Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 276 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Disney doet officieel helemaal niks meer qua 4k releases in Nederland, alleen digitaal via hun eigen streaming service of iTunes.
    Die releases waar jullie het over hebben zijn Franse releases waar al jaren een NL, FR en BE logo's op staan.
    Ze worden bij release in Frankrijk ook in Nederland verkocht maar vaak staan er niet eens NL subs op.

    Feit is dat Disney en Sony gestopt zijn met fysieke media in ons land en ik zie, net als Rogier, dat het niet lang zal duren eer Universal/Warner/Paramount zullen volgen.
    Wij zijn als markt totaal niet interessant voor de studio's als het gaat om fysieke media, de die hard liefhebbers zijn al lang gaan importeren en dat komt voor hun eigenlijk ook wel goed uit.
    Ik schat dat over ongeveer 5 tot 8 jaar vrijwel geen fysieke media meer word uitgebracht in Nederland, en meer kleinere landen zullen volgen.

    Persoonlijk koop ik al jaren geen discs meer in Nederland, ook niet van Nederlandse films want die koop ik gewoon via iTunes en die zijn wel HD terwijl er verschillende NL films alleen op dvd worden uitgebracht.
    Maar het blijft wel balen voor de mensen die graag NL subs willen op hun discs want die zullen moeten overstappen uiteindelijk naar digitaal of gaan importeren.
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  2. #77

    Standaard

    Maar het blijft wel balen voor de mensen die graag NL subs willen op hun discs want die zullen moeten overstappen uiteindelijk naar digitaal of gaan importeren


    Blijf mijn Oppo nog waarderen, waarbij ik NL subs zelf kan toevoegen.
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Blijf mijn Oppo nog waarderen, waarbij ik NL subs zelf kan toevoegen.
    Ik heb een zelfgemaakte mediaspeler waar dat ook mee kan. Gelukkig.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    Persoonlijk koop ik al jaren geen discs meer in Nederland, ook niet van Nederlandse films want die koop ik gewoon via iTunes en die zijn wel HD terwijl er verschillende NL films alleen op dvd worden uitgebracht.
    Dan vind ik het erg knap en bemoedigend dat je dan nog wel regelmatig de lijst van in Nederland uitgebrachte titels bijhoudt.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  5. #80

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Is het dan eindelijk zover:

    BREAKING: JAMES CAMERON CONFIRMS THE ABYSS IS COMING TO 4K ULTRA HD BY MARCH 2023

    bron: the digital bits https://thedigitalbits.com/columns/m...ts/121022-1900

    Eerst zien dan geloven maar 'The Digital Bits' is een betrouwbare site.
    Hopelijk is het waar en zal True Lies snel volgen.
    En vergeet ''Titanic'' niet

  6. #81

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dan vind ik het erg knap en bemoedigend dat je dan nog wel regelmatig de lijst van in Nederland uitgebrachte titels bijhoudt.
    De releaselijst is een soort van pet project voor mij aangezien ik dit zie als service voor alle mensen die wel graag Nederlandse releases kopen.
    Doe mijn best om de lijst up to date te houden maar ook voor mij is het tegenwoordig een uitdaging geworden want veel distributeurs communiceren niet meer met mij of heel beperkt.

    Daarnaast is de lijst een soort van boetedoening voor al mijn zondige import gewoonten
    HT Gear : Samsung 75Q90R / Denon AVC-X6500R / Panasonic DP-UB9004 / AppleTV 4K 64GB

  7. #82

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wedlock Bekijk bericht
    De releaselijst is een soort van pet project voor mij aangezien ik dit zie als service voor alle mensen die wel graag Nederlandse releases kopen.
    Doe mijn best om de lijst up to date te houden maar ook voor mij is het tegenwoordig een uitdaging geworden want veel distributeurs communiceren niet meer met mij of heel beperkt.

    Daarnaast is de lijst een soort van boetedoening voor al mijn zondige import gewoonten

    Ik vind dat super, Wedlock, wat je doet! Jouw lijst helpt mij vaak releasedata te vinden die je vroeger - maar sinds lang niet meer - ook te vinden waren op Bol of Bookspot. De releasedata gebruik ik voor profiles die nog niet in de DvDprofilerdatabank zitten en er een aan te maken. Verder kan ik nog wel afgaan op Blu-ray.com, maar heel wat NL of Belgische releases zijn ook daar niet te vinden.

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Als ze niet voor de Nederlandse markt bestemd zijn, voor welke dan?
    Zie ook de post van Quint, ik dacht Benelux maar is dus Frans en zal dus wel voor de Franstalige landen zijn. Maar omdat België ook een Vlaams en een Duits deel heeft zullen er dus om die reden ook NL en Duitse vlaggen op gezet zijn.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Zie ook de post van Quint, ik dacht Benelux maar is dus Frans en zal dus wel voor de Franstalige landen zijn. Maar omdat België ook een Vlaams en een Duits deel heeft zullen er dus om die reden ook NL en Duitse vlaggen op gezet zijn.
    Dat moet dan haast wel.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #85

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    En vergeet ''Titanic'' niet
    Nu is er van Titanic al een Blu-ray uitgaven, in tegenstelling tot The Abyss en True Lies.
    Natuurlijk is Titanic meer dan welkom op 4K Blu-ray, net als Aliens en een fatsoenlijke uitgave van T2
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Nu is er van Titanic al een Blu-ray uitgaven, in tegenstelling tot The Abyss en True Lies.
    Natuurlijk is Titanic meer dan welkom op 4K Blu-ray, net als Aliens en een fatsoenlijke uitgave van T2
    Dat die Blu-ray er is van Titanic weet ik, maar deze prachtige film verdiend 4K kwaliteit.

  12. #87

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dat die Blu-ray er is van Titanic weet ik, maar deze prachtige film verdiend 4K kwaliteit.
    Maar die zal nooit de kwaliteit kunnen evenaren van de fabuleuze 3D-versie, afgaande op mijn ervaringen met 4K-titels tot nu toe, uitzonderingen daargelaten.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  13. #88

    Standaard

    Ik vind het best om te moeten importeren, zolang er wel NL-ondertitels op staan. Zo zijn Sony releases prima uit Frankrijk te halen. Zelf houd ik niet van ondertitels bij een taal die ik kan verstaan, zoals Engels, maar ik wil niet een situatie dat ik met een ander kijk en een film niet mogelijk is door het ontbreken ervan.
    The future is Blu

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik heb een zelfgemaakte mediaspeler waar dat ook mee kan. Gelukkig.

    Vertel zelfgemaakte mediaspeler.
    Kun je er een voor mij maken

  15. #90

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van L. Bekijk bericht
    Maar het blijft wel balen voor de mensen die graag NL subs willen op hun discs want die zullen moeten overstappen uiteindelijk naar digitaal of gaan importeren


    Blijf mijn Oppo nog waarderen, waarbij ik NL subs zelf kan toevoegen.
    OPPO speler voegt een NL ondertitel toe aan een niet ondertitelde blu ray?

    Een speler vanaf 899 euro dat vind ik dus wel erg veel geld.

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    OPPO speler voegt een NL ondertitel toe aan een niet ondertitelde blu ray?

    Een speler vanaf 899 euro dat vind ik dus wel erg veel geld.
    Nee, je kan via de USB-poort op de Oppo een USB stick met een .SRT ondertitelbestand laten afspelen tijdens de bluray.

  17. #92

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    OPPO speler voegt een NL ondertitel toe aan een niet ondertitelde blu ray?

    Een speler vanaf 899 euro dat vind ik dus wel erg veel geld.
    Bij de panasonic 820 kan dat ook. Ook een prijzige speler, maar wel een stuk goedkoper. 400 euro. De beste speler op de markt qua prijsverhouding.

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Driekus Bekijk bericht
    Vertel zelfgemaakte mediaspeler.
    Kun je er een voor mij maken
    Laten samenstellen bij een computerwinkel. Is dus in wezen een computer met een goeie grafische kaart, daar Power DVD software op en een Blu-rayspeler erin en een harde schijf voor de ondertitelbestanden. Als je wil kan ik je de specificaties wel eens doorsturen maar ik moet die even zoeken...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  19. #94

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door batmaster Bekijk bericht
    Bij de panasonic 820 kan dat ook.
    Was t maar waar.
    T kan alleen met een speciale firmware en zie daar maar eens aan te komen.
    Moet je eerst door een hele reeks hoepels springen en 1 foutje is meteen een ban voor het leven.
    Niet te doen dus.

  20. #95

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Was t maar waar.
    T kan alleen met een speciale firmware en zie daar maar eens aan te komen.
    Moet je eerst door een hele reeks hoepels springen en 1 foutje is meteen een ban voor het leven.
    Niet te doen dus.

    Dat klopt, de persoon die die firmware heeft is een verschrikkelijk figuur. Je mag niet aan hem vragen of je die firmware "gewoon" mag hebben, maar je moet er of een hele speciale reden voor hebben of aanbevolen zijn door een ander. Ik heb het toen "gewoon" gevraagd voor mijn UB9004 en werd meteen geschoffeerd. Heb daar toen wat van gezegd en ben meteen geblokkeerd. Echt een randdebiel dat figuur.

  21. #96

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Dat klopt, de persoon die die firmware heeft is een verschrikkelijk figuur. Je mag niet aan hem vragen of je die firmware "gewoon" mag hebben, maar je moet er of een hele speciale reden voor hebben of aanbevolen zijn door een ander. Ik heb het toen "gewoon" gevraagd voor mijn UB9004 en werd meteen geschoffeerd. Heb daar toen wat van gezegd en ben meteen geblokkeerd. Echt een randdebiel dat figuur.
    Is dat niet te doen via https://www.stegen.com?

  22. #97

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Was t maar waar.
    T kan alleen met een speciale firmware en zie daar maar eens aan te komen.
    Moet je eerst door een hele reeks hoepels springen en 1 foutje is meteen een ban voor het leven.
    Niet te doen dus.
    Excuses! Dat klopt. Ik weet dat dit eigenlijk off-topic is, maar ik denk laat ik toch nog maar even reageren. Het is inderdaad echt een ***. Hij negeerde mij ook. Uiteindelijk heb ik een regio vrije gekocht via ebay. Dit was 100 euro meer dan de huidige prijs, maar uiteindelijk heb ik wel een speler die dit allemaal kan.

  23. #98

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Is dat niet te doen via https://www.stegen.com?
    Ik heb daar al een regiovrije bluray speler gekocht (de Sony SDP 6700) maar die kan geen externe ondertitels toevoegen. Dus ik probeerde het voor mijn Pana UHD speler maar daar ben ik mee gestopt.

  24. #99

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcccc Bekijk bericht
    Ik zag het inderdaad. Titanic komt er ook aan op 5-12 dus wie weet gaat het toch nog eens echt gebeuren. Alleen nog geen nieuws over Aliens, maar itt The Abyss heeft die tenminste een redelijk goede uitgave op BD.

Pagina 4 van 12 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •