik het nu gratis al niet laat staan dat ik die
    klantonvriendelijk geldwolven daar ook maar een dubbeltje voor wil betalen.

    Netflix is een ander verhaal, streamen voor schijntje, aanbod niet altijd even aanlokkelijk en kwaliteit
    soms twijfelachtig, maar voor de prijs wel redelijk..... alleen lijkt het grootste aanbod voor de dames
    bestemd te zijn......
    Have fun and enjoy your collection

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •