Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 32 van 32 worden weergegeven.

Discussie: Wonder Woman 4K UHD

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Redcinema Bekijk bericht
    Ik ben voor het Digiboek gegaan hou van mooie edities.
    zitten prachtige foto s bij en heeft een mooi boekwerkje.
    Uit hoeveel pagina's bestaat de digibook van bol.com? 64 zoals in de UK-uitgave?
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  2. #27

    Standaard

    Heb ze niet geteld maar is in het Engels dus zal wel hetzelfde zijn.
    goede film net gezien en mijn 2 thx subs brachten de boel goed aan het schudden heerlijk!
    demo waardige atmos track.
    aankoop zeker waard!

  3. #28

    Standaard

    Volgens de back-cover heeft de Franse editie Nederlandse subs op zowel de 4K als 3D disc. De 2D disc heeft hoogstwaarschijnlijk alleen Franse subs.

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Volgens de back-cover heeft de Franse editie Nederlandse subs op zowel de 4K als 3D disc. De 2D disc heeft hoogstwaarschijnlijk alleen Franse subs.
    Mijne komt morgen aan. Ik laat het dan hier weten.
    Blu-ray collection : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Daunty
    Leuke FB-pagina:
    https://www.facebook.com/groups/1274261196044607/

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door korenjw Bekijk bericht
    Volgens de back-cover heeft de Franse editie Nederlandse subs op zowel de 4K als 3D disc. De 2D disc heeft hoogstwaarschijnlijk alleen Franse subs.
    Klopt helemaal, ik heb hem hier voor me liggen.
    Probeerde een scan toe te voegen maar die wordt onleesbaar verkleind.

    4k Audio: Dolby Atmos-TrueHD 5.1: Frans, Engels en Duits. DTS-HD Master Audio 5.1: Italiaans en Dolby Digital 5.1: Spaans, Pools en Tsjechisch.
    Subs: Frans, Spaans, Nederlands, Pools, Zweeds, Noors, Deens, Fins, Tsjechisch en Engels voor slechthorende.

    3D Audio DTS-HD Master Audio5.1: Frans en Engels. Dolby Digital 5.1: Spaans.
    Subs: Frans, Spaans, Zweeds, Deens, Fins, Nederlands, Noors, IJslands en Engels voor slechthorende.

    2D Audio: Dolby Atmos-TrueHD 5.1: Frans en Dolby Digital 5.1: Engels.
    Subs: Frans en Engels voor slechthorende.
    Laatst aangepast door simplisico : 21-10-2017 om 11:19

  6. #31

    Standaard

    Bedankt voor het doorgeven !

  7. #32

    Standaard

    Ik heb de Franse versie ook besteld. Toch de goedkoopste manier om de 4K én 3D aan te schaffen met Nederlandse ondertiteling. De standaard disc kijk je met een 4K disc waarschijnlijk toch niet, en die paar extra's doen we dan maar zonder ondertiteling.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •